Kom je op de COS BBQ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laatst kwam Huub 'langs' .. Verkapte 'mag ik een handtekening' posts.
Koop dan gewoon een hond.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:34 schreef Peunage het volgende:
Ik heb ze expres stoere namen gegeven. Nikolai en Vladimir. "Ik stuur Nikolai en Vladimir op je af".
Heeft nooit gewerkt maar gaat om het idee.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is een versierpoging. Hij wil jou zijn liefde laten voelen.
Hij ligt in het riool.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goudvissen hebben ook een ziel? Hij is vast op een beter plek!
Ik pas.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is een versierpoging. Hij wil jou zijn liefde laten voelen.
Neen, het is vast leuker zonder mijquote:
Ha! Jou vond ik in het begin best stom geloof ik. Nu vind ik je altijd een verademing als ik je post altijd lees in de COS. Wij waren echt gemeen toen in het begin, maar we hadden net die drain gehad en toen kwam jij en jij had nog ingewikkelder dingen.quote:
Voetbal, fitness.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waar doe je wel aan? Yoga, mediteren, nordic walking?
Nee jij hoort er ook gewoon bij!quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neen, het is vast leuker zonder mij
Dat begrijp ik.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nooit een echte RLS-meet meegemaakt, die BBQ zie ik iig niet als zodanig.
Ik drink geen bier.quote:
Waaahquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ha! Jou vond ik in het begin best stom geloof ik. Nu vind ik je altijd een verademing als ik je post altijd lees in de COS. Wij waren echt gemeen toen in het begin, maar we hadden net die drain gehad en toen kwam jij en jij had nog ingewikkelder dingen.
En toen postte je een foto en was iedereen van WTF.
Ik ben niet rancuneus...niet echt meer...er zijn zo veel ergere dingen dan het gepiel op fok. En zolang de mensen die me dichtbij staan maar geloven vind ik het wel best...ik vind deze rls wel een fijne afleding...ik heb het moeilijk, heel moeilijk en zeker in deze tijd...ik lees mee en zeg af en toe wat ik vindquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ha! Jou vond ik in het begin best stom geloof ik. Nu vind ik je altijd een verademing als ik je post altijd lees in de COS. Wij waren echt gemeen toen in het begin, maar we hadden net die drain gehad en toen kwam jij en jij had nog ingewikkelder dingen.
En toen postte je een foto en was iedereen van WTF.
Ik voel me nog steeds een beetje schuldig om die TT die jij toen (laatst) niet begreep, ik bedoelde het echt een beetje als eerbetoon aan.
Dat gaan 'wij' ook niet doen.quote:
Voor de goeDe orde...dat was ik dus nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
WaaahDat gekke verhaal van dat zieke wijf met haar drain?
Tering, dát was pas voer voor psychologen
Verhelderendquote:Op maandag 31 maart 2014 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
knip.... je weet dat het cospubliek niet zo snugger is ....Knip ....Buiten dat is dat trucje al van Jian. Een tweede hebben we echt niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |