SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
KutKami
Maar eindelijk weer eens een TT zonder dat die naar iemand vernoemt hoeft te worden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou, van Harte.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:04 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Rare stats voor een LB die Ier. Zou een goede CAM/CF zijn op pace na.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
indirect is hij natuurlijk gewoon naar Boerrigter vernoemdPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
vernoemdquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
KutKami
Maar eindelijk weer eens een TT zonder dat die naar iemand vernoemt hoeft te wordenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
In elk worstenbroodje zit een paarden worstquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
Paarden zuurvlees eet je zeker wel hé.![]()
![]()
nou lekker dan, ik kan vernoemd tenminste normaal schrijvenquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jou had ik qua taaltechnische bagage toch al nooit zo hoog zitten
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, maar zodra het over coke (of coce, zoals jij het noemt) gaat, ga je de mist inquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou lekker dan, ik kan vernoemd tenminste normaal schrijven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
vind coce gewoon leuker :> en het is nou ook niet zo dat ik iedere dag coke gebruikquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, maar zodra het over coke (of coce, zoals jij het noemt) gaat, ga je de mist in
#FreeTrapz![]()
Ik lust ook geen bloemkool. Geen reden om het consequent verkeerd te spellenquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind coce gewoon leuker :> en het is nou ook niet zo dat ik iedere dag coke gebruik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nee nee dat zeggen al die junkiesquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind coce gewoon leuker :> en het is nou ook niet zo dat ik iedere dag coke gebruikHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik lust ook geen bloemkool.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik lust ook geen bloemkool. Geen reden om het consequent verkeerd te spellen
Lekker je druk maken om spelling![]()
![]()
Bloemgoal zou Koeman schrijven.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik lust ook geen bloemkool. Geen reden om het consequent verkeerd te spellenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
de grootste junk zegt wat hoorquote:
als jij niet alle dagen bloemcoke gebruik mag je het fout spellen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik lust ook geen bloemkool. Geen reden om het consequent verkeerd te spellenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat bepaal ik zelf wel, Kamikatiequote:Op dinsdag 1 april 2014 15:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik lust ook geen bloemkool.
Lekker je druk maken om spelling
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik de grootste junk?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de grootste junk zegt wat hoor
[..]
als jij niet alle dagen bloemcoke gebruik mag je het fout spellen.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Op EA forum zijn ze bezig een Most consistent TOTS te maken. Er is ook een silver en bronze variant, maar het zal wel voornamelijk gold worden. Anyway, hier: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2810135.page
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat snap ik ook wel maar het is maar het FOK! Forumquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, Kamikatie![]()
![]()
Perezquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:37 schreef Tim86 het volgende:
Op EA forum zijn ze bezig een Most consistent TOTS te maken. Er is ook een silver en bronze variant, maar het zal wel voornamelijk gold worden. Anyway, hier: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2810135.page
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Worden deze ook echt uitgebracht?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vorig jaar was een er een most consistent TOTS en die was door de community gekozen ja. EA had 1 of 2 dingen aangepast maar dat was het.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Perez
Worden deze ook echt uitgebracht?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
word er nog niet heel warm van, al zou ik bony wel eens willen testen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar was een er een most consistent TOTS en die was door de community gekozen ja. EA had 1 of 2 dingen aangepast maar dat was het.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die zal dan wel binnen 2 of 3 weken worden gelanceerd?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar was een er een most consistent TOTS en die was door de community gekozen ja. EA had 1 of 2 dingen aangepast maar dat was het.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee joh. In NL zijn we als eerste klaar en dat duurt nog 4 speelrondes. In Duitsland en Engeland 6 en in Italië en Spanje zelfs 7.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die zal dan wel binnen 2 of 3 weken worden gelanceerd?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nja, nieuw... Uitgebreid.quote:Hoe kom je daarbij?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ah, wist niet dat ze daar ook mee wachten tot einde seizoen. Beetje voorbarig om dan nu al een team te maken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh. In NL zijn we als eerste klaar en dat duurt nog 4 speelrondes. In Duitsland en Engeland 6 en in Italië en Spanje zelfs 7.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Krijg er echt een gevoel bij alsof het dezelfde persoon is die vroeger de brieven in de Donald Duck beantwoorddequote:![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ech precies dat ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krijg er echt een gevoel bij alsof het dezelfde persoon is die vroeger de brieven in de Donald Duck beantwoordde![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dit is de eerste draftquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat ze daar ook mee wachten tot einde seizoen. Beetje voorbarig om dan nu al een team te maken.
Net als hier zijn ze daar gek op speculeren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jij heb een keer zitten vertellen dat je moeder je tas met pillen had gevondenquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, nieuw... Uitgebreid.
[..]
Hoe kom je daarbij?
#FreeTrapz![]()
Oh jaquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij heb een keer zitten vertellen dat je moeder je tas met pillen had gevonden
Maar ik gebruik af en toe maar drugs hoor. In de zomermaanden wel wat vaker, maar goed
Geen Boateng/Dantequote:Op dinsdag 1 april 2014 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
we leren bij elk vak weer hoe je lichaam door alles verneukt raakt en jij gooit er rustig allerlei pillen inquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh ja
Maar ik gebruik af en toe maar drugs hoor. In de zomermaanden wel wat vaker, maar goed![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Paar pillen kan denk ik niet zoveel kwaad voor je lichaam hoorquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
we leren bij elk vak weer hoe je lichaam door alles verneukt raakt en jij gooit er rustig allerlei pillen in![]()
![]()
![]()
En jij gelooft die War on Drugs propaganda?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
we leren bij elk vak weer hoe je lichaam door alles verneukt raakt en jij gooit er rustig allerlei pillen in![]()
Het gaat in principe om spelers die niet in TOTS komen van hun league hè..die gasten zitten daar gewoon in.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bony in dat team![]()
Weet iemand waarom ik me niet meer kan connecten met de ea servers? Geen bani'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Javi Martinez zat vorig jaar volgens mij in de most consistent, dus die vlieger gaat niet helemaal op
GRAAG VERWIJDEREN![]()
totdat iemand anders verteld dat hij opgepakt is voor drugshandel ofzo blijf jij de junk hierquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh ja
Maar ik gebruik af en toe maar drugs hoor. In de zomermaanden wel wat vaker, maar goed
#FreeTrapz![]()
Hoe groot is ie?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
uhu, ben 'm net aan het binnenslepen.Toch even checken.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
http://www.futhead.com/fifa/squads/totw/totsmcg/
Dat was het vorig jaar.
En er was ook een aparte voor de Benelux
http://www.futhead.com/fifa/squads/totw/totsben/
Niks van meegekregen allemaal, was toen al lang gestopt![]()
![]()
Downiequote:Op dinsdag 1 april 2014 16:06 schreef Downstar het volgende:
zit ik te wachten op TOTW of eventuele predictions
kom ik er achter dat het dinsdag is..![]()
Wie is de beste Spaanse keeper? Casillas lijkt me te klein en ik wil graag Hierro er in zettenGRAAG VERWIJDEREN![]()
ik ga ook een mooi weer pakje openen al weet ik nu al dat het een slecht idee isquote:
#FreeTrapz![]()
Als je een Legend hebt wil ik de helftquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik ga ook een mooi weer pakje openen al weet ik nu al dat het een slecht idee is![]()
die kans is 0%quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als je een Legend hebt wil ik de helft
p.s. zoals verwacht bende, er zijn wel 15K packs Maver
#FreeTrapz![]()
Niet zo negatief joh. Pèle zit altijd in het volgende pakje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die kans is 0%
p.s. zoals verwacht bende, er zijn wel 15K packs Maver![]()
uhhhm nee zeer zeker weten 0% niks met negatief te makenquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Niet zo negatief joh. Pèle zit altijd in het volgende pakje.
#FreeTrapz![]()
Heb jij nog nooit een legend uit een pakje gehaald dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
uhhhm nee zeer zeker weten 0% niks met negatief te maken![]()
![]()
nee en gaat niet gebeuren ook.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een legend uit een pakje gehaald dan?
#FreeTrapz![]()
Zat Damjanovic daar ook niet in?quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:07 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/totw/totsmcg/
Dat was het vorig jaar.
En er was ook een aparte voor de Benelux
http://www.futhead.com/fifa/squads/totw/totsben/
Niks van meegekregen allemaal, was toen al lang gestopt![]()
Met zo'n instelling blijf je zwakzinnig...quote:
Ben ik echt de enige op dit forum die ooit een legend uit een pakje heeft getrokken?![]()
ik geef je 2 letters die verder niets met mijn instelling te maken hebben de P en de Squote:Op dinsdag 1 april 2014 16:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Met zo'n instelling blijf je zwakzinnig...
Ben ik echt de enige op dit forum die ooit een legend uit een pakje heeft getrokken?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Barca atletico wordt gewoon uitgezonden toch op ned3 vanavond?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja. Een unicum.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Met zo'n instelling blijf je zwakzinnig...
Ben ik echt de enige op dit forum die ooit een legend uit een pakje heeft getrokken?![]()
neequote:Op dinsdag 1 april 2014 16:27 schreef poker4lifee het volgende:
Barca atletico wordt gewoon uitgezonden toch op ned3 vanavond?![]()
Wat denk je nou, als FC Arjen tegen FC Robin speelt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:27 schreef poker4lifee het volgende:
Barca atletico wordt gewoon uitgezonden toch op ned3 vanavond?![]()
Ik heb Reina en Diego Lopez gehad. Ik vond Reina heel goed en Lopez vrij kutquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:10 schreef The_Yakuza het volgende:
Wie is de beste Spaanse keeper? Casillas lijkt me te klein en ik wil graag Hierro er in zettenhad ik op zich eerder andersom verwacht, maar goed. Keepers in deze Fifa valt geen pijl op te trekken..
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Misschien is het een 1 april grap, maar op tvgids.nl staat wel dat het spaanse onderonsje wordt uitgezonden.![]()
![]()
Wow dat zou echt baas zijnquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Misschien is het een 1 april grap, maar op tvgids.nl staat wel dat het spaanse onderonsje wordt uitgezonden.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, die staat er ook bij (rechts) evenals oa Mangala en Nastasicquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zat Damjanovic daar ook niet in?
Silver/bronze
http://www.futhead.com/fifa/squads/totw/totsmcsb/
Pelle had dus twee TOTS kaarten..
edit. 2x dezelfde kaart weliswaar, maar toch![]()
Reusquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:53 schreef esox83 het volgende:
Wat zijn nou goede LW in het spel? probeer even een teampje te bouwen zelf dacht ik aan Villa
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hazardquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:53 schreef esox83 het volgende:
Wat zijn nou goede LW in het spel? probeer even een teampje te bouwen zelf dacht ik aan VillaNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dortmund wilt 25 miljoen neerleggen voor Depay
Bij eventueel vertrek Reus?quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:55 schreef DuTank het volgende:
Dortmund wilt 25 miljoen neerleggen voor DepayNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, die wordt betrokken in de deal.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee. 1 APRIL HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHquote:
Ik zou het wel weten als ik Depay was. Dortmund koopt vaak gericht in. Weinig kans op een flop dus.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maher naar FC EindhovenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
..want pots gelooft toch allesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik nietquote:
Vorige keer moest ik rennen voor mijn leven.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oehhh gevaarlijk dit ...quote:
ik vind litmanenAFCA een vrolijke optimistische gozer.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hihi, ik ookquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oehhh gevaarlijk dit ...
ik vind litmanenAFCA een vrolijke optimistische gozer.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Ik heb Chantal Janssen niet gedaan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik heb nog nooit een trio gehad met katja schuurman en chantal janssenquote:
#FreeTrapz![]()
Niks mis meequote:Op dinsdag 1 april 2014 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar trappen we dus mooi niet in. Hoe was ze?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Chantal Janssen zat bij mij in de klas. Was echt niks mis mee. Wel zou ik nog ooit een keer Chantal Janzen willen doen. Maar dat lijkt me niet haalbaar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn Depay-grap was anders best geslaagd. Ik moest zo hard lachen dat jullie erin stonken dat ik een klein nat scheetje heb gelaten.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Heb je nu zo'n klein nat plekje in je broek?quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:36 schreef DuTank het volgende:
Mijn Depay-grap was anders best geslaagd. Ik moest zo hard lachen dat jullie erin stonken dat ik een klein nat scheetje heb gelaten.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan hadden we het wel gelezen op een voetbalsite.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jonge vent die uitstapt met een blonde dame, vast een profvoetballer ofzo![]()
Nee, ik was naakt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb je nu zo'n klein nat plekje in je broek?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jep, maar is van leer, dus kon het er zo af vegen met een doekje.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Ben ik ookquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oehhh gevaarlijk dit ...
ik vind litmanenAFCA een vrolijke optimistische gozer.![]()
whut
Over de World Cup game:
"Due to the unavailability of the game on the PlayStation 4 and Xbox One, there has been criticism surrounding the development of the game. There are no plans to bring the game to these consoles due to "prohibitively low next-gen adoption rates" in certain markets, most notably Brazil, the World Cup hosts"Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel raar dat mensen daar nog niet overgestapt zijn op de xbone, hij ligt daar in de winkel voor maar $1000,- ....quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:08 schreef Tim86 het volgende:
whut
Over de World Cup game:
"Due to the unavailability of the game on the PlayStation 4 and Xbox One, there has been criticism surrounding the development of the game. There are no plans to bring the game to these consoles due to "prohibitively low next-gen adoption rates" in certain markets, most notably Brazil, the World Cup hosts"
Wel nog steeds $850,- goedkoper dan de PS4.
![]()
![]()
Neymar is gewoon 87 rated in de world cup demo. Thiago silva ook 87. Oscar 84 en Dani Alves 85. De rest is allemaal lager dan in fifa14![]()
Ik geloofde het eerst nog maar nu niet meer.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:39 schreef JaafkeEHV het volgende:
IF ari, zlatan en rvp op 1 dag
zal zo even fototje uploaden![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik geloofde het eerst nog maar nu niet meer.
ari maak ik een foto van als ie verkocht is!![]()
Als ik online met vrienden speel (nodig hun uit) doet Fifa niet de automatische match updates, maar als ik uitgenodigd wordt wel. Als ik zelf een eigen potje speel (niet online) doet hij het ook.
Moet je het voor online nog ergens apart aanzetten ofzo? (PS3)![]()
Ik wordtquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:57 schreef Zocalo het volgende:
Als ik online met vrienden speel (nodig hun uit) doet Fifa niet de automatische match updates, maar als ik uitgenodigd wordt wel. Als ik zelf een eigen potje speel (niet online) doet hij het ook.
![]()
Hij moet niet zo sarcastisch doen. Al helemaal als je hier net komt kijken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij bedankt me vriendelijk. En hij hoeft niet te zeggen "uw hulp" hoor.![]()
Dat is ook wel weer waar. En ik wordt daar red je het ook niet mee in het FUT topic.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij moet niet zo sarcastisch doen. Al helemaal als je hier net komt kijken.![]()
Ah, ik heb heel veel respect voor jullie grote, ervaren, stoere mannen hier hoor.
Ik hoopte alleen maar een antwoord op een vraag te krijgen hier in plaats van aangevallen te worden op een spelfout![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:10 schreef Zocalo het volgende:
Ah, ik heb heel veel respect voor jullie grote, ervaren, stoere mannen hier hoor.
Ik hoopte alleen maar een antwoord op een vraag te krijgen hier in plaats van aangevallen te worden op een spelfout
Ik zou het antwoord niet weten eigenlijk![]()
![]()
Je weet dat dit het FUT( Fifa Ultimate Team) topic is?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:10 schreef Zocalo het volgende:
Ik hoopte alleen maar een antwoord op een vraag te krijgen hier in plaats van aangevallen te worden op een spelfout![]()
Ik denk dat je nu wel je antwoord krijgtquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:10 schreef Zocalo het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat dit het FUT( Fifa Ultimate Team) topic is?Alleen het 'echte' topic zoek ik al een tijdje, maar zie ik niet.
Dus ik nam aan dat jullie wel snel het antwoord zouden weten, gezien het aantal uren dat er gespeeld wordt door jullie
En zo niet ga ik wel verder op zoek naar een antwoord, maar ik heb al aardig gezocht...![]()
Misschien maar even Ibra kopen voor als hij morgen duurder wordt na een hattrick.. o wacht ik kan hem nu niet betalen.![]()
Misschien wel, misschien niet, misschien scoren ze zelf wel uit een counter.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:32 schreef StijnDa het volgende:
Gaat Manchester dit nog een helft volhouden? Ben niet aan het kijken, moet studeren..![]()
Den Haagquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
Haha John
blabla Bayern veel balbezit heeft, uh hebt
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien maar even Ibra kopen voor als hij morgen duurder wordt na een hattrick.. o wacht ik kan hem nu niet betalen.
Ik kan er nog eentje kopen als ik wil.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Op de NOS Liveblog:quote:Büttner pijnigt Robben
Büttner schiet de bal weg en raakt Robben vol op de borst. Voorzichtig jongens, denk om het WK.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:00 schreef wieisboos het volgende:
goooooooooooooooool
atletiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat hebben jullie allemaal tegen barca?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
hoge bomen vangen veel windquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:17 schreef over_hedge het volgende:
Wat hebben jullie allemaal tegen barca?![]()
Zo hoog zijn ze allemaal niet.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik erger me echt kapot aan United. Alleen die bal naar voren rammen en hopen dat ie goed valt
Net FIFA dus.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:20 schreef DuTank het volgende:
Ik erger me echt kapot aan United. Alleen die bal naar voren rammen en hopen dat ie goed valt![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:34 schreef Maver24 het volgende:
Was gewoon een schwalbe van rooney. Misselijke shrek mannetje![]()
![]()
Voor online update ie het automatisch bij mij. Met vrienden weet ik niet, lijkt me dat ie dan de laatste update pakt die je daarvoor hebt gedaan. Sowieso begrijp ik daar niet veel van bij seasons, omdat ik laatste tijd heel vaak de melding krijg dat mijn update niet overeen komt met die van mn tegenstander en dan verlaat je de wedstrijd net voordat deze begint. EAquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:57 schreef Zocalo het volgende:
![]()
Ik ga dan wel even solliciteren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:48 schreef Freire het volgende:
Godver ze mogen de Champions League analyseren, maar kunnen de spelers niet eens uit elkaar halen![]()
zo doet ie dat bij mij in fifa ook altijd....
#FreeTrapz![]()
Lekker doelpuntje wel.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:00 schreef DutchSL het volgende:
Courtois zal bij Chelsea vast opeens konko duur worden.![]()
Vermoedelijk ook de hoogste rating in de BPL.![]()
rooney...quote:
nee serieus, diego natuurlijkal kan ik met courtois ook wel leven.
#FreeTrapz![]()
zat ik ook aan te denken, maar alleen marcelo heeft nog 1 link nodig. misschien wel iets zonder brazilianen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Of je zet Alaba LBquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken, maar alleen marcelo heeft nog 1 link nodig. misschien wel iets zonder brazilianen.![]()
David Villa - Diego Costa alleen dan zit je met een kut RW (Jose Callejon/Joaquin)quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken, maar alleen marcelo heeft nog 1 link nodig. misschien wel iets zonder brazilianen.
Jese - Benzema, zelfde verhaal op RW (Biabiany)![]()
die laatste optie had ik ook al alleen dan met griezmann maar idd biabianyquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:10 schreef Freire het volgende:
[..]
David Villa - Diego Costa alleen dan zit je met een kut RW (Jose Callejon/Joaquin)
Jese - Benzema, zelfde verhaal op RW (Biabiany)
#FreeTrapz![]()
Jesse/Ronaldo + Benzema + Di Maria en dan D. Alves rb.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die laatste optie had ik ook al alleen dan met griezmann maar idd biabiany
Edit: Hernanes chem :|
Edit 2: gewoon 433(3) en dan Maicon houden.. IF benz IF di maria opties..![]()
Die eerste twee had ik ook allebei.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:13 schreef DutchSL het volgende:
Willian-Negredo-Navas
Willian-Remy-Ben Arfa
Dat kan ook
edit. en Lukaku-MirallasDan kan IF Neymar ook nog LW.
Lewa-Kuba kan ook met Alaba LB en een Bundes-LW
En je krijgt ook andere opties als je de CM's omdraait, dan kun je bv. Constant en El Shaarawy op links zetten.![]()
el shaa en constant staan al in het andere teamquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:16 schreef DutchSL het volgende:
Lewa-Kuba kan ook met Alaba LB en een Bundes-LW
En je krijgt ook andere opties als je de CM's omdraait, dan kun je bv. Constant en El Shaarawy op links zetten.
wil eigenlijk een leuk team met diego hernanes maiconPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als je toch voor een Marcelo/Willian variant gaat zou ik overigens ipv Gustavo daar UP Melo neerzetten.![]()
![]()
zo maar denk ikziet er uit of het goed moet gaan.
#FreeTrapz![]()
Reus is echt briljant.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:22 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
zo maar denk ikziet er uit of het goed moet gaan.
En hij heeft hetzelfde kapsel als Toekito.
Reus en el shaa zijn de beste LW's waar ik mee heb gespeeld.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Reus is echt briljant.
En hij heeft hetzelfde kapsel als Toekito.
rechts tot nu toe cerci en mirallas
#FreeTrapz![]()
IF Griezmann is voor mij de bestequote:Op dinsdag 1 april 2014 23:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Reus en el shaa zijn de beste LW's waar ik mee heb gespeeld.
rechts tot nu toe cerci en mirallas![]()
Ben ik gewoon bijna belazerd op budgetgaming door iemand die spellen wilde kopen van mij. Zondagavond had hij zo gezegd geld naar mij overgemaakt. Maandag stond het er nog niet op. Krijg ik na aandringen van mij waar het geld is dat er een lokale storing is bij de ABN. Een dag later, dus vandaag. Staat het er nog steeds niet op. Ik weer vragen aan hem waar het geld is. Krijg ik nu net na weer aandringen pas een bericht dat hij de betaling heeft stopgezet omdat hij me niet vertrouwd. Wtf? Wat verwacht hij dan. Dat ik eerst die spellen ga opsturen ofzo. Wat een eikel. Gelijk een topic aangemaakt dat je niet moet handelen met hem. Gaat om Roidbuster![]()
Aangezien niemand reageert op m'n totwuitlekvraag zal het wel een nee zijn
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik heb net nog gekeken maar het is inderdaad nog niet uitgelekt.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:20 schreef el-blanchito het volgende:
Aangezien niemand reageert op m'n totwuitlekvraag zal het wel een nee zijn![]()
Daarom altijd eerst wachten tot je het geld op je rekening hebt. Over het algemeen betaal je altijd eerst, voordat je iets in je bezit krijgt.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:13 schreef Maver24 het volgende:
Ben ik gewoon bijna belazerd op budgetgaming door iemand die spellen wilde kopen van mij. Zondagavond had hij zo gezegd geld naar mij overgemaakt. Maandag stond het er nog niet op. Krijg ik na aandringen van mij waar het geld is dat er een lokale storing is bij de ABN. Een dag later, dus vandaag. Staat het er nog steeds niet op. Ik weer vragen aan hem waar het geld is. Krijg ik nu net na weer aandringen pas een bericht dat hij de betaling heeft stopgezet omdat hij me niet vertrouwd. Wtf? Wat verwacht hij dan. Dat ik eerst die spellen ga opsturen ofzo. Wat een eikel. Gelijk een topic aangemaakt dat je niet moet handelen met hem. Gaat om RoidbusterHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wanne kneusquote:Op woensdag 2 april 2014 01:26 schreef Lindgren. het volgende:
Het slaat helemaal nergens op, maar hij heeft wel ballen.![]()
![]()
![]()
Ben bang dat ik weer al mijn spelers ga verkopen. Benzema heeft opeens besloten dat hij niet meer kan scoren en met 433(2) is het gat tussen mijn aanvallers en middenvelders toch te groot. Dan maar weer Llorente uit de kast halen.
Zoiets:
Eerst maar even een nachtje over slapen.
[ Bericht 25% gewijzigd door Tobi-wan op 02-04-2014 02:43:01 ]![]()
Wel relaxed dat Dayro in het TOTW zit.Van zijn IF heb ik er nog maar 10 in m'n TP.
tentamen om 9 uurwat een onmenselijke tijd
gelukkig om het goed te maken de rest van het schooljaar nog maar 1 uur verplicht school per week. maar toch.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 2 april 2014 03:05 schreef Lindgren. het volgende:
Wel relaxed dat Dayro in het TOTW zit.Van zijn IF heb ik er nog maar 10 in m'n TP.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sowieso geen golds uit de BPL, wel 2 silvers.quote:Op woensdag 2 april 2014 07:48 schreef el-blanchito het volgende:
Geen De Guzman?
Hij had toch 2 goals en een assist?
Wel een aardig TOTW. Daar gaan mensen weer packs voor openen
[ Bericht 12% gewijzigd door PrideoftheSouth op 02-04-2014 07:58:02 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dayro Moreno, en die heeft al een IF. Dit wordt dus zijn SIF. Stats zien er goed uit, en 4* wf en 5* skills. Leek destijds een goede investering, dus menig FOK!-er heeft nog een paar van zijn IF's over. Helaas daalde die kaart alleen maar in waarde (volgens mij nu zelfs discard).quote:Op woensdag 2 april 2014 07:57 schreef JaafkeEHV het volgende:
wie is die RW? lijkt een beetje op falcao!
goedemorgen trouwens!
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 02-04-2014 08:12:11 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
1 uurtje verplicht lijkt me de grootste straf. Om daarvoor dan de deur uit te moeten...quote:Op woensdag 2 april 2014 06:23 schreef poker4lifee het volgende:
tentamen om 9 uurwat een onmenselijke tijd
gelukkig om het goed te maken de rest van het schooljaar nog maar 1 uur verplicht school per week. maar toch.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Snelle edit. Ik had de laatste paar dagen 2x van Rhijn opgepikt met shadow maar ook alweer verkocht. Ik ga Reus ook weer verkopen als hij duur genoeg is. Ik had hem voor 46.750.![]()
Die is ook niet heel erg duur meerquote:Op woensdag 2 april 2014 08:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Snelle edit. Ik had de laatste paar dagen 2x van Rhijn opgepikt met shadow maar ook alweer verkocht. Ik ga Reus ook weer verkopen als hij duur genoeg is. Ik had hem voor 46.750.. Of is ie 100k waard en heb je weer een mooie SMLENO?
Gisteren 55k ofzo. Hij was veel goedkoper 2 weken geleden.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die is ook niet heel erg duur meer. Of is ie 100k waard en heb je weer een mooie SMLENO?
![]()
Ooh valt mee. Maar eigenlijk bevalt Elia me prima met de 5* skillmoves...quote:Op woensdag 2 april 2014 08:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gisteren 55k ofzo. Hij was veel goedkoper 2 weken geleden.
Perisic. Eindbaas.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ooh valt mee. Maar eigenlijk bevalt Elia me prima met de 5* skillmoves...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En hoeveel 5* skills gebruik je ook echt? Ik heb echt te vaak dat je van die skill teams tegen komt met minstens 3 5* skills en dat ze alleen maar de heletijd 4* tricks aan het proberen zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ooh valt mee. Maar eigenlijk bevalt Elia me prima met de 5* skillmoves...Enige voordeel is dan dat ze de tricks wat sneller uitvoeren dan de 4* skillers.
Dat is ook wel zo hoor. Voornamelijk McGeady-spin en scoop turn. Maar op de juiste momenten zijn die dodelijk effectief.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En hoeveel 5* skills gebruik je ook echt? Ik heb echt te vaak dat je van die skill teams tegen komt met minstens 3 5* skills en dat ze alleen maar de heletijd 4* tricks aan het proberen zijn.Enige voordeel is dan dat ze de tricks wat sneller uitvoeren dan de 4* skillers.
Ik heb Reus er maar weer op gezet.. ben benieuwd of hij verkoopt. IF Gunning wordt ook steeds goedkoper. Nu nog minder dan 40k![]()
![]()
Ik heb wel winst gemaakt op IF Moreno, die was 25k ofzo toen iedereen IF's kocht in de hoop dat ze een UP kregen en toen heb ik ze allemaal verkocht.
Daar hebben we het toen nog hier over gehad zelfs, raar dat jullie toen niet snel hebben verkocht..![]()
Ik heb er toen een aantal verkocht, maar lang niet allemaal.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:33 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb wel winst gemaakt op IF Moreno, die was 25k ofzo toen iedereen IF's kocht in de hoop dat ze een UP kregen en toen heb ik ze allemaal verkocht.
Daar hebben we het toen nog hier over gehad zelfs, raar dat jullie toen niet snel hebben verkocht..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ijzer smeden als het heet is en zo, hoe duur denk je dat dat een low-rated gold uit de Colombiaanse competitie kan wordenGoed advies wel van die teambouwer, hij heeft volgens mij alleen met Hazard gelijk gekregen..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:47 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/7137078/
Degene die deze heeft gemaakt verdient een standbeeld. Ik heb een tijdje terug 15 IF Moreno's gekocht en die zijn nu in een dag tijd 8k meer waard geworden.![]()
Low rated gold weliswaar, maar Colombiaanse spelers zijn populair. Daarnaast heeft hij 4* wf en 5* skills...dat heeft niet bepaald iedere speler.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:41 schreef DutchSL het volgende:
Ijzer smeden als het heet is en zo, hoe duur denk je dat dat een low-rated gold uit de Colombiaanse competitie kan worden
[..]
Goed advies wel van die teambouwer, hij heeft volgens mij alleen met Hazard gelijk gekregen..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
met het oude chemsysteem was hij meer waard geweestquote:Op woensdag 2 april 2014 09:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Low rated gold weliswaar, maar Colombiaanse spelers zijn populair. Daarnaast heeft hij 4* wf en 5* skills...dat heeft niet bepaald iedere speler.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dit ja een knappe hybrid is niet te maken dit jaar, dus krijg je lekker veel standaard teams voornamelijk BPL en bundesliga.de minder rijken gaan voor serie Aquote:Op woensdag 2 april 2014 09:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
met het oude chemsysteem was hij meer waard geweestPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vind dat ik wel een knappe hybrid had met Moreno: gold/silver, 4 competities, 6 nationaliteiten, 3 5* skillers..quote:Op woensdag 2 april 2014 10:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit ja een knappe hybrid is niet te maken dit jaar, dus krijg je lekker veel standaard teams voornamelijk BPL en bundesliga.de minder rijken gaan voor serie A
Maar ook vorig jaar zou een IF uit de Colombiaanse competitie nooit echt duur zijn geworden als die competitie toen in het spel had gezeten. En dit jaar is zelfs iemand als Lacazette goedkoop. Is er überhaupt wel een dure low rated gold IF ?![]()
Tja, wat is "echt duur"? Toen ik Moreno inkocht voor 17-18k, had ik het idee dat hij toch wel eens richting de 30k zou kunnen gaan. Dat is inderdaad niet "echt duur", maar wel mooie winst.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vind dat ik wel een knappe hybrid had met Moreno: gold/silver, 4 competities, 6 nationaliteiten, 3 5* skillers..
Maar ook vorig jaar zou een IF uit de Colombiaanse competitie nooit echt duur zijn geworden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Duurder dan die 25k van toen.. dat vond ik al best veel.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, wat is "echt duur"? Toen ik Moreno inkocht voor 17-18k, had ik het idee dat hij toch wel eens richting de 30k zou kunnen gaan. Dat is inderdaad niet "echt duur", maar wel mooie winst.
Hij werd alleen maar even duurder omdat er een run was op IF's waarvan men dacht dat die misschien een UP zou krijgen. Dat dit een bubble was had je wel kunnen verwachten..
Dat hij nu zó ver is afgezakt naar bijna discard is wel erger dan ik had verwacht ja, had eerder een stabilisatie rond de 15k verwacht.![]()
Ik heb me in die weken niet zo met Moreno bezig gehouden. Hij staat ook grotendeels geparkeerd op een account waarop ik eens in de week inlog ofzoquote:Op woensdag 2 april 2014 10:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij werd alleen maar even duurder omdat er een run was op IF's waarvan men dacht dat die misschien een UP zou krijgen. Dat dit een bubble was had je wel kunnen verwachten..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daar kwam dus die 25k vandaan gisteravond.quote:We hebben besloten je FIFA Ultimate Team-account te crediteren met 22600 munten. De munten zijn op 2-4-2014 aan je account toegevoegd.![]()
En waarom, had je een keer iemand verkocht waar je geen coins voor kreeg?quote:Op woensdag 2 april 2014 10:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daar kwam dus die 25k vandaan gisteravond.![]()
Had IF Modric gekocht. Duurde 2 uur voordat ik hem binnen had. Na 30-45 minuten zo'n formuliertje ingevuldquote:Op woensdag 2 april 2014 10:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En waarom, had je een keer iemand verkocht waar je geen coins voor kreeg?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: