De bruiloft zelf lieten ze toch ook amper zien? Het moment van het 'ja woord'? Daar skipten ze ook overheen. Die bruiloft moest dus nooit een centraal onderdeel zijn. Wel vreemd dat ze dat hele laatste seizoen in die sfeer hebben gegoten...quote:Op woensdag 2 april 2014 08:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Echt he, fucking 20 afleveringen over die bruiloft en dan aan het eind ff, "o ja, we zijn gescheiden."
Sjezus, dat was echt een te zoet en liefkozend einde geweest, had ook totaal niet bij de serie als geheel gepastquote:Op woensdag 2 april 2014 01:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen: challenge completed.
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar dit is het einde wat ik ga koesteren.
Bro code zegt totaal niets over ex-vrouw of vrouw in het algemeen, enkel vriendin. Daarnaast zijn er uitzonderingen zodra ze een 8 of hoger is.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Na je 50ste (?) nog even de ex-vrouw van je beste vriend gaan versieren is niet echt conform aan de bro-code though
Dat was echt de slechtste aflevering uit de hele serie.quote:Op woensdag 2 april 2014 01:00 schreef jcdragon het volgende:
Eindelijk de laatste afleveringen gezien. Eindelijk kan deze serie afgesloten worden.
Ik vind het wel jammer dat de moeder toch dood is gegaan. Ook al had ik het hier gelezen.
Toch wel jammer dat Ted en Robin weer samen zijn. Maar uiteindelijk toch wel enorm genoten en vermaakt met deze serie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lost en Dexter niet afgekeken dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat was echt de slechtste aflevering uit de hele serie.
Nee, uit elke serie die ik ooit heb gezien.
Waarom niet? Ted heeft eindelijk datgene waar hij 9 seizoenen naar op zoek is. Het is en blijft een feelgood serie. Geen reality.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:47 schreef Daeron het volgende:
had ook totaal niet bij de serie als geheel gepast
Nooit gekeken, konden me beiden niet echt boeien op één of andere reden.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Lost en Dexter niet afgekeken dan?
Serieus?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat was echt de slechtste aflevering uit de hele serie.
Nee, uit elke serie die ik ooit heb gezien.
Kan je iig garanderen dat die eindes (zeker die van Dexter) VELE malen slechter zijn dan wat er hier verzonnen is.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nooit gekeken, konden me beiden niet echt boeien op één of andere reden.
Je hebt het over Lost? Wilde het kijken, maar toen hoorde ik dat het einde dramatisch was en die serie sowieso erg lang is. Had daar geen zin in. Kost zoveel tijd.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Serieus?
De serie die in vroeger dagen opviel door zijn 'misdirects' doet nog even een ultieme misdirect die m.i. voor het grootste deel helemaal strookt met de karakters zoals we ze kennen. Ik vind het knap.
Ik had het over HIMYMquote:Op woensdag 2 april 2014 15:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je hebt het over Lost? Wilde het kijken, maar toen hoorde ik dat het einde dramatisch was en die serie sowieso erg lang is. Had daar geen zin in. Kost zoveel tijd.
Ben ik het deels met je eens dan. Vooral dat van Barney is zo sneu gedaan en niet echt iets voor hem.quote:
Dat ging vooral allemaal veel te snel wat mij betreft. Ik vond de eerste keer dat hij zijn kind in zijn armen had bijvoorbeeld nogal tenenkrommend, zo overdreven op gevoel gespeeld.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ben ik het deels met je eens dan. Vooral dat van Barney is zo sneu gedaan en niet echt iets voor hem.
How i met aunt Robin.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:26 schreef Timwonnacott het volgende:
Het is dus gewoon How I met your stepmother.
Daarvoor had ie het allang gedaanquote:Op woensdag 2 april 2014 15:35 schreef Gruisman het volgende:
How I wanted to bang your aunt Robin before and after I met your mother
Tja... maar aan de andere kant is er door de hele serie heen het motief hoe Ted steeds net 'The Mother' misloopt. Hij stort zich steeds in relaties met vrouwen die niet 'de ware' zijn. En eigenlijk geldt dat ook voor zijn relatie met Robin. Als hij 'The mother' op het station aanspreekt is het zoals hij het altijd wilde (en merken ze hoe ze elkaar door pech steeds net zijn misgelopen). Dat gaf mij juist ook heel erg een 'its meant to be' gevoel. Ik vind dat einde veel beter passen bij de ontwikkeling van Ted dan dat hij nadat zijn liefde is overleden (helemaal met je eens dat dit veel te snel ging!) hij weer achter Robin aan gaat. De zoektocht en de vondst van 'the mother' voelt daardoor een beetje betekenisloos...quote:Op woensdag 2 april 2014 14:23 schreef DragonFodder het volgende:
Prima einde.Ted's dochter zei het het beste: "This is not the story of how you met our mother. It's the story of how you're in love with aunt Robin".
Dat is het leeuwendeel van de 9 seizoenen natuurlijk wel een belangrijk thema geweest: hoe Ted en Robin steeds weer bij elkaar komen. Juiste observatie dus van de dochter van Ted.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |