Vervormde stem krijg je (o.a.) van helium... het gas dat normaal in ballonen zit.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dan ga je raar praten maar word je toch niet haaaai ? of was het nu snuiven
Gast, je blaatte vanmiddag allemaal nonsens in de Cos, waar mensen dan weer pagina's lang over in discussie gingen. En dat opnaaien van boondockdinges gaat ook helemaal nergens over.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je vindt dat ik dingen verzin, noem eens een voorbeeld?
Ik vind juist weer dat andere juist kloten en irritante meningen hebben, lol en denken dat je boondockdinges ooit kan veranderen..quote:Op maandag 31 maart 2014 23:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Gast, je blaatte vanmiddag allemaal nonsens in de Cos, waar mensen dan weer pagina's lang over in discussie gingen. En dat opnaaien van boondockdinges gaat ook helemaal nergens over.
hey zit ik hier inenequote:Op maandag 31 maart 2014 23:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vervormde stem krijg je (o.a.) van helium... het gas dat normaal in ballonen zit.
Lachgas werd/word ook gebruik om je te verdoven/onder een roesje te brengen bij operaties/tandarts
(als ik het goed heb)
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:34 schreef Copycat het volgende:
Is constant dezelfde uitgekauwde gifjes plaatsen de nieuwe poep- en piesfase?
Tsjah, ik kan niet gaan bepalen hoe mensen daar gaan posten en het is ontopic. We zijn al strenger dan eerst en ik heb absoluut geen zin om die discussie te gaan voeren maar er zullen ongetwijfeld ook mensen zijn die hem wel grappig vinden. Als jij dingen gaat posten dat de COS weer dramatisch is dan is dat ook weer voer natuurlijk. Ik zeg niet dat ik zijn post altijd leuk vind maar het is ook wel een klein beetje een wisselwerking natuurlijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Etteren in de SC vind ik niet zo erg. Het is dat constante gekloot in de Cos. En dat weet hij zelf prima. Maar goed, hij schijnt er bijzonder veel plezier te hebben in het verkutten van de Cos en het opnaaien van andere users.
Meningen zijn iets heel anders dan flagrante leugens, dat weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vind juist weer dat andere juist kloten en irritante meningen hebben, lol en denken dat je boondockdinges ooit kan veranderen..
Ja, alhoewel ik nog steeds wel moet wennen aan de fluctuatie. Soms is het enorm druk, dan weer even erg rustig.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
Dat klinkt lekker inderdaad. Ook genoeg opdrachten enzo?
Ach, mijn werk is ook niet verkeerd hoor, vandaag veel administratie maar dat is zelden. Betaald buiten spelen vind ik zelf ook tof. Ik koester het kind in mij.
Nee, ik bedoel dingen posten die niet plaatsvinden. Posten dat iemand iets zegt, iets heftigs doh, en dat de halve cos er dan opspringt, terwijl meneer dubbel ligt omdat ze happen.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tsjah, ik kan niet gaan bepalen hoe mensen daar gaan posten en het is ontopic. We zijn al strenger dan eerst en ik heb absoluut geen zin om die discussie te gaan voeren maar er zullen ongetwijfeld ook mensen zijn die hem wel grappig vinden. Als jij dingen gaat posten dat de COS weer dramatisch is dan is dat ook weer voer natuurlijk. Ik zeg niet dat ik zijn post altijd leuk vind maar het is ook wel een klein beetje een wisselwerking natuurlijk.
Noem eens wat leugens dan? En okay ja heb vandaag paar keer op zitten jutten, omdat ik dat even hilarisch vond, het is een prachtig typetje en hij hoort gewoon bij onze COSquote:Op maandag 31 maart 2014 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Meningen zijn iets heel anders dan flagrante leugens, dat weet je zelf ook wel.
En je vindt het echt nodig om boondock in zijn wanen op te jutten? Zodat hij nog meer gaat baggeren?
voor mij doen andere dat juist, met er is sowieso harddrugs gebruikt, die heeft het met die gedaan, alles is gescriptquote:Op maandag 31 maart 2014 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dingen posten die niet plaatsvinden. Posten dat iemand iets zegt, iets heftigs doh, en dat de halve cos er dan opspringt, terwijl meneer dubbel ligt omdat ze happen.
Ah dat zou ik ook lastig vinden denk ik, zowel de drukke periodes als de wat mindere, hoewel luieren kan ik heel goed maar ik zou er ook onrustig van worden als je je banksaldo ziet slinken zonder direct uitzicht op verbetering. En in tijden dat er dan weer veel binnenkomt zou k dan weer moeite hebben met sparen. Maar fijn dat het je steeds beter lukt, ik vond het toen een moedige beslissing van je en het heeft dus goed uitgepakt. Lang geleden is dat allemaal alweer zeg!quote:Op maandag 31 maart 2014 23:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, alhoewel ik nog steeds wel moet wennen aan de fluctuatie. Soms is het enorm druk, dan weer even erg rustig.
Maar het lukt me steeds beter om van rustige dagen te genieten. Omdat ze altijd wel worden opgevolgd door drukke periodes. En dan is het ook prima om in het weekend te werken. In het begin kon ik dan nog wel eens in paniek raken.
Betaald buitenspelen is ook erg cool! Ik doe dat elke dag onbetaald, met de leenhond. Goeie break, zonder KitKat.
Maar hij ligt denk ik nog meer dubbel als jij dan in de SC gaat zitten mopperen.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dingen posten die niet plaatsvinden. Posten dat iemand iets zegt, iets heftigs doh, en dat de halve cos er dan opspringt, terwijl meneer dubbel ligt omdat ze happen.
Hij hoort erbij maar doe dat gewoon maar niet meer.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Noem eens wat leugens dan? En okay ja heb vandaag paar keer op zitten jutten, omdat ik dat even hilarisch vond, het is een prachtig typetje en hij hoort gewoon bij onze COS
Ik hoor niet bij de tipitent brigadequote:Op maandag 31 maart 2014 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij hoort erbij maar doe dat gewoon maar niet meer.
Het is gewoon irritant dat je steeds de boel op zit te naaien, je weet dat het cospubliek niet zo snugger is en er met boter en suiker in gaat. Wat weer leidt tot oeverloze discussies over niks.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
voor mij doen andere dat juist, met er is sowieso harddrugs gebruikt, die heeft het met die gedaan, alles is gescript
Dat kun je dan toch aangeven? Wat heeft het voor nut om het zelf ook te gaan doen.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
voor mij doen andere dat juist, met er is sowieso harddrugs gebruikt, die heeft het met die gedaan, alles is gescript
Het is soms gewoon te verleidelijk... Vanmiddag begon ik bijvoorbeeld met het afzeiken van ene Lidia, dan krijg ik de hele COS over me heen. Terwijl iedereen dat constant met Billy doet, bij wie het eigenlijk veel zieliger is.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant dat je steeds de boel op zit te naaien, je weet dat het cospubliek niet zo snugger is en er met boter en suiker in gaat. Wat weer leidt tot oeverloze discussies over niks.
Buiten dat is dat trucje al van Jian. Een tweede hebben we echt niet nodig.
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant dat je steeds de boel op zit te naaien, je weet dat het cospubliek niet zo snugger is en er met boter en suiker in gaat. Wat weer leidt tot oeverloze discussies over niks.
Buiten dat is dat trucje al van Jian. Een tweede hebben we echt niet nodig.
Helemaal top voor je.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is soms gewoon te verleidelijk... Vanmiddag begon ik bijvoorbeeld met het afzeiken van ene Lidia, dan krijg ik de hele COS over me heen. Terwijl iedereen dat constant met Billy doet, bij wie het eigenlijk veel zieliger is.
Ik begrijp die verleiding wel. Maar ik vind het veel leuker denk ik als je het dan andersom doet. Wordt fan van een underdog. Krijg je ook je respons alleen moet je dan nog een beetje je best doen om dingen te onderbouwen. Dat is een veel grotere uitdaging.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is soms gewoon te verleidelijk... Vanmiddag begon ik bijvoorbeeld met het afzeiken van ene Lidia, dan krijg ik de hele COS over me heen. Terwijl iedereen dat constant met Billy doet, bij wie het eigenlijk veel zieliger is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |