SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
KutKami
Maar eindelijk weer eens een TT zonder dat die naar iemand vernoemt hoeft te worden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou, van Harte.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:04 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Rare stats voor een LB die Ier. Zou een goede CAM/CF zijn op pace na.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
indirect is hij natuurlijk gewoon naar Boerrigter vernoemdPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
vernoemdquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
KutKami
Maar eindelijk weer eens een TT zonder dat die naar iemand vernoemt hoeft te wordenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
In elk worstenbroodje zit een paarden worstquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
Paarden zuurvlees eet je zeker wel hé.![]()
![]()
nou lekker dan, ik kan vernoemd tenminste normaal schrijvenquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jou had ik qua taaltechnische bagage toch al nooit zo hoog zitten
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, maar zodra het over coke (of coce, zoals jij het noemt) gaat, ga je de mist inquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou lekker dan, ik kan vernoemd tenminste normaal schrijven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
vind coce gewoon leuker :> en het is nou ook niet zo dat ik iedere dag coke gebruikquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, maar zodra het over coke (of coce, zoals jij het noemt) gaat, ga je de mist in
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik lust ook geen bloemkool. Geen reden om het consequent verkeerd te spellenquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind coce gewoon leuker :> en het is nou ook niet zo dat ik iedere dag coke gebruik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nee nee dat zeggen al die junkiesquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind coce gewoon leuker :> en het is nou ook niet zo dat ik iedere dag coke gebruikHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik lust ook geen bloemkool.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik lust ook geen bloemkool. Geen reden om het consequent verkeerd te spellen
Lekker je druk maken om spelling![]()
![]()
Bloemgoal zou Koeman schrijven.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik lust ook geen bloemkool. Geen reden om het consequent verkeerd te spellenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
de grootste junk zegt wat hoorquote:
als jij niet alle dagen bloemcoke gebruik mag je het fout spellen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik lust ook geen bloemkool. Geen reden om het consequent verkeerd te spellenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat bepaal ik zelf wel, Kamikatiequote:Op dinsdag 1 april 2014 15:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik lust ook geen bloemkool.
Lekker je druk maken om spelling
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik de grootste junk?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de grootste junk zegt wat hoor
[..]
als jij niet alle dagen bloemcoke gebruik mag je het fout spellen.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Op EA forum zijn ze bezig een Most consistent TOTS te maken. Er is ook een silver en bronze variant, maar het zal wel voornamelijk gold worden. Anyway, hier: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2810135.page
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |