Meh geloof me, er is niet zoveel te aanbidden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wellicht als je ze een toeliet/serieus nam
None of the abovequote:Op dinsdag 1 april 2014 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu ben ik een bitch.![]()
Wat voer jij uit tegenwoordig? Nog steeds kinderen aan het behoeden van verkeersongelukken en zelf je halve hoofd openhalen? Of ben je burgerlijk huisje, boompje, beestje aan het spelen?
Genoeg, toch?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meh geloof me, er is niet zoveel te aanbidden.
Nou niet zo onzeker weer, al hoewel je onzekerheid je ook erg aantrekkelijk maaktquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je een relatie hebt! Gefeliciteerd. En met zo een CV zou je het prima doen in Utopia.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
None of the above
Heb wel al vrij lang een steady relatie, bijna vijf jaar al. Geen kids, geen werk als klaar-over meer![]()
Tijdje als account-mananger gewerkt, en als barman, en als matroos, en als inpakker, en als ghost-writer, en als pakketsorteerder, en als columnist. In de laatste vijf jaar, inderdaad... Oh, nou vergeet ik 'en als postbode'!
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
hahahahaha!!! JA!quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je een relatie hebt! Gefeliciteerd. En met zo een CV zou je het prima doen in Utopia.
Nog één prangende vraag dan. Nog steeds tv loos?
Heb je instructies van Jian gehad ofzo? Ga weg met je hartje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nou niet zo onzeker weer, al hoewel je onzekerheid je ook erg aantrekkelijk maakt
Ga je zo doen en dan zeggen dat je geen aanbidders hebt. Simpel verhaal.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je instructies van Jian gehad ofzo? Ga weg met je hartje.
nou zeg, sorry hoor ik laat je wel alleen met je idool Bart...quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je instructies van Jian gehad ofzo? Ga weg met je hartje.
had je ook al in je praag topic gezien geloof ikquote:
Nou hadden wij er ook wel een handje van om het mensen ongemakkelijk te maken. Mede omdat we zo druk waren, maar ook omdat wij (B en B) vonden dat het voor de die-hards ook wel eens confronterend mocht zijn. Daarom moesten jullie ook naar Eindhoven komen en stuurden we niets op. (en ook vanwege de portokostenquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest net denken aan dat ik (met nog iemand) op bezoek kwam in Eindhoven. Kwam je naar buiten lopen en het eerste wat je zei was: je mag niet schreeuwen binnen. Had je gehoord dat ik dat wel eens deed. En toen gaven we elkaar een hand en wilde ik je 3 kusjes geven omdat ik het gevoel had dat we elkaar door de SC al best kenden. Dat vond je stom.
En ik was al zo fucking zenuwachtig.
Nu moet ik er hard om lachen.
Nephartjes tellen niet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ga je zo doen en dan zeggen dat je geen aanbidders hebt. Simpel verhaal.![]()
Idool Bart?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
nou zeg, sorry hoor ik laat je wel alleen met je idool Bart...
Lief.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou hadden wij er ook wel een handje van om het mensen ongemakkelijk te maken. Mede omdat we zo druk waren, maar ook omdat wij (B en B) vonden dat het voor de die-hards ook wel eens confronterend mocht zijn. Daarom moesten jullie ook naar Eindhoven komen en stuurden we niets op. (en ook vanwege de portokosten)
Maar ik vind het vooral cool om te lezen dat je zo'n stoer wijf bent geworden. Of meer: dat je de schroom van je af hebt gezet - stoer was je altijd al, maar je wist het niet van je zelf
Maar we bedoelden het goedquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nephartjes tellen niet.
[..]
Idool Bart?![]()
Bart pestte mij juist altijd man. Als Coos nu opeens gaat posten ga ik keihard janken.
Oh ik dacht dat jullie zo'n licht-kubus-puzzelding hadden gewonnen. Daarvoor moest je ook naar Eindhoven komen als je hem had gewonnen. Maar jullie kwamen zomaar? Gewoon voor de gezelligheid? Heb je Mariell nog meegemaakt dan? (ik weet bijna niets meer van wat er tijdens TBO allemaal is gebeurd. Pfff)quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lief.
Mijn leven was toen in alles zo anders dan nu joh. Het is misschien heel raar om te zeggen maar er had mij niets beters kunnen overkomen dan die scheiding toen. Ik had daarvoor nog niet eens op mezelf gewoond en nu hang ik gordijnrails op. En ga in mijn eentje citytrippen. Had ik toen ook nooit kunnen voorspellen hoor.
Of wij kwamen toen niet eens om wat te kopen. J had ons uitgenodigd want die was daar toevallig die dag. Vast zonder overleg met jullie dus dat jullie niet helemaal blij er van werden begreep ik ook nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |