thanxquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sommige talen zin moeilijk te lezen en niet voor iedereen zichtbaar.
God wat zweverig Andrea achtig.
Ik zal het met een minder pijnlijk voorbeeld illustreren, neem Muis, elke neuwbe tegen zich in het harnas maar ik ben haar leren lezen. En dan is ze best vaak verdomde grappig me leuke woorddingetjes.
Zo leerde ik Dk ook lezen. Het was een goed mens. Ik vond jullie een mooi stel.
Kusje.
Mja, naar pijpen dansen dansen die niet de mijne zijn..quote:
Duidelijk. Net zoals alleen zwaaien in de COS niet is toegestaan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
De zo snel mogelijk een nieuw topic geldt alleen voor de COS. Niet voor de SC, daar opent de laatste poster gewoon een nieuwe. En als na 5 minuten niet mag iemand anders het doen. Staat ook gewoon de in de FAQ.
Kijk jij houd je ook niet altijd aan de regelsquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Duidelijk. Net zoals alleen zwaaien in de COS niet is toegestaan.
Lol ik weet na al die jaren nog steeds niet hoe het moet *shame*( gebrek aan emoticons op mobiel)quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
De zo snel mogelijk een nieuw topic geldt alleen voor de COS. Niet voor de SC, daar opent de laatste poster gewoon een nieuwe. En als na 5 minuten niet mag iemand anders het doen. Staat ook gewoon de in de FAQ.
Ben je in het leger geweest?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:10 schreef Baconbus het volgende:
Maar iemand hier bekend met 'Field fuck' of echt totaal niet? Ik vind het fascinerend.
Yep.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Duidelijk. Net zoals alleen zwaaien in de COS niet is toegestaan.
Jij houdt.. Welke regels? Alleen reageren op mannen? Of gewoon reageren op alles wat buiten het boekje omgaat?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kijk jij houd je ook niet altijd aan de regels![]()
![]()
![]()
Waarom COS jij eigenlijk? voor jezelf of voor andere "teruglezers"quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij houdt.. Welke regels? Alleen reageren op mannen? Of gewoon reageren op alles wat buiten het boekje omgaat?
Ik kan niet ontkennen dat het even stress is en dat ik het ook vaan vermijd, ik ben niet zo goed met TT's. Maar in principe is het best makkelijk. Gewoon open nieuw deel klikken en de TT aanpassen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Lol ik weet na al die jaren nog steeds niet hoe het moet *shame*( gebrek aan emoticons op mobiel)
beetje blond gebleven tegen pagina 12 hou ik gewoon me mond..;-)
Mannen niet tegenpraten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij houdt.. Welke regels? Alleen reageren op mannen? Of gewoon reageren op alles wat buiten het boekje omgaat?
Ik COS met het idee dat ik in staat ben om op dat moment te melden wat er gebeurt. Met in mijn achterhoofd dat ik ook het fijne van iets wil weten als ik er niet bij ben. Ik hoef niet te weten wie welke pillen slikt en wat gaat eten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom COS jij eigenlijk? voor jezelf of voor andere "teruglezers"
Okay dus je leest het zelf ook graag terug?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik COS met het idee dat ik in staat ben om op dat moment te melden wat er gebeurt. Met in mijn achterhoofd dat ik ook het fijne van iets wil weten als ik er niet bij ben. Ik hoef niet te weten wie welke pillen slikt en wat gaat eten.
Wat is een nametopic?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:17 schreef Leandra het volgende:
Een nametopic voor een kutnewbie?
En dan straks weer gejank over de term kutnewbie natuurlijk... kenmerk van echtheid
Nite Nitequote:Op dinsdag 1 april 2014 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie komen er wel uit he? Laatste doet het licht uit.
En mooie dromen voor daarna
Doei.
trust liesjequote:Op dinsdag 1 april 2014 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
Doei.
Absoluut, ik word uit de streamverslagen vaak geen wijs.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay dus je leest het zelf ook graag terug?
Byequote:Op dinsdag 1 april 2014 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
Doei.
Slaap lekker, liesje! Droom maar fijn over dieenebartquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
Doei.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep.
Kusjes voor iedereen.
En regenbogen.
En pony's
En glitters alleen voor Lays.
Soms lastig leesbaar héquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Absoluut, ik word uit de streamverslagen vaak geen wijs.
Ik zie dat als een betere optie dan alle Cossen doorgaan. Maar als andere mensen graag willen scrollen, wie ben ik dan.quote:
Okay dan snap ik het wel, het wordt nu meer als chatbox gebruikt. Maar er is een splitsing voorgesteld, dat werd afgewezen. En het update topic dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
beide soms ga ik juist door de cos naar de stream verslagenquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb moeite met de roze bril. Maar, ik ben me ook bewust dat er mensen zijn die moeite nemen er voor te gaan zitten het daar te melden, petje af, ik heb daar geen zin in.quote:
Ik wil soms details weten, ik kan niks met losse kreten.Dan ga ik op tijd van posting kijken in de COS. Mijn bril is niet de bril van een ander, gelukkig zijn er nu veel filmpjes.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay dan snap ik het wel, het wordt nu meer als chatbox gebruikt. Maar er is een splitsing voorgesteld, dat werd afgewezen. En het update topic dan?
Je bent fout geinformeerd Leandra. Misschien denk jij dat je beter bent, maar voor de meeste mensen is iedereen gelijk. En sommige wat meer gelijk, vandaar een nametopic.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:17 schreef Leandra het volgende:
Een nametopic voor een kutnewbie?
En dan straks weer gejank over de term kutnewbie natuurlijk... kenmerk van echtheid
Ik doe soms ook wel beetje m'n best, maar ik vind juist een beetje interactie en het sarren wel leuk dus zie het meer als chatbox. Utopia zelf vind ik meestal niet zo veel aan. Ik zal er over nadenken om afscheid te nemen van de COS.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wil soms details weten, ik kan niks met losse kreten.Dan ga ik op tijd van posting kijken in de COS. Mijn bril is niet de bril van een ander, gelukkig zijn er nu veel filmpjes.
lol en lucht het nou op? Schrijf het van je af zeggen ze altijd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:21 schreef Majoraan het volgende:
ok, ik zal even mijn haart luchten, om de TT eer aan te doen :-)
Joh, in de COS scroll ik over je heen, je voegt er niks toe, misschien is je plaats hier, een beetje in de modder rollen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik doe soms ook wel beetje m'n best, maar ik vind juist een beetje interactie en het sarren wel leuk dus zie het meer als chatbox. Utopia zelf vind ik meestal niet zo veel aan. Ik zal er over nadenken om afscheid te nemen van de COS.
ach, dat is het vervelende van me zogenaamd ergeren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:24 schreef b_engeltje het volgende:
En de katten eigenaren met raskatten
die niet buiten lopen of in afgezette tuin
of ren..?
het is bijna onmogelijk alles wat er gebeurd gelijk mee te schrijven als het gebeurd.. dan krijg je een soort stenoquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wil soms details weten, ik kan niks met losse kreten.Dan ga ik op tijd van posting kijken in de COS. Mijn bril is niet de bril van een ander, gelukkig zijn er nu veel filmpjes.
Ik heb wel iets heel tofs van D_K geleerd, want ik was heul dom.quote:
Nou , niet echt, maar een speech was wel op zijn plaats héquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol en lucht het nou op? Schrijf het van je af zeggen ze altijd.
Dan zit je er toch helegaar met de verkeerde insteek.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik doe soms ook wel beetje m'n best, maar ik vind juist een beetje interactie en het sarren wel leuk dus zie het meer als chatbox. Utopia zelf vind ik meestal niet zo veel aan. Ik zal er over nadenken om afscheid te nemen van de COS.
Ik blijf je voorlopig nog even sarren, maar waarom blok je me niet dan en de rest die je irriteert, hoef je ook niet te scrollen!quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joh, in de COS scroll ik over je heen, je voegt er niks toe, misschien is je plaats hier, een beetje in de modder rollen?
Ja maar niet als enige, meeste mensen zien het toch zo nu... Ik kan daar niks aan veranderen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zit je er toch helegaar met de verkeerde insteek.
Het is ook absoluut geen aanval, het is meer dan prettig dat er mensen zijn die er uren aan besteden die verslag willen doen in de SV, ik ga ze het niet na doen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
het is bijna onmogelijk alles wat er gebeurd gelijk mee te schrijven als het gebeurd.. dan krijg je een soort steno
daardoor worden er details die onbelangrijk lijken op dat moment weggelaten
Ik zou het niet kunnen een stream verslag te schrijven
Kun je alleen als betaalde gebruiker users blokken?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Welke rest?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik blijf je voorlopig nog even sarren, maar waarom blok je me niet dan en de rest die je irriteert, hoef je ook niet te scrollen!
Dan kun je bijna de hele COS opdoeken. Denk dat weinig mensen daar zitten puur om over te tikken wat ze zien of horen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Soms als ik heel veel Cossen achterloop doe ik snel scrollen. En ik stop waar ik de popcorngifjes zie ofquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is ook absoluut geen aanval, het is meer dan prettig dat er mensen zijn die er uren aan besteden die verslag willen doen in de SV, ik ga ze het niet na doen.
Soms zie ik dingen waar ik meer van wil weten, dat probeer ik dan op te zoeken in de COS.
Ook weg is... Weet het lichtknopje niet te zittenquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
Doei.
Kijk jij snapt het tenminste! Het is juist een verbetering allemaalquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:35 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Soms als ik heel veel Cossen achterloop doe ik snel scrollen. En ik stop waar ik de popcorngifjes zie of![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want daar is het bal. Daar is wat "gebeurt". Meestal.
Ik neuk je de moeder.. JoeziJoery tent!quote:
Ik herken de dorpsgekken juist aan dequote:Op dinsdag 1 april 2014 02:35 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Soms als ik heel veel Cossen achterloop doe ik snel scrollen. En ik stop waar ik de popcorngifjes zie of![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want daar is het bal. Daar is wat "gebeurt". Meestal.
owja moeders er weer bij halenquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik neuk je de moeder.. JoeziJoery tent!
quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik herken de dorpsgekken juist aan de![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook al wonen ze begeleid![]()
![]()
![]()
Ik denk zeker niet dat ik beter ben, maar al helemaal niet dat iedereen gelijk is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:25 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Je bent fout geinformeerd Leandra. Misschien denk jij dat je beter bent, maar voor de meeste mensen is iedereen gelijk. En sommige wat meer gelijk, vandaar een nametopic.
Ik ken je moeder niet, ze drinkt vast graag wijn. Kusje kroel?quote:
Jawel, er moet bloed vloeien. Rooie beeldschermen!quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:38 schreef b_engeltje het volgende:
Mijn mening?
ik denk dat het een niet zonder het ander kan, maar het moet wel in balance blijven
zonder oproerkraaiers , word het denk allemaal eenzijdig en braaf
maar te is niet goed, het moet niet grif worden , persoonlijk
:eek: Marc Dutroux post in de COSquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk zeker niet dat ik beter ben, maar al helemaal niet dat iedereen gelijk is.
Als jij dat wel denkt dan wens ik je veel plezier met je gelijk zijn aan Marc Dutroux.
Juist! We strijden tot de dood!quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jawel, er moet bloed vloeien. Rooie beeldschermen!![]()
Hitler was op?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk zeker niet dat ik beter ben, maar al helemaal niet dat iedereen gelijk is.
Als jij dat wel denkt dan wens ik je veel plezier met je gelijk zijn aan Marc Dutroux.
Ja hou je bagger nu maar voor jequote:Op dinsdag 1 april 2014 02:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ken je moeder niet, ze drinkt vast graag wijn. Kusje kroel?
Yepquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kun je alleen als betaalde gebruiker users blokken?
Bij 'leven en laten leven' maak ik ook de vergelijking met Dutroux' .. Het is zo lekker nietszeggend, tot het om de hoek komt kijken, of bij verder denken..quote:
Welke bagger?quote:
Achja, ik geloof niet dat iemand als moordenaar geboren wordt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben niet van de Godwins, maar dat hij dood is was doorslaggevender.
Wel als verkrachter?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Achja, ik geloof niet dat iemand als moordenaar geboren wordt.
Nou, volgens mij zit het gros er toch niet om te sarren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan kun je bijna de hele COS opdoeken. Denk dat weinig mensen daar zitten puur om over te tikken wat ze zien of horen.
Maar wel om samen Utopia te beleven, en dat is meer dan enkel tikken wat je ziet of hoort.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zit het gros er toch niet om te sarren.
omdat ze daar te dom voor zijn?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zit het gros er toch niet om te sarren.
En Dutroux bestempelen als iets wat nooit de bedoeling van wie dan ook is geweest, zit er niet in?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen van de dingen die je kunt bedenken.
zit je denk de verkeerde progamma's te volgenquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jawel, er moet bloed vloeien. Rooie beeldschermen!![]()
Grof, checkquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:38 schreef b_engeltje het volgende:
Mijn mening?
ik denk dat het een niet zonder het ander kan, maar het moet wel in balance blijven
zonder oproerkraaiers , word het denk allemaal eenzijdig en braaf
maar te is niet goed, het moet niet grof worden , persoonlijk en niet 300x dezelfde grap of opmerking...
na 100 x weten lezen we echt de mening wel...
Dit gaat niet over BoonDockBegeleidWonen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Grof, check
300 keer dezelfde grap, check
300 keer dezelfde opmerking, check
waarom betaal je dan niet als die hard fokker? kun je toch lekker blokken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Grof, check
Die heeft ineens de smileys gevonden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit gaat niet over BoonDockBegeleidWonen?
De COS is niet het thuisscherm hè, het is echt niet van belang dat je mede-COSsers weten wat er bij jou thuis gebeurt omdat jullie toevallig op hetzelfde moment dezelfde beelden zitten te bekijken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar wel om samen Utopia te beleven, en dat is meer dan enkel tikken wat je ziet of hoort.
Naast zijn 300 andere one-liners? There is a Godquote:
Dat is voor mij niet echt het punt. Denk dat je ver moet zoeken om iemand te vinden die hem waardeert.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En Dutroux bestempelen als iets wat nooit de bedoeling van wie dan ook is geweest, zit er niet in?
Vertel dat aan de dames die hem huwelijksaanzoeken doen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet echt het punt. Denk dat je ver moet zoeken om iemand te vinden die hem waardeert.
Wederom, veel te serieus. Je bent een beetje de Lien van Fok lijkt wel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
zit je denk de verkeerde progamma's te volgen
voor moord bloed en doodslag zit je je tijd te verdoen in een utopia fok
zijn vast wel andere gepaste plekjes voor
simple vorm van gebrek aan orginaliteitquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Grof, check
En wtf, samen Utopia beleven.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
De COS is niet het thuisscherm hè, het is echt niet van belang dat je mede-COSsers weten wat er bij jou thuis gebeurt omdat jullie toevallig op hetzelfde moment dezelfde beelden zitten te bekijken.
Ik heb hier het idee dat ik niet hoef te zoeken, ik zie zoveel idioten. Trek het je vooral niet persoonlijk aan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet echt het punt. Denk dat je ver moet zoeken om iemand te vinden die hem waardeert.
Heeft dat niet met bekendheid te maken? Of onbereikbaarheid?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Vertel dat aan de dames die hem huwelijksaanzoeken doen.
Lien te serieus? Wat klets je nou!quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wederom, veel te serieus. Je bent een beetje de Lien van Fok lijkt wel.
je moest is weten...;)quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wederom, veel te serieus. Je bent een beetje de Lien van Fok lijkt wel.
Dat doet niet ter zake, ze waarderen hem.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heeft dat niet met bekendheid te maken? Of onbereikbaarheid?
Hoer, piemel, kutje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet echt slapen maar jullie gaan nog zo hard. Houd het zo netjes alsnu alsjeblieft, ik ga dit morgen teruglezen.
Want wat jij doet is alleen posten wat je ziet of hoort, verder niet reageren of anderen quoten?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:50 schreef mootie het volgende:
[..]
En wtf, samen Utopia beleven.
Ik kotste een beetje in mijn mond.
Ja daar schrik ik van na zoveel jaar FOK. Gedraag je Moots!quote:
Lien = naïef = iets opvatten zoals het niet bedoelt is = veel te serieus = b_engeltjequote:
Aan mij zal het niet liggen, ik ben in staat mensen zo beschaafd af te zeiken dat ze denken dat het een compliment is, en ze er blij mee zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet echt slapen maar jullie gaan nog zo hard. Houd het zo netjes alsnu alsjeblieft, ik ga dit morgen teruglezen.
Lien = Nicolien?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Lien = naïef = iets opvatten zoals het niet bedoelt is = veel te serieus = b_engeltje
Ja, iedereen in de COS noemt haar 'Nico' maar dan moet ik altijd aan die man van Eigen Huis & Tuin denken, dus ik blijf haar stug 'Lien' noemen.quote:
of je grappen bevatten niet de juiste/mijn humor...quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Lien = naïef = iets opvatten zoals het niet bedoelt is = veel te serieus = b_engeltje
Ah, op FOK! lees ik Lien toch heel anders, want afkorting van een user.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, iedereen in de COS noemt haar 'Nico' maar dan moet ik altijd aan die man van Eigen Huis & Tuin denken, dus ik blijf haar stug 'Lien' noemen.
Dat kan ook, alleen daar ben ik niet verantwoordelijk voor.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
of je grappen bevatten niet de juiste/mijn humor...
Nee ik zal niet zo snel een andere user zo persoonlijk aanvallen. Of misschien alleen Mootie vanaf nu.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, op FOK! lees ik Lien toch heel anders, want afkorting van een user.
je toetsenbord heeft een eigen vrije wil?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat kan ook, alleen daar ben ik niet verantwoordelijk voor.
En dat siert jequote:Op dinsdag 1 april 2014 03:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee ik zal niet zo snel een andere user zo persoonlijk aanvallen.
Dat was ook mijn eerste gedachte, en het klopte zelfs aardig.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, op FOK! lees ik Lien toch heel anders, want afkorting van een user.
Dus als ik het goed begrijp wil je dat ik voordat ik op 'invoeren' klik angstvallig ga overwegen of jij het wel leuk/grappig zult vinden? Veeleisend typje hoor.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
je toetsenbord heeft een eigen vrije wil?
Ik zie bij Nicolien iemand die zwaar zoekende is, in alles. Een ieder die een krant leest weet dat zaden uitdelen/ verspreiden/ what so ever straks verboden is. Ga je daar hard voor maken als dat aan je hart ligt. Ga je niet bezig houden met no- nonsense. Mudjeansquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, iedereen in de COS noemt haar 'Nico' maar dan moet ik altijd aan die man van Eigen Huis & Tuin denken, dus ik blijf haar stug 'Lien' noemen.
ik ben geen user maar decoratie stuk?quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee ik zal niet zo snel een andere user zo persoonlijk aanvallen. Of misschien alleen Mootie vanaf nu.
Zullen we Ian vragen een boze radio UI voor hem te maken?quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee. Hij accepteert maar gewoon dat ik hem storend vind.
Welk licht bedoelt ie eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee. Hij accepteert maar gewoon dat ik hem storend vind.
Heb ik je aangevallen? Ik geloof dat het enige wat ik gezegd heb is dat je de 'Nicolien van Fok' lijkt voor mij omdat je in mijn ogen, net als haar, wat 'naïef' over komt. Dat lijkt me geen aanval.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik ben geen user maar decoratie stuk?
Haha wederom.. je moest eens weten...quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp wil je dat ik voordat ik op 'invoeren' klik angstvallig ga overwegen of jij het wel leuk/grappig zult vinden? Veeleisend typje hoor.
mooie metafoorquote:Op dinsdag 1 april 2014 03:05 schreef Majoraan het volgende:
Ik heb het gevoel dat sommige mensen het gevoel hebben dat er ongevraagd veel visite komt dat niet alleen de voeten op tafel legt maar ook nog de koelkast plundert en ongeneerd boert.
Terwijl de viste denkt wat een gezellig gastvrij huis, ik voel me hier meteen thuis.
+2 voor originaliteitquote:Op dinsdag 1 april 2014 03:05 schreef Majoraan het volgende:
Ik heb het gevoel dat sommige mensen het gevoel hebben dat er ongevraagd veel visite komt dat niet alleen de voeten op tafel legt maar ook nog de koelkast plundert en ongeneerd boert.
Terwijl de viste denkt wat een gezellig gastvrij huis, ik voel me hier meteen thuis.
dat jou grappen niet bij mijn als grap overkomen heeft niets te maken met naief zijnquote:Op dinsdag 1 april 2014 03:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb ik je aangevallen? Ik geloof dat het enige wat ik gezegd heb is dat je de 'Nicolien van Fok' lijkt voor mij omdat je in mijn ogen, net als haar, wat 'naïef' over komt. Dat lijkt me geen aanval.
Ik ben het met je eens dat je 'm in de context zou moeten zien. Ben hier al zeker wel 6 dagen verzet aan het voeren, is niet makkelijk, maar we blijven strijden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat jou grappen niet bij mijn als grap overkomen heeft niets te maken met naief zijn
Maar misschien meer in de orinaliteit van de grap
Zulke visite wil toch niemand? Heel begrijpelijk!quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:05 schreef Majoraan het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik keek hier vorige week en zag de 'diehards' een armetierige zooi voortzetten waar ze in 'SHOW' vriendelijkwerden verzocht mee te kappen.
Ik heb wel een paar suggesties:quote:
Linkjes?quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik keek hier vorige week en zag de 'diehards' een armetierige zooi voortzetten waar ze in 'SHOW' vriendelijkwerden verzocht mee te kappen.
Ja, toen besloot ik ook niet meer door te verwijzen naar de SC, als men off topic ging, wat een treurig zooitjequote:
Maar dan is het de vraag, is het visite, of denken sommige mensen dat het alleen hun huis is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Zulke visite wil toch niemand? Heel begrijpelijk!
'Zouzou' doet je geen bel rinkelen?quote:
Zoals bij eDarling.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:14 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Maar dan is het de vraag, is het visite, of denken sommige mensen dat het alleen hun huis is.
Alleen omdat ze hier het eerst waren.
En anders moet er maar een slot op de deur. En een waarschuwing, bezoekers zijn niet gewenst op dit forum.
En met humor om te lachenquote:Op dinsdag 1 april 2014 03:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zoals bij eDarling.![]()
'Voor singles met niveau'.
In de SHO SC is al weken niet meer gepost, dus ik ben benieuwd uit welk topic dat dan hierheen zou zijn gekomen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, toen besloot ik ook niet meer door te verwijzen naar de SC, als men off topic ging, wat een treurig zooitje
En waar zou er in SHO zijn verzocht ergens mee op te houden?quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Zouzou' doet je geen bel rinkelen?
Er is een SC voor nodig om te weten wat waar speelt?quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de SHO SC is al weken niet meer gepost, dus ik ben benieuwd uit welk topic dat dan hierheen zou zijn gekomen.
Nu verandering je de hele stelling.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:14 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Maar dan is het de vraag, is het visite, of denken sommige mensen dat het alleen hun huis is.
Alleen omdat ze hier het eerst waren.
En anders moet er maar een slot op de deur. En een waarschuwing, bezoekers zijn niet gewenst op dit forum.
Als het al niet een SC kan, waar dan wel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er is een SC voor nodig om te weten wat waar speelt?
Het interesseert mij geen moer wat er tussen jou en 'zouzou' speelt, ik was er al getuige van als lezer daar en kwam het hier weer tegen als lezer in een SC.
Mensen die off topic gaan worden doorgestuurd naar een SC, komen ze jouw trauma tegen. Flikker eens op met die onzin.
Boeit het iemand?quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Als het al niet een SC kan, waar dan wel.
Mijn trauma? Haar trauma.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er is een SC voor nodig om te weten wat waar speelt?
Het interesseert mij geen moer wat er tussen jou en 'zouzou' speelt, ik was er al getuige van als lezer daar en kwam het hier weer tegen als lezer in een SC.
Mensen die off topic gaan worden doorgestuurd naar een SC, komen ze jouw trauma tegen. Flikker eens op met die onzin.
Jouw trauma, get over it. Geen interesse.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn trauma? Haar trauma.
En het is wel duidelijk dat je er geen ruk van weet.
Ik zou vooral conclusies blijven trekken zonder enige kennis van zaken, misschien kun je daarna weer een Fannetje doen.
Too bad, dat hoort en kan ook in een SC.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jouw trauma, get over it. Geen interesse.
Jou kennelijkquote:
Ik wil 'm bij deze best terug trekken. Vergeleken bij die anderen zie jij er prima uit.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:27 schreef b_engeltje het volgende:
En dan ben ik een te serieus Lientje...
Ehm, jij schijnt je er nogal druk om te maken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan wordt het helegaar onleesbaar in ons huis. Kappen nou!quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:30 schreef Majoraan het volgende:
Ojee, oud zeer en echte (tismaarinternet) drama's. En dat wordt allemaal afgereageerd op de visite.
Gezellig hoor, 'k zou bijna zouzou en d'r hele familie en buren en dorp uitnodigen
En Lien is eigenlijk harstikke leuk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wil 'm bij deze best terug trekken. Vergeleken bij die anderen zie jij er prima uit.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jou kennelijk![]()
Maar je maakt er net zo makkelijk als zij een lulverhaal van, want kennelijk neem je het serieus dat er in SHO gesommeerd zou zijn de naam Zouzou niet meer te gebruiken.
Dat ze "toestemming" van een mod had een andere naam aan te makenverplicht niemand die andere naam te gebruiken, en al helemaal niet als ze zelf vervolgens het hardst doorgaat met haar leugens, laster, smaad en manipulaties.
En dan dacht ik vorige week met je 'vertrek' nog wel dat je intelligent maar te gevoelig voor het forum was.
Denkfout.
Nee de visite haalt het, ongehinderd door enige kennis, zelf aan als "bewijs".quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:30 schreef Majoraan het volgende:
Ojee, oud zeer en echte (tismaarinternet) drama's. En dat wordt allemaal afgereageerd op de visite.
Gezellig hoor, 'k zou bijna zouzou en d'r hele familie en buren en dorp uitnodigen
Lien is ook hartstikke leuk, niets dan lof voor Lien, alleen dat maakt haar niet minder naïef.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 1 april 2014 03:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wil 'm bij deze best terug trekken. Vergeleken bij die anderen zie jij er prima uit.
Ik maak nergens een 'lulverhaal' van, ik vind het wel vervelend dat waar elders gevraagd er mee is te kappen hier verder te moeten lezen. Je kunt het gezeik ook in stand houden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jou kennelijk![]()
Maar je maakt er net zo makkelijk als zij een lulverhaal van, want kennelijk neem je het serieus dat er in SHO gesommeerd zou zijn de naam Zouzou niet meer te gebruiken.
Dat ze "toestemming" van een mod had een andere naam aan te makenverplicht niemand die andere naam te gebruiken, en al helemaal niet als ze zelf vervolgens het hardst doorgaat met haar leugens, laster, smaad en manipulaties.
En dan dacht ik vorige week met je 'vertrek' nog wel dat je intelligent maar te gevoelig voor het forum was.
Denkfout.
Dan zal deze ook wel in de smaak vallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Hallo, jij begint er over door het aan te halenquote:Op dinsdag 1 april 2014 03:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Net als Ghandi.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:34 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Baconbus!!!
You've done it
Dat elders wat gevraagd is?quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik maak nergens een 'lulverhaal' van, ik vind het wel vervelend dat waar elders gevraagd er mee is te kappen hier verder te moeten lezen. Je kunt het gezeik ook in stand houden.
Tsja, hunnie hebben niet alles gelezen, vervelend.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hallo, jij begint er over door het aan te halen
Geen interesse, geen kennis van zaken, wel een mening
Niet posten, wel lezen is 'geen mening'?quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hallo, jij begint er over door het aan te halen
Geen interesse, geen kennis van zaken, wel een mening
quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan zal deze ook wel in de smaak vallen.![]()
heb je *ze* klaarstaan ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ja bij die moest ik zelfs lachen
je gaat vooruit![]()
Nog steeds... Spinnetjes pakt hij ook gewoon opquote:Op dinsdag 1 april 2014 03:35 schreef mootie het volgende:
Nog even over Soneal, als ik zijn naam lees denk ik altijd aan die foto waar hij met zijn snufferd op de tegels beestjes aan het onderzoeken is.
Je weet niet eens waar het over gaat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet posten, wel lezen is 'geen mening'?
Kap gewoon met je gezeik.
Iedereen denkt dat ik ze klaar heb staan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
heb je *ze* klaarstaan ofzo
en ja bij die moest ik zelfs lachen
je gaat vooruit
hmm, dat kan beterquote:Op dinsdag 1 april 2014 03:39 schreef Baconbus het volgende:
Als man voel ik toch een soort van oerdrift om jullie vrouwvolk uit elkaars haren te houden. Maar dat gaat zo lastig, digitaal. Misschien helpt dit.![]()
[ afbeelding ]
Nee. Doet met niks. Maar ik zit in niemands haar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:39 schreef Baconbus het volgende:
Als man voel ik toch een soort van oerdrift om jullie vrouwvolk uit elkaars haren te houden. Maar dat gaat zo lastig, digitaal. Misschien helpt dit.![]()
[ afbeelding ]
Nah, ik ga slapen, ze komt er vanzelf wel achter wie de leugenaar is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:39 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 april 2014 03:43 schreef mootie het volgende:
Ik kruip lekker tegen Leandra aan.
Toedels.
Dat zeg je goed Engeltjequote:Op dinsdag 1 april 2014 03:44 schreef b_engeltje het volgende:
Doet er toch niet toe wie er gelijk heeft
ieder heeft gewoon een andere mening...
en andere mogen *gezellig* meelezen
quote:
Zie je, nu heb ik jullie afgeleid, gaan jullie allemaal op mij.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee. Doet met niks. Maar ik zit in niemands haar.
Ik heb geen PM, zelfs geen betaling.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar het over gaat.
Ga lekker tegen Zouzou zitten janken.
Heb je al PM van haar?
Oeh, eerste betaling al binnen?
en een man die niet van catfights houdtquote:Op dinsdag 1 april 2014 03:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[..]
Zie je, nu heb ik jullie afgeleid, gaan jullie allemaal op mij.![]()
Omdat ik de held ben die Fok! verdient, maar niet de held die Fok! nu nodig heeft. Dus zullen jullie op me jagen, omdat ik het kan hebben. Omdat ik niet jullie held ben. Ik ben een stille bewaker, een waakzame beschermer. A Dark Knight.![]()
Nee een team-up met Catwoman (laat staan Catwomen) zie ik totaal niet zitten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en een man die niet van catfights houdt
OHWWWquote:Op dinsdag 1 april 2014 03:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[..]
Zie je, nu heb ik jullie afgeleid, gaan jullie allemaal op mij.![]()
Omdat ik de held ben die Fok! verdient, maar niet de held die Fok! nu nodig heeft. Dus zullen jullie op me jagen, omdat ik het kan hebben. Omdat ik niet jullie held ben. Ik ben een stille bewaker, een waakzame beschermer. A Dark Knight.![]()
In mijn ogen is Lientje zijn een groot compliment, zo vatte ik het iigquote:Op dinsdag 1 april 2014 03:49 schreef b_engeltje het volgende:
Laat het rusten
ik zal de lientje modus even op me nemen
*wij* die geen flauw idee hebben waar jullie het over hebben..
mogen nu ook *gratis* mee genieten
Ik heb ook geen idee waar het over gaat, ik las vorige week hier 2 posts mee, nadat men uit de COS hierheen verwezen werd, dat ging over een 'zouzou' die weer in show zou posten, het kwam niet aantrekkelijk over om hier aan deel te nemen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:49 schreef b_engeltje het volgende:
Laat het rusten
ik zal de lientje modus even op me nemen
*wij* die geen flauw idee hebben waar jullie het over hebben..
mogen nu ook *gratis* mee genieten
heej, heet Zinedine Zidane niet zo? Het zou toch niet???quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar het over gaat, ik las vorige week hier 2 posts mee, nadat men uit de COS hierheen verwezen werd, dat ging over een 'zouzou' die weer in show zou posten, het kwam niet aantrekkelijk over om hier aan deel te nemen.
niet altijd ik vind nicolien soms ook te braafquote:Op dinsdag 1 april 2014 03:51 schreef Majoraan het volgende:
[..]
In mijn ogen is Lientje zijn een groot compliment, zo vatte ik het iig
Maar ze is wel lief en eerlijk en puur en mooiquote:Op dinsdag 1 april 2014 03:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
niet altijd ik vind nicolien soms ook te braaf
en nee dat is wat anders dan naief
dat snap ikquote:Op dinsdag 1 april 2014 03:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar het over gaat, ik las vorige week hier 2 posts mee, nadat men uit de COS hierheen verwezen werd, dat ging over een 'zouzou' die weer in show zou posten, het kwam niet aantrekkelijk over om hier aan deel te nemen.
Ik heb een koeienlegging aanquote:Op dinsdag 1 april 2014 03:55 schreef Majoraan het volgende:
Hey Poezeligding, je hebt een ladder in je panty
Mja, ik heb de legging al op 31 maart aan mijn welgevormde benen kennis laten maken, tijd om hem af te laten glijdenquote:Op dinsdag 1 april 2014 03:57 schreef Majoraan het volgende:
[..]
partypoopert, ik wou zou graag 1 april zeggen
Maar het gezeik zal vast niet aan Zouzou liggen hè...quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb geen PM, zelfs geen betaling.
Is dat waar je op wacht?![]()
Een SC zonder gezeik is te veel gevraagd.
Ik zou zeggen zoek een veld met een molshoop en duw je pener er meerdere malen in.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:10 schreef Baconbus het volgende:
Maar iemand hier bekend met 'Field fuck' of echt totaal niet? Ik vind het fascinerend.
GOEDEMORGEN!quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Thanks
en dan ga ik nu hier het licht uitdoen en fijn slapen
*zwaai*
welk gedoequote:Op dinsdag 1 april 2014 10:03 schreef Peunage het volgende:
Geen flauw idee waar al dat gedoe over gaat
Moet je niet opletten, discussie op een forum voeren heeft niet echt veel zin.quote:
Oh nee? Heb je daar ook argumenten voor of zeg je maar wat?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
Moet je niet opletten, discussie op een forum voeren heeft niet echt veel zin.
De discussie offtopique ontopique cos vs sc vind jij dat niet genoeg bewijs van een discussie zonder einde ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh nee? Heb je daar ook argumenten voor of zeg je maar wat?
Deze discussie is hierbij afgelopen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
De discussie offtopique ontopique cos vs sc vind jij dat niet genoeg bewijs van een discussie zonder einde ?
Eenschquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze discussie is hierbij afgelopen.
Mvg,
Peun.
Gr gr.
incomming in 10- 9- 8- .........quote:
Ik maak me druk om Peun, hij geeft zich tegenwoordig steeds meer ongeremd over aan het rellen en dat terwijl het vroeger zo'n voorbeeldige, serieuze poster was. Ik ben bang dat hij met de verkeerde users omgaatquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:18 schreef Pavement het volgende:
Elke queef hier wordt een rel, wat op zich best vermakelijk is. Maar ik kan me niet voorstellen dat mensen zich daadwerkelijk druk maken om een forum.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:31 schreef Inodder het volgende:
Zojuist een positief gesprek achter de rug. Wellicht dat ik binnenkort voor een andere werkgever begin zonder nachtdiensten![]()
NU eerst brunch!
[ afbeelding ]
Rellen zijn wel leukquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik maak me druk om Peun, hij geeft zich tegenwoordig steeds meer ongeremd over aan het rellen en dat terwijl het vroeger zo'n voorbeeldige, serieuze poster was. Ik ben bang dat hij met de verkeerde users omgaat
Jij bent zo enthousiast omdat je dan 's nachts hier van mij af bent?quote:
haha nee in de nacht slaap ik, meestal lig ik er om 23.00 inquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jij bent zo enthousiast omdat je dan 's nachts hier van mij af bent?
zover is het nog niet![]()
Hoor vanmiddag meer, maar als het doorgaan ben ik eerst nog een weekje vrij
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
haha nee in de nacht slaap ik, meestal lig ik er om 23.00 in
Ben je niet in de war met Vuurvliegje?quote:Op dinsdag 1 april 2014 07:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar het gezeik zal vast niet aan Zouzou liggen hè...
Maar goed, jullie schoppen allebei graag een hoop drama om niets, met je zogenaamde vertrek van FOK!, en dat een paar dagen later ook nog eens aangevuld met een FB-post die "aandachtshoer" schreeuwde, en inderdaad, zoals voorspeld, een paar dagen later terug.
Ik snap je voorliefde voor drama dus wel, en je liefde voor de zogenaamde underdog, maar als jij een SC zonder gezeik verwacht en daarbij de altijd gezeik veroorzakende en opzoekende Zouzou als voorbeeld neemt van iemand die 'gepest' zou worden dan schort het behoorlijk aan je inzicht.
Maar waarschijnlijk geloof je het gewoon omdat Zouzou het zegt.
Maar hee, op naar je volgende Fannetje
Ja, ga die arme Fruitvliegje er weer in betrekkenquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Vuurvliegje?
Bedankt voor het verbeteren. Het is nog vroeg.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ga die arme Fruitvliegje er weer in betrekken
Nee, ze doen het nog 2 dagen heb ik net gezienquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedankt voor het verbeteren. Het is nog vroeg.
Je eerste streamloze dagje?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ze doen het nog 2 dagen heb ik net gezien
Dat zou kunnen, het was nog vroeg na een late nachtquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Vuurvliegje?
Stop jij er ook al mee?quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ze doen het nog 2 dagen heb ik net gezien
Ik ga het in elk geval proberen, met streamen dan, maar ik kan niets beloven, ik ben wat dat betreft een slappeling.quote:
Blijf maar gewoon joh.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ga het in elk geval proberen, met streamen dan, maar ik kan niets beloven, ik ben wat dat betreft een slappeling.
Viespeuk ben je.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:49 schreef Pavement het volgende:
Sorry Disana, weer een triple espresso met suiker
Iets zegt me dat ik daar niet heel blij van ga worden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ga gewoon 's nachts hier posten, dat is pas RLS
haha, net nog een bak naar binnen gewerkt waar genoeg calorieën voor een week inzat.quote:
Mwah, ik ben best gematigd de laatste tijd, ik word ouder en milderquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik daar niet heel blij van ga worden.
True, dat kan ik niet ontkennen. Dat komt natuurlijk doordat je een beetje bang voor me bent.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwah, ik ben best gematigd de laatste tijd, ik word ouder en milder
Jij bent ook best vreeswekkend .... en streng en ookquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
True, dat kan ik niet ontkennen. Dat komt natuurlijk doordat je een beetje bang voor me bent.
Ik moest hardop lachen. Pestkop ben je ook.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij bent ook best vreeswekkend .... en streng en ook
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij bent ook best vreeswekkend .... en streng en ook
Oh jij moest ook lachen... dat scheelt al weer... Om hetzelfde als ik?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen. Pestkop ben je ook.
Ik moest om vreedzaam, streng enquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Oh jij moest ook lachen... dat scheelt al weer... Om hetzelfde als ik?
Hij vergat nogquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest om vreedzaam, streng enlachen.
Ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:33 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hij vergat nog![]()
Maar da's niet om te lachen
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Gehaast nagels lakken is nooit een goed idee.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van mijn teennagels? Laten we dat maar niet doen.
Captain America: The Winter Soldier, Captain America and the Black Widow join forces to stop a covert enemy that is hiding in Washington, D.C.quote:
NZB'tje?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Captain America: The Winter Soldier, Captain America and the Black Widow join forces to stop a covert enemy that is hiding in Washington, D.C.
Meer dan dit is gewoon spoileren.
quote:
Belooft niet heel veel goeds dan voor deel 2.... wie moet ik nou gelovenquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die eerste film was redelijk bagger, met zn frisbee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |