quote:'How I Met Your Mother' finale cut a Robin Sparkles performance
One person missing from Monday’s How I Met Your Mother finale? Robin Sparkles.
Related
Many fans were hoping for an encore performance from Robin’s Canadian pop star, but it wasn’t meant to be. But — as How I Met Your Mother prop guru David Baker showed on Twitter — a musical moment was shot: Wearing a jean jacket over her wedding dress, Robin channeled Ms. Sparkles and broke out her first hit, “Let’s Go to The Mall,” at her wedding reception, complete with The Mother on bass. (Pause for a moment and ponder the cuteness — and the inevitable heartbreak.)
Other moments cut from the hour-long finale? Baker said other scenes included an introduction to Barney’s woman #31, a story about that dang pineapple, and a moment between Ted and Robin. Alyson Hannigan separately revealed on Twitter that a scene discussing Lily owing Marshall money (because Ted and Robin ended up together) was also cut. (EW reached out to a rep for the the studio to find out if there are plans to put these scenes on the season 9 DVD, and was told that’s currently the general plan, but specific deleted scenes haven’t been finalized.)
Josh Radnor seemed to be talking about a future Ted/Robin lunch date when he told Vulture earlier this week, “I thought it was a really important scene, and I talked to Carter [Bays] and Craig [Thomas] about it. I understand why they cut it, but I thought it laid in that Robin had been thinking about Ted all these years more than Ted had been thinking about Robin…It was a scene after they ran into each other on the street. They had lunch the next day. I don’t want to go too much into it because they obviously cut it for a reason, but I thought it was a really sweet and sad and funny scene. It also talked about Robin having a run-in with a bull in Spain.”
Back on Twitter, Baker had more intel to dish: He pointed out that the iconic blue french horn now belongs to Radnor, Neil Patrick Harris got the Playbook and the gang’s MacLaren’s booth (!), and the three yellow umbrellas now reside with director Pamela Fryman, as well as creators Craig Thomas and Carter Bays.
No word on who got Robin Sparkles’ sidekick robot.
Bron
Hopelijk krijgen we nu ook die scene van Ted en Robin in dat restaurant te zien.. erg benieuwd wat daar gezegd werd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:28 schreef Niles-Crane het volgende:
En een alternatief einde is officieel aangekondigd. Wordt op de DVD's uitgebracht. Ben benieuwd.
Kun je beter deze posten he. Alternatief einde How I Met Your Motherquote:Op zondag 6 april 2014 03:07 schreef Remzz het volgende:
http://nu.nl/film/3744663(...)met-your-mother.html
De serie heet 'How I met your mother', niet 'How I settled for the girl I had been chasing since 2005 and shot me down a lot of times until I had 10 wonderful years with your mother who got sick so now I have the opportunity to ask out your aunt Robin again because that was such a success in the past'. Ik dacht altijd dat de serie draaide om Ted die, door écht over Robin heen te komen, oftewel moet veranderen (remember 'The olive theory'? Mensen veranderen) om klaargestoomd te worden om de ware vrouw te ontmoeten, oftewel de latere moeder van zijn kinderen.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:47 schreef Daeron het volgende:
[..]
Sjezus, dat was echt een te zoet en liefkozend einde geweest, had ook totaal niet bij de serie als geheel gepast
Vind het huidige einde goed passen bij de serie. Waarom zou je anders vertellen over hoe je 9 jaar lang je vrienden en met name Robin leert kennen? Als het daadwerkelijk ging over hoe hij de moeder ontmoette was het logischer geweest om het verhaal te beginnen bij de bruiloft, of zelfs op het perron en daarna een serie te houden over hoe hij de moeder leert kennen tot de kinderen geboren worden.
Dit is typisch zoiets waar de schrijvers over 5 jaar in een talkshow over zullen zeggen... ''Ja, de finale was misschien inderdaad niet zo goed...''quote:Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De serie heet 'How I met your mother', niet 'How I settled for the girl I had been chasing since 2005 and shot me down a lot of times until I had 10 wonderful years with your mother who got sick so now I have the opportunity to ask out your aunt Robin again because that was such a success in the past'. Ik dacht altijd dat de serie draaide om Ted die, door écht over Robin heen te komen, oftewel moet veranderen (remember 'The olive theory'? Mensen veranderen) om klaargestoomd te worden om de ware vrouw te ontmoeten, oftewel de latere moeder van zijn kinderen.
En dáár hebben Craig Thomas en Carter Bays alle steekjes flink laten vallen. Ze hebben ook duidelijk erover zitten dubben want op Twitter zitten ze nu al hun complete series-boxset dik te promoten doordat ze "Door middel van montage een alternatief einde hebben gecreëerd wat het echt BIJNA (maar net helemaal totaal niet) was geworden!"Oftewel, dat is de reden dat dat fan-einde uit mijn eerder geplaatste video inmiddels offline gekickt is; gaat gewoon precies zoiets worden.
Ik snap u en u snapt mij overduidelijk ook.quote:Op zondag 6 april 2014 20:04 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Dit is typisch zoiets waar de schrijvers over 5 jaar in een talkshow over zullen zeggen... ''Ja, de finale was misschien inderdaad niet zo goed...''
Die tweets zijn bullshit. Eerst zeggen dat je vanaf het begin hetzelfde eind voor ogen had, nu tweeten dat je tóch nog op het laatste moment overwoog om het script te veranderen. Hou eens op. Zieltjes winnen voor de verkoop van de DVD's, wat gek genoeg nog gaat werken ook want ik wil dat alternatieve einde / extended cut toch wel zien
Nou ja, het is gewoon zo jammer, want ik heb jarenlang zo erg genoten van deze serie. Ik heb ook genoten van seizoen 5 t/m 9. Oké, het fillergehalte was hoog, de kwaliteit soms bedroevend, maar er zitten nog steeds wel pareltjes tussen.quote:Op zondag 6 april 2014 20:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik snap u en u snapt mij overduidelijk ook.
Carter en Craig zijn gezwicht voor het grote geld. Jammer. Had de serie gestopt na seizoen 4 had het een sitcom van Breaking Bad-proporties kunnen worden. Dan was het pas écht legen, wait for it...
In seizoen 4 was Robin nog schattig. En was er nog geen sprake van de irritantste running gag uit sitcom-history.quote:Op zondag 6 april 2014 20:07 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Nou ja, het is gewoon zo jammer, want ik heb jarenlang zo erg genoten van deze serie. Ik heb ook genoten van seizoen 5 t/m 9. Oké, het fillergehalte was hoog, de kwaliteit soms bedroevend, maar er zitten nog steeds wel pareltjes tussen.
De serie was gewoon te ver doorgegaan voor dit eind. Ik vraag me wel af, of er ook zo gereageerd zou worden als het in seizoen 4 met deze finale was afgelopen.
Die vind ik heel stiekem toch grappigquote:Op zondag 6 april 2014 20:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
In seizoen 4 was Robin nog schattig. En was er nog geen sprake van de irritantste running gag uit sitcom-history.
Ik in eerste instantie ook, maar in een overvol gimmicky-seizoen (seizoen 7) vond ik het gewoon way too much. En vanaf het punt hieronder was die running gag en alles wat erbij kwam kijken gewoon 50 tinten fout (you hadn't seen the legs yet).quote:Op zondag 6 april 2014 20:12 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Die vind ik heel stiekem toch grappig(maar 't werd wel te lang doorgezet)
You son of a bitch van Lilly was echt 100x erger vond ikquote:Op zondag 6 april 2014 20:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
In seizoen 4 was Robin nog schattig. En was er nog geen sprake van de irritantste running gag uit sitcom-history.
Na ja... Familiesitcom... Waar het gaat om zoveel seks, relatieproblemen, stripclubs, enzovoorts. Echt een familiesitcom is het nooit geweest imhoquote:Op zondag 6 april 2014 20:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik in eerste instantie ook, maar in een overvol gimmicky-seizoen (seizoen 7) vond ik het gewoon way too much. En vanaf het punt hieronder was die running gag en alles wat erbij kwam kijken gewoon 50 tinten fout (you hadn't seen the legs yet).
[ afbeelding ]
Van familiesitcom ging het toen wel erg naar 'the fuck am I watching'-show.
Mja dat vond ik 1 van die onregelmatige geintjes. In seizoen 2 heel een aflevering over het feit dat Ted Lily een 'grinch' noemde waarna Lily de hele aflevering huillie was, en dan vervolgens Lily zo'n catchphrase gevenquote:Op zondag 6 april 2014 20:17 schreef Gruisman het volgende:
[..]
You son of a bitch van Lilly was echt 100x erger vond ik
Mwah, de eerste 2-3 seizoenen viel dat wel mee, daar vond ik het wel iets genuanceerder. Friends en al die shows hebben de lat hoger gelegd van wat je met familie kan kijken. Ik heb het nu even over het Nederlandse publiek, hè. Een Nederlandse familiecomedy waarin 3 oude besjes tot 3 keer toe aan elkaar vragen "Zeg op, met wie heb je nou geneu-heukt!quote:Op zondag 6 april 2014 20:18 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Na ja... Familiesitcom... Waar het gaat om zoveel seks, relatieproblemen, stripclubs, enzovoorts. Echt een familiesitcom is het nooit geweest imho
Ik dacht altijd dat grinch cunt was, anders zou ze er vast niet zo boos over zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 20:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mja dat vond ik 1 van die onregelmatige geintjes. In seizoen 2 heel een aflevering over het feit dat Ted Lily een 'grinch' noemde waarna Lily de hele aflevering huillie was, en dan vervolgens Lily zo'n catchphrase gevenOf Robin's fake waarheidsstemmetje (seizoen 6, aflevering 1, check it) wat ze blijkbaar al jaaaaren deed. Of Marshall's onmogelijkheid fotogeniek op een foto te staan, die pas in gebruik ging na 'Say cheese' in seizoen 5 of 6. Gelukkig is die foto in de finale wel gewoon zonder issues genomen. Al zag Ted er helaas wel op uit als een dikke Chinees.
Ooooooh. Maar toch, Grinch, bitch, lijkt meer op elkaar dan cunt. Maar het zou wel een hoop verklaren. En je hebt ergens wel gelijk hoor; toen ik opnieuw begonnen was met de reeks vanaf S01E01 op Netflix viel het me op wat een verwend trutje Lily wel niet is. Ze laat Marshall achter met alle kopzorgen midden in hun verloving, keert dan bij hem terug en gaat hem lopen opgeilen tijdens de brunch (lol), besluit dat ze een kind wil dus gaat irritant-dronken naar het kantoor van Marshall, maakt alle relaties van iedereen stuk, moet zo nodig Aldrin Justice uitvoeren op alles en iedereen, zelfs als er mensen ontslagen kunnen worden, en dringt veel te veel die lesbische actie met Robin op.quote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat grinch cunt was, anders zou ze er vast niet zo boos over zijn.
Ik vond Lily sowieso het minst leuke karakter, veel te dominant tegenover de rest van de groep, zeurderig.. gewoon niet leuk.
In de eerste aflevering zegt ze ook duidelijk bitch tegen Ted, iets van so you chickened out like a little bitchquote:Op maandag 7 april 2014 09:51 schreef JDx het volgende:
Ik dacht dat de hele grap was dat ze son of a beach zegt omdat bitch niet mag op tv
I lived a lie for 9 seasonsquote:Op maandag 7 april 2014 16:23 schreef Loserkid het volgende:
[..]
In de eerste aflevering zegt ze ook duidelijk bitch tegen Ted, iets van so you chickened out like a little bitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |