8 weken vind ik een behoorlijk lange reset. Moeten ik dan een alternatieve manier van internetten zoeken acht weken lang? Via mijn telefoon ofzo?quote:Ziggo verhoogt internetsnelheden; In totaal krijgen bijna 1.9 miljoen klanten substantieel meer bandbreedte
In totaal krijgen bijna 1.9 miljoen klanten substantieel meer bandbreedte
Vanaf 1 mei verhoogt Ziggo de snelheid van zijn internetabonnementen. Daarmee krijgen bijna 1,9 miljoen Ziggo klanten hogere internetsnelheden. De prijzen van de internetabonnementen blijven ongewijzigd. De hoogste consumenten downloadsnelheid van 180 Mbit/s wordt geboden aan alle klanten met een Alles-in-1 Extra pakket of Z3 abonnement. Voor de zakelijke klanten wordt het Office Basis pakket ZZ3 verhoogd naar 200 Mbit/s
Vanaf 1 mei start Ziggo met het op afstand resetten van de modems, waarna abonnees automatisch de nieuwe snelheden hebben. Dit proces duurt in totaal 8 weken. Klanten die vanaf 1 mei zelf hun modem resetten hebben vanaf dat moment ook de nieuwe snelheden.
Via de telefoon idd, inbel modemquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:13 schreef µ het volgende:
[..]
8 weken vind ik een behoorlijk lange reset. Moeten ik dan een alternatieve manier van internetten zoeken acht weken lang? Via mijn telefoon ofzo?
Ja 8 maanden lang niet modden, wat naar johquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:13 schreef µ het volgende:
[..]
8 weken vind ik een behoorlijk lange reset. Moeten ik dan een alternatieve manier van internetten zoeken acht weken lang? Via mijn telefoon ofzo?
Kan je wel lezen?!quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:15 schreef Pendora het volgende:
Euhm ze resetten hem automatisch. Duurt twee minuten en daarna heb je weet internet.
Ik weet, trol. Maar toch, 1 zin verder:quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:22 schreef µ het volgende:
[..]
Kan je wel lezen?!
Overigens terechte opmerking, dan kan ik dus ook 8 weken niet modden. Ga dat achter de schermen maar even aangeven.
Levert een hoop problemen op dit zeg.
Dus vanaf dat jij op reset drukt issie snel.quote:Klanten die vanaf 1 mei zelf hun modem resetten hebben vanaf dat moment ook de nieuwe snelheden.
Meid toch. Let je wel op want anders moet je dalijk nog aan de beademingquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:22 schreef µ het volgende:
[..]
Kan je wel lezen?!
Overigens terechte opmerking, dan kan ik dus ook 8 weken niet modden. Ga dat achter de schermen maar even aangeven.
Levert een hoop problemen op dit zeg.
dat komt omdat mensen selectief lezenquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:31 schreef Syntos het volgende:
Dat mensen serieus denken dat een provider hun klanten twee maanden zonder internet laat zitten anno 2014.
Zo achterlijk kan geen enkel bedrijf zijn.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:31 schreef Syntos het volgende:
Dat mensen serieus denken dat een provider hun klanten twee maanden zonder internet laat zitten anno 2014.
Zo achterlijk kan geen enkel bedrijf zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |