Zie je wel.. Bob vergetenquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
Geen idee of Bart er nog is maar BobdeStreamer is toch ook wel in Eindhoven geweest?
Ja, of dat mensen dat idee alleen al hebben, en dat dan ook gaan posten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Het lijkt me overigens vreselijk om hier als 'bekende RLS-er' in te loggen, de debielste vragen worden je gesteld.
Wacht, ho! Gert wordt nu al genoeg kwalijk genomen dat hij in dienst is van Talpa. Bij elke fucking keer dat hij iets positiefs zegt over het programma. En dat is af en toe best kut want Gerts mening is tof. En soms kut. Maar wel zijn mening en niet opgelegd door wat dan ook. We doen dit voor onze lol en omdat we RLS een warm hart toe dragen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja joh, Gert!!! Hoe kan ik die nou vergeten? Die was te gek - als mens en ook als morele steun. En inderdaad Pietje Puk en Maanvis en MeraSeglaiavosiofzo. JumpAround is natuurlijk geweest.
En met Huub was het inderdaad gezellig tot diep in de nacht, zo af en toe. Niet vergeten dat Bram en Huub zwagers waren. En ik al bevriend met de familie Recourt sinds 1996.
Gert heeft wél een talpa-bodywarmer.![]()
Jezus, hoe vaak hebben we dit al gedaan?![]()
Nou, vooruit. Hij had geen Talpa-bodywarmer, dat had iemand gedaan met type-ex ofzo. Dacht ik.
Er zijn geen RLS meets meer, maar ik juich nieuw bloed in de SC heel erg toe. Gewoon, is best goed voor ons oude wijven. En dat het de COS wat schoner maakt is best mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was een garpje, maar misschien dat hij zich dan een beetje gaat gedragen.... als jij jou of jouw goedkeuring voor zich wil winnen om ook eindelijk een van die RLS-borrels mee te mogen maken.
Altijd die dubbele agenda's he.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn geen RLS meets meer, maar ik juich nieuw bloed in de SC heel erg toe. Gewoon, is best goed voor ons oude wijven. En dat het de COS wat schoner maakt is best mooi meegenomen.
gecondoleerd dudequote:Op dinsdag 1 april 2014 01:29 schreef Peunage het volgende:
Jup, mijn huisdier Nikolai is echt dood nu
quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:29 schreef Peunage het volgende:
Ik zie deze nu pas.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
haahaa, dan nog... Als je jezelf verdedigt zonder dat het nodig is, moet je een euro in de pot doen. Vraag maar aan een 'willekeurige mod'. Als de pot vol is, dan gaan Liesje en ik hem leegzuipen.
Hier oud blauw bloedquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn geen RLS meets meer, maar ik juich nieuw bloed in de SC heel erg toe. Gewoon, is best goed voor ons oude wijven. En dat het de COS wat schoner maakt is best mooi meegenomen.
Ik heb sowieso nooit een echte RLS-meet meegemaakt, die BBQ zie ik iig niet als zodanig.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww. Ik kreeg nog wat hoop toen hij vanavond nog leek te ademen maar het waren de laatsten dus. Sterkte met het verlies van je goudvis jongen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:29 schreef Peunage het volgende:
Haha, ja man.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Grappig, want het was een goudvis.
Octopussies zijn ook vissen toch?
Lekker! Wie zorgt er voor de hamburgers? Iemand?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik de kippenkluifjes! Poezeligding maakt shaslicksBenieuwd waar liesje mee aan komt zetten
Voor de rest voel je wel nog de liefde, of dat ook niet meer?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Erg? ut gaat om een fucking huisdier.
En dan ook nog een vis.
Laatst kwam Huub 'langs' .. Verkapte 'mag ik een handtekening' posts.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, of dat mensen dat idee alleen al hebben, en dat dan ook gaan posten.
Welke liefde moet ik voelen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Voor de rest voel je wel nog de liefde, of dat ook niet meer?
Goudvissen hebben ook een ziel? Hij is vast op een beter plek!quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Grappig, want het was een goudvis.
Octopussies zijn ook vissen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |