Kom het maar halenquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar Coos is wel echt een soort van vriend geworden, zie hem nog wel eens per paar jaar ofzo en dat is altijd rete gezellig dan.
Volgens mij krijg inmiddels bier van je want de pot staat op -5,00 vind ik.
Wat veelzijdig, is een RLS over je leven niets voor jou?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
None of the above
Heb wel al vrij lang een steady relatie, bijna vijf jaar al. Geen kids, geen werk als klaar-over meer![]()
Tijdje als account-mananger gewerkt, en als barman, en als matroos, en als inpakker, en als ghost-writer, en als pakketsorteerder, en als columnist. In de laatste vijf jaar, inderdaad... Oh, nou vergeet ik 'en als postbode'!
Kom jij ook maar een biertje halen, samen met Lies. Dat lijkt me een prima combi.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat veelzijdig, is een RLS over je leven niets voor jou?
Had Leandra niet zo'n kubus? Wij kwamen zomaar, hadden het weekend daarvoor een meet in Amsterdam en ik had een tijdje met J zitten kletsen want RLS en toen zei hij, joh, ik ben daar dan en dan kom ook gewoon. Dus dat deden we. Weet je nog wel met wie ik er was?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jullie zo'n licht-kubus-puzzelding hadden gewonnen. Daarvoor moest je ook naar Eindhoven komen als je hem had gewonnen. Maar jullie kwamen zomaar? Gewoon voor de gezelligheid? Heb je Mariell nog meegemaakt dan? (ik weet bijna niets meer van wat er tijdens TBO allemaal is gebeurd. Pfff)
Dat waren N en ik.... Toen heeft hij de bodywarmerfoto in m'n fobo gemaakt trouwens.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jullie zo'n licht-kubus-puzzelding hadden gewonnen. Daarvoor moest je ook naar Eindhoven komen als je hem had gewonnen. Maar jullie kwamen zomaar? Gewoon voor de gezelligheid? Heb je Mariell nog meegemaakt dan? (ik weet bijna niets meer van wat er tijdens TBO allemaal is gebeurd. Pfff)
Komt goedquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kom jij ook maar een biertje halen, samen met Lies. Dat lijkt me een prima combi.
Ha zie je! Ergens doet mijn geheugen het nog wel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat waren N en ik.... Toen heeft hij de bodywarmerfoto in m'n fobo gemaakt trouwens.
En sinds vorige week heb ik een nieuwe bodywarmer
Oh wauw! Brings back memories!quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had Leandra niet zo'n kubus? Wij kwamen zomaar, hadden het weekend daarvoor een meet in Amsterdam en ik had een tijdje met J zitten kletsen want RLS en toen zei hij, joh, ik ben daar dan en dan kom ook gewoon. Dus dat deden we. Weet je nog wel met wie ik er was?
Mariel....euhm.... was dat iemand van boven?
Dat jij er nog weinig vanaf weet begrijp ik heel goed. Jullie werkten je echt de tering. Vond het zo leuk dat er op den duur of FOK!kers kwamen helpen. Dementor heeft daar ook lang gezeten he?
Goede herinneringen.
De keer dat ik er was moest Cc ergens voor naar het politiebureau en deden jullie iets met een karrewiel.
Ik wel, zelfs de kleine mannelijke Leandra.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb veel RLSers gezien maar Leandra nog nooit.
De fuck...quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
schaam je niet...
http://fok.nl/sherlock/?b(...)t+again¬intopic=0
quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:04 schreef Joezi het volgende:
Jeetje is er echt een RLS fanclub hiero, dit gaat nog verder dan ik dacht!
Daar kom je nooit meer tussenquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:04 schreef Joezi het volgende:
Jeetje is er echt een RLS fanclub hiero, dit gaat nog verder dan ik dacht!
Ik zal je nog eens een hart onder de riem stekenquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De fuck...
Jij bent wel érnstig kansloos voor iemand die zijn eigen veters (naar ik aanneem) kan strikken
Ik heb helemaal niet veel RLSers gezien, maar Bart welquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb veel RLSers gezien maar Leandra nog nooit.
Oh, was dat wat je deed? Ik dacht dat je drie keer probeerde te editen en dat je drie keer jezelf kwootte.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een hart onder de riem steken
Steukerdquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij zich weet in te likken (npi) bij Liesje maakt hij nog kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |