Inmiddels heb ik een aardige buffer opgebouwd, dat geeft ook wel rust. Rustige periodes kan ik wel even overbruggen. En ik heb mijn zakelijke rekening goed afgetimmerd, daar kan ik niet makkelijk bij. Zelfkennis is de beste kennisquote:Op maandag 31 maart 2014 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ah dat zou ik ook lastig vinden denk ik, zowel de drukke periodes als de wat mindere, hoewel luieren kan ik heel goed maar ik zou er ook onrustig van worden als je je banksaldo ziet slinken zonder direct uitzicht op verbetering. En in tijden dat er dan weer veel binnenkomt zou k dan weer moeite hebben met sparen. Maar fijn dat het je steeds beter lukt, ik vond het toen een moedige beslissing van je en het heeft dus goed uitgepakt. Lang geleden is dat allemaal alweer zeg!
Ja ben toch een Ruudje loves Billy fan? En nu is het nog echt uitgekomen ookquote:Op maandag 31 maart 2014 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik begrijp die verleiding wel. Maar ik vind het veel leuker denk ik als je het dan andersom doet. Wordt fan van een underdog. Krijg je ook je respons alleen moet je dan nog een beetje je best doen om dingen te onderbouwen. Dat is een veel grotere uitdaging.
Doe je dat nog steeds die yoga?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik een aardige buffer opgebouwd, dat geeft ook wel rust. Rustige periodes kan ik wel even overbruggen. En ik heb mijn zakelijke rekening goed afgetimmerd, daar kan ik niet makkelijk bij. Zelfkennis is de beste kennis.
En ik ben gelukkig ook redelijk makkelijk in dingen, niet (meer) zo status-minded. Stort alles onverhoopt in, vind ik wel weer wat anders, desnoods aan de lopende band.
Maar inmiddels rooi ik het alweer bijna vier jaar in mijn uppie. En tot nu toe zijn de rustige periodes altijd nog gestopt op het moment dat ik denk 'nu weer even een substantiële klus, svp'.
En nu ga ik mijn bed in. Lag tijdens de poweryoga-cool down al bijna te slapen.
Nite!
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik een aardige buffer opgebouwd, dat geeft ook wel rust. Rustige periodes kan ik wel even overbruggen. En ik heb mijn zakelijke rekening goed afgetimmerd, daar kan ik niet makkelijk bij. Zelfkennis is de beste kennis.
En ik ben gelukkig ook redelijk makkelijk in dingen, niet (meer) zo status-minded. Stort alles onverhoopt in, vind ik wel weer wat anders, desnoods aan de lopende band.
Maar inmiddels rooi ik het alweer bijna vier jaar in mijn uppie. En tot nu toe zijn de rustige periodes altijd nog gestopt op het moment dat ik denk 'nu weer even een substantiële klus, svp'.
En nu ga ik mijn bed in. Lag tijdens de poweryoga-cool down al bijna te slapen.
Nite!
In je hoofd ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja ben toch een Ruudje loves Billy fan? En nu is het nog echt uitgekomen ookMaar volgens velen hoort Ruudje veel beter te kunnen krijgen
![]()
Nee hoor. Maar als jij dit zo ontzettend grappig vindt... En dat is het ook wel. Maar wat ik eerder al, je weet nooit wanneer je moet stoppen.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
geef je zo makkelijk opMaargoed begrijp best dat je Utopia heel goed wilt volgen, ik vind de interactie erom heen wel leuk juist.
Elke maandag!quote:Op maandag 31 maart 2014 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe je dat nog steeds die yoga?
Mooie dromen.
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als jij dit zo ontzettend grappig vindt... En dat is het ook wel. Maar wat ik eerder al, je weet nooit wanneer je moet stoppen.
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant dat je steeds de boel op zit te naaien, je weet dat het cospubliek niet zo snugger is en er met boter en suiker in gaat. Wat weer leidt tot oeverloze discussies over niks.
Buiten dat is dat trucje al van Jian. Een tweede hebben we echt niet nodig.
Ja, goeiendag zeg. Als je daar telkens intrapt, dan ben je gewoon niet het scherpste potloodje.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, goeiendag zeg. Als je daar telkens intrapt, dan ben je gewoon niet het scherpste potloodje.
Ik zeg verder maar nietsquote:
Ach valt best mee allemaal, maar misschien sla ik soms wat door uit verveling. Zand er over, vrede?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als jij dit zo ontzettend grappig vindt... En dat is het ook wel. Maar wat ik eerder al, je weet nooit wanneer je moet stoppen.
Je denkt dat ik boos ben?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ach valt best mee allemaal, maar misschien sla ik soms wat door uit verveling. Zand er over, vrede?
Hij komt vrij agressief over. En natuurlijk dat vlaggetje. Denk wel dat je hiermee meer autoriteit uitstraalt.quote:
Grrrowllll.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb jij hem nog?Een kat had je toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Oh zeker wel. Heel Fok stond in de rij.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik reken hem goed, dat is een kat.
Hoeveel heeft hij er toen gemaakt? Meer als 100 denk ik.
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Alleen als ze je juwelierswinkel komt overvallen, toch?
Ben er al een paar dagen uit. Had even een reünie met wat oud-bewoners!
Is die Ron een beetje leuk?
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nah ja, dat kon geen kwaad, toch?Ouwe troep allemaal, daar.
Kan hij wel een beetje klussen?
(is hij er trouwens voor Paul in gekomen, of was er een andere constructie om deze Ed Bever in te voegen?)
quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is een Ruud en Jimmy in één want ook nog beveiliger.
Ja voor Paul in de plaats, die de spilsplinternieuwe loods verliet.
Of maken we onderscheid tussen users?quote:Voordat je reageert
Als je wilt weten of je wat gemist hebt, vraag dat dan niet hier
Nee Ian. Was een grapje. En toen werd het een rage en wilde heel FOK! er één. Is dagen aan het painten geweest toen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:10 schreef Joezi het volgende:
Hebben jullie die ooit allemaal zelf gemaakt in paint?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:10 schreef Baconbus het volgende:
Gezellige boel.
Ja nu hebben jullie de poppen aan het dansen. Als wij kwaad worden, berg je dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Voel je vrij om mijn posts te deletenquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Of maken we onderscheid tussen users?![]()
Ik hoor nu een Star Wars muziekje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja nu hebben jullie de poppen aan het dansen. Als wij kwaad worden, berg je dan maar.
oeh oeh oeh.... geef mij zon knopje dan!quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee hoor. Voel je vrij om mijn posts te deleten
Bij de volgende rls ben je al oude garde.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:14 schreef Joezi het volgende:
De oude garde.. Ooit worden Baconbus en ik de oude garde, met klassieke gifjes enzo![]()
Ja dat is onze enige hoop. Voor hun blijven we altijd kutnewbies.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:14 schreef Joezi het volgende:
De oude garde.. Ooit worden Baconbus en ik de oude garde, met klassieke gifjes enzo![]()
Nee hoor, namens de nieuwe garde ben je vrij om te posten wat je wilt in de COS. Excuses voor de starre garde.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee hoor. Voel je vrij om mijn posts te deleten
Nee joh. Ik ben van 2007 dus er is hoop!quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja dat is onze enige hoop. Voor hun blijven we altijd kutnewbies.
Vraag 'm anders wat ie van de popcorn vind.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee hoor, namens de nieuwe garde ben je vrij om te posten wat je wilt in de COS. Excuses voor de starre garde.
aaaaaah toen was je vast nog heel schattigquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ben van 2007 dus er is hoop!
Alsof het wat uit maakt wat Bart er van vindt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vraag 'm anders wat ie van de popcorn vind.
Ik vermoed dat hij 1 popcorn lollig vindt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vraag 'm anders wat ie van de popcorn vind.
En wat voor onuitspreekbare dingen heb jij wel niet allemaal moeten doorstaan dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ben van 2007 dus er is hoop!
quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
aaaaaah toen was je vast nog heel schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |