Grrrowllll.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb jij hem nog?Een kat had je toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Oh zeker wel. Heel Fok stond in de rij.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik reken hem goed, dat is een kat.
Hoeveel heeft hij er toen gemaakt? Meer als 100 denk ik.
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Alleen als ze je juwelierswinkel komt overvallen, toch?
Ben er al een paar dagen uit. Had even een reünie met wat oud-bewoners!
Is die Ron een beetje leuk?
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nah ja, dat kon geen kwaad, toch?Ouwe troep allemaal, daar.
Kan hij wel een beetje klussen?
(is hij er trouwens voor Paul in gekomen, of was er een andere constructie om deze Ed Bever in te voegen?)
quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is een Ruud en Jimmy in één want ook nog beveiliger.
Ja voor Paul in de plaats, die de spilsplinternieuwe loods verliet.
Of maken we onderscheid tussen users?quote:Voordat je reageert
Als je wilt weten of je wat gemist hebt, vraag dat dan niet hier
Nee Ian. Was een grapje. En toen werd het een rage en wilde heel FOK! er één. Is dagen aan het painten geweest toen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:10 schreef Joezi het volgende:
Hebben jullie die ooit allemaal zelf gemaakt in paint?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:10 schreef Baconbus het volgende:
Gezellige boel.
Ja nu hebben jullie de poppen aan het dansen. Als wij kwaad worden, berg je dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Voel je vrij om mijn posts te deletenquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Of maken we onderscheid tussen users?![]()
Ik hoor nu een Star Wars muziekje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja nu hebben jullie de poppen aan het dansen. Als wij kwaad worden, berg je dan maar.
oeh oeh oeh.... geef mij zon knopje dan!quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee hoor. Voel je vrij om mijn posts te deleten
Bij de volgende rls ben je al oude garde.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:14 schreef Joezi het volgende:
De oude garde.. Ooit worden Baconbus en ik de oude garde, met klassieke gifjes enzo![]()
Ja dat is onze enige hoop. Voor hun blijven we altijd kutnewbies.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:14 schreef Joezi het volgende:
De oude garde.. Ooit worden Baconbus en ik de oude garde, met klassieke gifjes enzo![]()
Nee hoor, namens de nieuwe garde ben je vrij om te posten wat je wilt in de COS. Excuses voor de starre garde.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee hoor. Voel je vrij om mijn posts te deleten
Nee joh. Ik ben van 2007 dus er is hoop!quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja dat is onze enige hoop. Voor hun blijven we altijd kutnewbies.
Vraag 'm anders wat ie van de popcorn vind.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee hoor, namens de nieuwe garde ben je vrij om te posten wat je wilt in de COS. Excuses voor de starre garde.
aaaaaah toen was je vast nog heel schattigquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ben van 2007 dus er is hoop!
Alsof het wat uit maakt wat Bart er van vindt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vraag 'm anders wat ie van de popcorn vind.
Ik vermoed dat hij 1 popcorn lollig vindt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vraag 'm anders wat ie van de popcorn vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |