abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138382992

Band of Fok!kers server
Je kan ons nu ook favoriten :)

Zou je willen doneren? We mogen het graag.
Vanwegen het geringe aantal donaties op dit moment, zijn er de volgende opties
1: ¤ 10 p/m voor VIP-status
2: ¤ 20 p/m voor VIP-status + in-game rechten + inspraak op mappen

voor meer info, PM hiddit.
Doneren kan hier: https://secure.multiplay.(...)emhqWXc9PWI3OGNjNQ==

Classes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wapens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voertuigen
SPOILER
Maps
SPOILER
Game Modes
SPOILER
Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.

Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.

Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.

FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon

Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private

2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987
pi_138383026
ivm tt:
http://battlelog.battlefi(...)647169856/338912993/

Top vehicle :P (attack heli kill ermee en nog een random andere gast).
  maandag 31 maart 2014 @ 22:39:52 #3
308473 Lalavy
Is een apart gevalletje..
pi_138383158
Handig zon BF4 topic... gelijk ff benutten!

Ik heb dus ook al tijdje battlefield 4 maar heb dus het probleem dat ik na enteren van een map ff 2-3 mins kan spelen voordat ik eruit vlieg... gebeurd bij 7 van de 10 mappen... weet iemand daar toevallig een oplossing voor? De lol gaat er nu een beetje af eigenlijk daardoor... nieuwste drivers gedownload etc... beestige computer.... niks word te warm... 500/500 mbit lijn.

Tevens met BF3 nooit issues gehad... dus weet het ff niet meer... en online kom ik alleen mensen tegen die ook klagen erover maar een echte oplossing niet gevonden nog :'(
Fuck the sky, i'm the limit!
pi_138383211
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:39 schreef Lalavy het volgende:
Ik heb battlefield 4 maar heb al tijden het probleem dat ik na enteren van een map ff 2-3 mins kan spelen voordat ik dc... gebeurd bij 7 van de 10 mappen ofzo... weet iemand daar toevallig een oplossing voor? De lol gaat er nu een beetje af eigenlijk daardoor... nieuwste drivers gedownload etc... beestige computer....

Tevens met BF3 nooit issues gehad... dus weet het ff niet meer... en online kom ik alleen mensen tegen die ook klagen erover maar een echte oplossing niet gevonden nog :'(
Al manuele punkbuster update gedaan? (www.evenbalance.com , pbsetup downloaden en ut voor bf4 updaten).
  maandag 31 maart 2014 @ 22:43:09 #5
308473 Lalavy
pi_138383294
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:41 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Al manuele punkbuster update gedaan? (www.evenbalance.com , pbsetup downloaden en ut voor bf4 updaten).
Dit heb ik inderdaad gelezen, maar veel mensen melden dat het geen oplossing bood... nog niet geprobeerd tho, ga ik doen! thnx :*
  maandag 31 maart 2014 @ 22:49:11 #6
308473 Lalavy
pi_138383547
Nou geupdate, de game pb versie lijkt niet veranderd te zijn, wel heeft ie een server versie van PB geïnstalleerd die ik blijkbaar niet geïnstalleerd had... morgen even testen of het inderdaad wat uit maakt :)
  maandag 31 maart 2014 @ 22:50:13 #7
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_138383594
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:43 schreef Lalavy het volgende:

[..]

Dit heb ik inderdaad gelezen, maar veel mensen melden dat het geen oplossing bood... nog niet geprobeerd tho, ga ik doen! thnx :*
Daar heb ik ook last van gehad.
Maar dat stond wel onder in het scherm van Battlelog nadat ik van de server gekicked werd.
Bijvoorbeeld PunkbusterA was nog running

gebruik je IE?
Daar had ik ook problemen mee en sinds ik Chrome gebruik als default browser heb ik minder problemen.
Ook kun je pbsvc.exe draaien in je installatie directory (bij mij C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4) en dan "Test Services" selecteren.
Dan kun je in ieder geval zien of punkbuster goed draait.
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
  maandag 31 maart 2014 @ 22:53:23 #8
308473 Lalavy
pi_138383731
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:50 schreef DiRadical het volgende:

[..]

Daar heb ik ook last van gehad.
Maar dat stond wel onder in het scherm van Battlelog nadat ik van de server gekicked werd.
Bijvoorbeeld PunkbusterA was nog running

gebruik je IE?
Daar had ik ook problemen mee en sinds ik Chrome gebruik als default browser heb ik minder problemen.
Ook kun je pbsvc.exe draaien in je installatie directory (bij mij C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4) en dan "Test Services" selecteren.
Dan kun je in ieder geval zien of punkbuster goed draait.
Nee gebruik Chrome en FF voornamelijk. Kreeg ook destijds een andere error, niks met PB in de naam in ieder geval. Als ik hem weer krijg post ik hem uiteraard :)
  maandag 31 maart 2014 @ 23:01:20 #9
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_138383956
Die gyro stabilizer hadden ze nooit uit moeten vinden als upgrade. :') Zonder is het niet te doen, een lock on die je raakt en je hangt zo goed als stil en flikkert een eind naar beneden en degene die schoot heeft genoeg tijd om het nog een keer te doen, net zo lang tot je dood bent. Het geeft weer echt te veel eer aan zoiets simpels als een stinger.

Ik wil gewoon een belt feeder en niet een half minuut in de lucht hangen als wanhoopspoging om in leven te blijven, wat toch niet lukt. :{w
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_138383968
Naval Strike :') Wat een aids weer.
pi_138384008
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:01 schreef Topiek het volgende:
Naval Strike :') Wat een aids weer.
Nee man, die tunnels _O_
pi_138384092
Prima maps vind ik, vooral met Conquest Large, Carrier Assault is meh.
pi_138384188
Nee maar even serieus, ze hadden Naval Strike makkelijk nog een week of 4 kunnen delayen. Je bent aan het rubberbanden alsof je in de fucking zee ligt met een rubberband :')

De netcode daarnaast is nogsteeds pure aids.. in de jets (wellicht ook heli's) heb ik dat ik soms niet hoor dat ik gelocked wordt, dus dan zijn de raketten al uren onderweg en dan de laatste seconde hoor ik -beep beep- en ze ontploffen. Dan is het alleen nog een kwestie voor mij om de X binnen 0,002 sec te vinden als ik gedisabled ben.

Daarnaast zijn jets zowat onmogelijk geworden omdat die mobile AA veels te sterk geworden is, en het nu veels te makkelijk is om er überhaupt mee te spelen.

Ook vindt ik de explosieven in dit spel echt te overdreven. ALLES maar dan ook ALLES in dit spel, kan exploderen en je dus potentieel doodmaken.

Ik was van de week weer terug naar Battlefield 3 gegaan, het eerste wat me opviel was de blauwe gloed eroverheen _O_ Veel beter dan die grauwe Battlefield 4 zooi IMO. En een netcode die wel werkt, en er is niet 80% van de tijd besteed aan unlocks bedenken (al die verschillende grips enzo, het is geen ArmA, dus gewoon een foregrip is voor mij genoeg.)

TL;DR
Battlefield 4 is aids en Battlefield 3 is baas. _O_
pi_138384247
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:08 schreef Topiek het volgende:

Battlefield 4 is aids en Battlefield 3 is baas. _O_
Ja.
pi_138384369
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:09 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Ja.
Heb je de rest ook gelezen? Want in BF3 had jij zowat aambeien in de jet, je zat vastgeroest in de cockpit.
pi_138384855
BF3 blauwe gloed nais vinden? Seriously?
  maandag 31 maart 2014 @ 23:26:36 #17
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138384907
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:25 schreef VelitoX het volgende:
BF3 blauwe gloed nais vinden? Seriously?
Denk dat hij serieus een van de weinige is die dat vindt.

Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_138386505
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:13 schreef Topiek het volgende:

[..]

Heb je de rest ook gelezen? Want in BF3 had jij zowat aambeien in de jet, je zat vastgeroest in de cockpit.
Ja.

De jets in BF3 waren niet perfect, maar bij BF4 zijn ze waardeloos.

BF4 was echt zo'n teleurstelling. Er zit zoveel troep in. Kwantiteit boven kwaliteit.
pi_138389111
Oh, hij is toch nog uitgekomen? Vanavond maar even updaten dan.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:53:29 #20
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_138395611
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:26 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Denk dat hij serieus een van de weinige is die dat vindt.

[ afbeelding ]
Ik was persoonlijk voor een middenoplossing gegaan, een metro die afhankelijk is van wat lampjes en TL zal immers idd niet ogen als een parkje op een zonnige dag.
De "fout" is dat ze het te extreem hebben gedaan in BF3.
Ik vind het wel mooi, maar soms zie je er geen kut door.
Zoals je nu bij de Naval Strikes-maps geen kut meer van je HUD in vliegtuigen/choppers ziet als je geen donkere achtergrond hebt omdat alles 255/255/255 oftewel maximaal wit is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:06 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Ja.

De jets in BF3 waren niet perfect, maar bij BF4 zijn ze waardeloos.

BF4 was echt zo'n teleurstelling. Er zit zoveel troep in. Kwantiteit boven kwaliteit.
Jets én choppers zijn helemaal noobproof gemaakt. In Desert Combat was je de sigaar zonder joystick in veel gevallen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:54:52 #21
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138395635
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:53 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik was persoonlijk voor een middenoplossing gegaan, een metro die afhankelijk is van wat lampjes en TL zal immers idd niet ogen als een parkje op een zonnige dag.
De "fout" is dat ze het te extreem hebben gedaan in BF3.
Ik vind het wel mooi, maar soms zie je er geen kut door.
Zoals je nu bij de Naval Strikes-maps geen kut meer van je HUD in vliegtuigen/choppers ziet als je geen donkere achtergrond hebt omdat alles 255/255/255 oftewel maximaal wit is.
Het is niet enkel in die map, alle andere maps hebben er ook last van. Dice ging mensen bannen omdat mensen een 'mod' gebruikte waardoor de kleuren normaal zouden zijn :')
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:57:20 #22
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_138395690
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:54 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Het is niet enkel in die map, alle andere maps hebben er ook last van. Dice ging mensen bannen omdat mensen een 'mod' gebruikte waardoor de kleuren normaal zouden zijn :')
Dat weet ik, en ik vind de beslissing van DICE prima om eerlijk te zijn omdat je er domweg een voordeel mee kunt halen als je tegenstanders eerder ziet door de atmosferische filter compleet eruit te slopen.

Alleen had DICE dat beter zelf kunnen doen. Iets minder agressief gebruikt was het immers een prima filter.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 1 april 2014 @ 17:54:46 #23
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138404158

Die laatste :') best treurig eigenlijk
pi_138404274
zag net even een review van de nieuwe g36c , opeens is het 1 van de beste wapens in de game na de ghost patch :)

wel balen dat ik nu geen battlefield kan spelen fuck!!! Ik ga denk morgen deze computer bestellen dit moet battlefield wel boven de 100 fps trekken toch met alles op high? Ultra boeit me niet zo
En dayz standalone moet hierop neem ik aan ook wel fatsoenlijk draaien.

http://www.alternate.nl/A(...)5622?tk=6980&lk=6984
Ehmm
pi_138405583
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:58 schreef Photomorti het volgende:
zag net even een review van de nieuwe g36c , opeens is het 1 van de beste wapens in de game na de ghost patch :)
Ag tis wel een aardige 1-april grap, maar dan moeten niet meerdere youtubers hetzelfde filmpje maken erover :P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')