Ah gosh Swarmahoer! Dat vond ik zo'n cutie! Hij kreeg een leven geloof ik. RIP aan de nabestaanden. Was hij niet samen met PietjePuk?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:02 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh wauw! Brings back memories!
Bij Cc was ingebroken, denk ik. Dat karrewiel was voor meerdere opdrachten.
Dementor en Juud zaten er bijna de hele periode, denk ik. En Cc, Dot, Spooky is een keer langs geweest met een foot-long joint
Swarmahoer is geweest, Sunchaser was er, Danny heeft er geslapen, en nu mis ik er nog wel een paar...
quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh, was dat wat je deed? Ik dacht dat je drie keer probeerde te editen en dat je drie keer jezelf kwootte.
Iets met dat je wil dat je vriend de boel de boel laat voor jou, toch?quote:
Jij bent geef gifmenger maar gifmasterquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja hij was van toepassing, dus ach, ik gooide 'm er maar in.
Hoor jij ook bij de oldskool RLS fans op fok?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent geef gifmenger maar gifmaster
Fanclub? Nee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:04 schreef Joezi het volgende:
Jeetje is er echt een RLS fanclub hiero, dit gaat nog verder dan ik dacht!
Wanneer ben je Oldskool?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoor jij ook bij de oldskool RLS fans op fok?
Noooujaaaaaaaaaaa! Waar slaat dat nou weer op?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij zich weet in te likken (npi) bij Liesje maakt hij nog kans
Ja joh, Gert!!! Hoe kan ik die nou vergeten? Die was te gek - als mens en ook als morele steun. En inderdaad Pietje Puk en Maanvis en MeraSeglaiavosiofzo. JumpAround is natuurlijk geweest.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah gosh Swarmahoer! Dat vond ik zo'n cutie! Hij kreeg een leven geloof ik. RIP aan de nabestaanden. Was hij niet samen met PietjePuk?
Remlof dus met mij, Mera hing er ook wel rond lijkt me. Gert is er ook een paar keer geweest. Hadden we het laatst nog over dat het gezellig was met Huub, Tot laat. Of misschien mag ik dat wel niet zeggen. Laat ik dan even duidelijk zijn, Gert heeft geen Talpa bodywarmer! is Yvonne nooit geweest?
Het was een garpje, maar misschien dat hij zich dan een beetje gaat gedragen.... als jij jou of jouw goedkeuring voor zich wil winnen om ook eindelijk een van die RLS-borrels mee te mogen maken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Noooujaaaaaaaaaaa! Waar slaat dat nou weer op?
haahaa, dan nog... Als je jezelf verdedigt zonder dat het nodig is, moet je een euro in de pot doen. Vraag maar aan een 'willekeurige mod'. Als de pot vol is, dan gaan Liesje en ik hem leegzuipen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:10 schreef Inodder het volgende:
[..]Het is erg maar zo erg ook nog niet... (verschillende posts, verschillende topics zelfs)
learn to read the sherlock results!
Van beiden ben ik geen fan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wanneer met elkaar afspreekt om over RLS te praten, en fan bent van dieenebart en Huub
En voor deze eerste overtreding moet er ¤ 5 in, want ik lees net dat de pot in de min staat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
haahaa, dan nog... Als je jezelf verdedigt zonder dat het nodig is, moet je een euro in de pot doen. Vraag maar aan een 'willekeurige mod'. Als de pot vol is, dan gaan Liesje en ik hem leegzuipen.
Yup.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
En voor deze eerste overtreding moet er ¤ 5 in, want ik lees net dat de pot in de min staat.
van een 0 pot krijg je nog steeds een erug droge strot hoor ;-)quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
En voor deze eerste overtreding moet er ¤ 5 in, want ik lees net dat de pot in de min staat.
PI gezien?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
haahaa, dan nog... Als je jezelf verdedigt zonder dat het nodig is, moet je een euro in de pot doen. Vraag maar aan een 'willekeurige mod'. Als de pot vol is, dan gaan Liesje en ik hem leegzuipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |