abonnement Unibet Coolblue
pi_139856878
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 07:08 schreef Gulara het volgende:

[..]

Ah kijk, de mijne is nog geen twee. Dus dan heb ik wat om naar uit te kijken. Nu hij kan lopen, niet alles onder spuugt en wat langer in een maat zit vind ik het geen probleem om wat meer te kopen.
Het scheelt misschien wel dat die van mij klein van stuk zijn. T is pas net over naar maat 86.
pi_139856914
Tnx Gulara! Het zou gaan om twee gewone bedden, gezien de ruimte dacht ik aan die uitschuifbedden van ikea. Maar het is echt een piepkleine kamer, dus ik moet eerst maar eens gaan meten :)
pi_139857038
Gulara met je allergie _O- ik vind dat juist wel leuk, dat ze dan echt een stuk eigen muur hebben en voor zichzelf ook echt het gevoel van hun kant. Ik dacht aan een ledikant onder de hoogslaper later, en dan de muur onder de hoogslaper een andere kleur. En dan hoeven de kleuren noet superver uit elkaar te liggen maar het leek mij juist leuk O+
Jouw subtiele kleurverloopvoorbeelden vind ik ook mooi :)

Maar goed, het gaat dus om twee bedden :+ Ik vind het wel heel mooi rustig in de lengte met de hoofdeindes bij elkaar maar dan heb je wel een lange kamer nodig!
pi_139857144
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 07:38 schreef L-E het volgende:
Tnx Gulara! Het zou gaan om twee gewone bedden, gezien de ruimte dacht ik aan die uitschuifbedden van ikea. Maar het is echt een piepkleine kamer, dus ik moet eerst maar eens gaan meten :)
Wij gaan (tzt) voor een hoek stapelbed/hoogslaper achtig iets van LifeTime. Dit idee. Maar dan wit.
De bedden kunnen ook nog los van elkaar gebruikt worden als je dat hoge frame eronder uit haalt.




Mooie plaatjes Gulara ^O^
Met een meidenkwartet
  maandag 12 mei 2014 @ 08:37:48 #280
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139857329
Leuke plaatjes gulara! Wij zullen tzt ook moeten gaan puzzelen. Misschien wel een kamer waarbij je dubbel ziet maar daar hebben we hier sowieso wel vaker last van.

Geen idee of hier 2 peuterbedjes passen....
  maandag 12 mei 2014 @ 09:20:49 #281
381212 Gulara
From the future
pi_139857845
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 07:57 schreef Suikertante het volgende:
- ik vind dat juist wel leuk
Je begrijpt dat je de kans dat wij ooit nog eens hartsvriendinnen gaan worden nu wel drastisch verkleint hè! }:|
  maandag 12 mei 2014 @ 09:22:12 #282
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_139857865
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 09:20 schreef Gulara het volgende:

[..]

Je begrijpt dat je de kans dat wij ooit nog eens hartsvriendinnen gaan worden nu wel drastisch verkleint hè! }:|
Oh ja jij komt naar NL las ik ergens he! BFF's O+!!
  maandag 12 mei 2014 @ 09:28:46 #283
381212 Gulara
From the future
pi_139857975
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 08:37 schreef Kyara het volgende:
Leuke plaatjes gulara! Wij zullen tzt ook moeten gaan puzzelen. Misschien wel een kamer waarbij je dubbel ziet maar daar hebben we hier sowieso wel vaker last van.

Geen idee of hier 2 peuterbedjes passen....
Wel handig voor als je ze in het verkeerde bedje legt. ;)
pi_139858546
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ja precies :') heb nog een vraagje trouwens, heb je nou echt zo'n garderobekast nodig? Ik heb best een ruime commode,momenteel gebruik ik m als linnenkast en er kunnen met gemak vier litsjumeaux beddengoedsets in met hoeslakens, en nog zes strandlakens, tien badlakens en tien handdoeken. Dan heb ik nog twee ruime laden en een zijvak formaat 1980 pampersdoos over waar ik nog een hanggedeelte in kan maken. Zou dat genoeg zijn? Het lijkt me haast wel :o
Ik zie het niet echt voor me :+ maar hier geen garderobekast maar alle in gebruik zijnde en te grote kleding en beddengoed van kind in de commode. Wel twee stapels achter elkaar that is.
Dus ik zou denken dat wel past.

/ oh mosterd :@ er was nog een pagina
pi_139858623
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 09:20 schreef Gulara het volgende:

[..]

Je begrijpt dat je de kans dat wij ooit nog eens hartsvriendinnen gaan worden nu wel drastisch verkleint hè! }:|
Ik dacht dat we een moestuindate hadden, maar die is wel vrij colorblocking green inderdaad. Ik snap de hint ;(

Meer fotovoorbeelden! O+
Zijn er ook meer mensen met zolders? Kamer onder het dak en dan vernuftige dingetjes die juist leuk zijn met schuine wanden?
pi_139858703
Oh SQ, wij redden het makkelijk met 1 commode hoor. Ik heb 1 la voor de huidige kleding, 1 voor de volgende maat, 1 voor de luiers (wij gebruiken wasbare) en toebehoren, en een voor hydrofielen en dekentjes enzo. :)

Suiker, onze oudste slaapt op zolder maar we hebben niets bijzonders gedaan met de schuine wanden. Die inspiratie zoek ik ook nog!
pi_139858889
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ja precies :') heb nog een vraagje trouwens, heb je nou echt zo'n garderobekast nodig? Ik heb best een ruime commode,momenteel gebruik ik m als linnenkast en er kunnen met gemak vier litsjumeaux beddengoedsets in met hoeslakens, en nog zes strandlakens, tien badlakens en tien handdoeken. Dan heb ik nog twee ruime laden en een zijvak formaat 1980 pampersdoos over waar ik nog een hanggedeelte in kan maken. Zou dat genoeg zijn? Het lijkt me haast wel :o
Ik heb voor beide kinders een ladenkast hoor. Zoon heeft met maat 110 gewoon een kleine kast met 3 lades en alles past erin. (beddengoed ligt wel elders) En hij heeft echt wel redelijk wat kleding ook. ;) Als ik lees wat jij erin kwijt kan zou ik me nog gen zorgen maken om een gardarobekast :P
  maandag 12 mei 2014 @ 10:13:51 #288
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_139858918
Wij hadden een kleine kledingkast voor S, zonder hanggedeelte. Daar paste eigenlijk alles makkelijk in. Heb wel ook altijd 1 maat in de kast liggen en hij heeft genoeg kleertjes maar geen mega garderobe. Lakentjes legde ik wel ergens anders, in de commode. Zijn kastje gaat nu naar zijn zusje en heb paar dagen terug een wat beschadigde Malm IKEA ladenkast beplakt met kleeffolie en dit wordt zijn kledingkast nu. Hier past met gemak alles in, ook lakens en slaapzakken enzo.



Zijn klok en de eendjes moeten nog opgehangen worden, maar dit wordt het dus ongeveer. De foto is niet helemaal kleurecht, het groen van het folie is niet zo blauwig als hier lijkt maar komt meer in de buurt van het groen van de eend :+
pi_139858945
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 10:03 schreef L-E het volgende:
Suiker, onze oudste slaapt op zolder maar we hebben niets bijzonders gedaan met de schuine wanden. Die inspiratie zoek ik ook nog!
Dit vind ik wel erg tof, met een wandje zo'n hoekje creëren. Maar dat kan bij ons niet want dan kun je niet meer langs het bed lopen (het trapgat zit midden in de kamer).
pi_139858970
Ik was wat aan het zoeken naar wat leuke plaatjes voor schuine-wanden-kamertjes, kwam ik dit tegen:




:D O+
pi_139858982
Haha!! :D Totaal onhandig maar ZO LEUK!! O+
  maandag 12 mei 2014 @ 11:57:58 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_139861724
Dat huisbedgeval O+ Inderdaad het onhandigste meubel EVER, maar het ziet er wel briljant uit :D

Na ampel beraad hier gaan we waarschijnlijk toch voor een garderobekast, al is het alleen maar omdat ik anders mijn handdoeken nergens meer kwijt kan :')
Het pàst wel op 't kamertje, dus dan doen we het ook maar. Wel bedankt voor alle input O+
disclaimer
pi_139861903
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
Dat huisbedgeval O+ Inderdaad het onhandigste meubel EVER, maar het ziet er wel briljant uit :D

Na ampel beraad hier gaan we waarschijnlijk toch voor een garderobekast, al is het alleen maar omdat ik anders mijn handdoeken nergens meer kwijt kan :')
Het pàst wel op 't kamertje, dus dan doen we het ook maar. Wel bedankt voor alle input O+
De Stuva van Ikea is heel smal en er past veel in, misschien is dat een fijne optie?

Ik vind het wel fijn om vooral pakjes en jasjes op te hangen en met jurkjes zou ik dat denk ik ook wel praktisch vinden. Minder kreukels en een fijn overzicht :)
  maandag 12 mei 2014 @ 12:05:25 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_139861949
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 12:03 schreef Dot. het volgende:

[..]

De Stuva van Ikea is heel smal en er past veel in, misschien is dat een fijne optie?

Ik vind het wel fijn om vooral pakjes en jasjes op te hangen en met jurkjes zou ik dat denk ik ook wel praktisch vinden. Minder kreukels en een fijn overzicht :)
Ja, ik zit inderdaad te kijken naar Stuva of Hensvik. Voordeel van Hensvik is dat ik er dan dezelfde knoppen op kan monteren als op de commode en dat het dan wat meer eenheid geeft. Het past allebei, dus we gaan binnenkort eens kijken bij IKEA :Y
disclaimer
pi_139862050
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 12:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, ik zit inderdaad te kijken naar Stuva of Hensvik. Voordeel van Hensvik is dat ik er dan dezelfde knoppen op kan monteren als op de commode en dat het dan wat meer eenheid geeft. Het past allebei, dus we gaan binnenkort eens kijken bij IKEA :Y
Ik vond de Stuva veel steviger, maar ik snap dat je een beetje eenheid wil creeeren idd :Y

Wij hebben voor de eenheid deze ladekast gekocht als commode, ook met gaten ipv knoppen:



Maar dan moet je wel lang zijn, want met het aankleedkussen erop is hij iets meer dan een meter hoog ;)
  maandag 12 mei 2014 @ 12:13:02 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_139862162
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 12:09 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik vond de Stuva veel steviger, maar ik snap dat je een beetje eenheid wil creeeren idd :Y

Wij hebben voor de eenheid deze ladekast gekocht als commode, ook met gaten ipv knoppen:

[ afbeelding ]

Maar dan moet je wel lang zijn, want met het aankleedkussen erop is hij iets meer dan een meter hoog ;)
Met die ladenkast als commode combineert ie dan wel prima ja!
Maar och, ik heb nog even, misschien vind ik op marktplaats wel iets :Y
disclaimer
  maandag 12 mei 2014 @ 13:02:25 #297
381212 Gulara
From the future
pi_139863482
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 09:59 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ik dacht dat we een moestuindate hadden, maar die is wel vrij colorblocking green inderdaad. Ik snap de hint ;(

Meer fotovoorbeelden! O+
Zijn er ook meer mensen met zolders? Kamer onder het dak en dan vernuftige dingetjes die juist leuk zijn met schuine wanden?
Oh nee de moestuin is geweldig! Ik neem aardbeien timtams mee. *;

Anyways, ik kom niet veel concreets tegen, maar wat sfeerplaatjes, wie weet zit er wat tussen:

Hoekbankje onder (twee) schuine wand(en) O+


Gordijntjes voor je bed, of leeshoekje, of supergeheime hut O+



Fantastische grote jongenskamer met schuine wanden


Een raam in de muur! O+ En leuk copy-paste voorbeeld
pi_139864505
O+ O+
Dat hele lage bed op de grond is hier wel een optie eigenlijk!
Ik hoop hier weg te zijn tegen die tijd, maar het is wel leuk om toch na te denken over dit soort dingen en wie weet heb ik ooit weer een schuin dak :)
pi_140232278
Ik zit met een dilemma. De kogel is bij ons door de kerk, de jongens slapen vanaf nu apart. :{

Tijdens mijn zwangerschap wilde ik kamertje B nog niet aanpakken, want ik had verwacht dat de jongens samen zouden blijven slapen. Nu dat niet blijkt te werken moeten ze dus uit elkaar. Dat houdt in dat T in kamertje B gaat slapen.

In kamertje B zit dit behang op de muur:


In kamertje A staan deze toffe accessoires.


Bij splitsen zou de naamslinger en één van de gehaakte vloegtuigjes met kistje O+ naar kamertje B moeten. Ik geloof dat ik de accessoires niet bij kamertje B vind passen. :@ En verder heb ik ook een beetje mijn twijfels over het behang. Toen het nog een studeerkamer was vond ik het behang echt enorm tof, maar voor een jongetje is het een beetje te meisjesachtig geloof ik. Wat vinden jullie? Behang van de muur trekken of niet? :+
pi_140232330
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 08:53 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik zit met een dilemma. De kogel is bij ons door de kerk, de jongens slapen vanaf nu apart. :{

Tijdens mijn zwangerschap wilde ik kamertje B nog niet aanpakken, want ik had verwacht dat de jongens samen zouden blijven slapen. Nu dat niet blijkt te werken moeten ze dus uit elkaar. Dat houdt in dat T in kamertje B gaat slapen.

In kamertje B zit dit behang op de muur:
[ link | afbeelding ]

In kamertje A staan deze toffe accessoires.
[ link | afbeelding ]

Bij splitsen zou de naamslinger en één van de gehaakte vloegtuigjes met kistje O+ naar kamertje B moeten. Ik geloof dat ik de accessoires niet bij kamertje B vind passen. :@ En verder heb ik ook een beetje mijn twijfels over het behang. Toen het nog een studeerkamer was vond ik het behang echt enorm tof, maar voor een jongetje is het een beetje te meisjesachtig geloof ik. Wat vinden jullie? Behang van de muur trekken of niet? :+
Ik zou het eraf trekken. Dit is het beste excuus om nog een keer een kamertje in te mogen richten :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')