quote:De bevriende Gerben en Jeroen zijn op zoek naar een bruid in Oekraïne. Ze schakelen daarbij de hulp in van het programma From Russia With Love, dat vanaf zondag op RTL5 wordt uitgezonden. Nerveus reizen de twee af naar Kiev.
Jeroen en Gerben zijn op zoek naar de liefde in Kiev © RTL.
De 29-jarige Gerben en 27-jarige Jeroen uit Voorden zijn zo verknocht aan de Achterhoek dat ze weinig van de wereld zien. Gerben is nog nooit een vliegtuig ingestapt, maar voor From Russia With Love moet hij zijn vliegangst overwinnen.
De twee reizen af naar Kiev, nadat ze het datingbureau van de Oekraïense Natali hebben ingeschakeld. Natali levert een totaalpakket; van verblijf in Kiev tot dates met 15 vrouwen. Gerben en Jeroen vullen een formulier in waarin ze hun wensen kenbaar maken. Hun perfecte vrouw moet 'een lekker wijf met rondingen' zijn, het liefst zonder opleiding. 'Dan zijn ze aanhankelijker en doen ze alles voor je.'
Extra stimulatie
Voor vertrek stopt de moeder van Jeroen condooms in de koffer van haar zoon. 'Condooms voor langdurend plezier, condooms met glijmiddel en nopjes voor extra stimulatie.' De ex van Gerben helpt hem zijn koffer in te pakken. Gerben meent dat zij hem 'nog steeds ernstig leuk vindt', maar daar heeft hij geen boodschap aan. 'Ik moet gewoon lekker vrij zijn en mijn ding kunnen doen.'
Eenmaal in Kiev komen de twee in een ouderwets appartement terecht. Bovendien vertelt Natali dat ze daar geen seks mogen hebben. 'Dat is toch raar? Je ontmoet dames, dan moet je er toch ook op kunnen vliegen?', luidt de reactie van de Achterhoekers. De liefde vinden in Oekraïne is dus zo gemakkelijk nog niet.
De realityshow From Russia With Love, naar een idee van producent Ewout Genemans, is elke maandag te zien op RTL5, om 20.30 uur.
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd! Die nationaliteit mis ik nog
Daarom eten gevenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:46 schreef ChatGirl het volgende:
Moet je als vouw zijn de hele tijd met die ballon rondsjouwen ook .....
Ze zijn idd erg ongeduldig en kunnen die vrouwen echt niet inschattenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:46 schreef Toefjes het volgende:
Ze blijven toch de aandrang hebben op de mond te willen zoenen.
Dat zou bij mij wel werken. Eten is altijd goedquote:
Gevuldquote:
Ja wat een misvormd beestquote:Op maandag 31 maart 2014 20:47 schreef Ratsnest89 het volgende:
Godver wat was dat voor verpauperde beer?
Met een kind van < 3 maanden is het wel dubieus...quote:Op maandag 31 maart 2014 20:48 schreef nikky het volgende:
Ja raar..... zomaar een alleenstaande moeder tegenkomen.
Oh.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met een kind van < 3 maanden is het wel dubieus...
Ditquote:Op maandag 31 maart 2014 20:50 schreef Tim86 het volgende:
Die Christiaan is zo oppervlakkig..als hij een lekker wijf ziet merkt hij verder niets meer en heeft hij overal een klik mee denkt hij
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:50 schreef Tim86 het volgende:
Die Christiaan is zo oppervlakkig..als hij een lekker wijf ziet merkt hij verder niets meer en heeft hij overal een klik mee denkt hij
Toch heerlijk als je de werkelijkheid zo zietquote:Op maandag 31 maart 2014 20:50 schreef Tim86 het volgende:
Dat wel, alleen jammer dat je het ook zo uitstraaltquote:Op maandag 31 maart 2014 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch heerlijk als je de werkelijkheid zo ziet
Stiekem ben ik ook wel jaloers. Vooral op zijn mooie modieuze outfits en brillen.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jup. Je hebt volgens mij ook nooit door dat mensen om je lachen ipv met.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan past deelname aan dit programma ook perfect in dat plaatje jaquote:Op maandag 31 maart 2014 20:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Jup. Je hebt volgens mij ook nooit door dat mensen om je lachen ipv met.
Af en toe zou je denken dat ie op zoek moet naar een manquote:Op maandag 31 maart 2014 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook wel jaloers. Vooral op zijn mooie modieuze outfits en brillen.
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:54 schreef Tim86 het volgende:
Hey een nieuwe Hunkemoller reclame met Sylvie. Bohhhh
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Oh.
Ik was met vijf maanden zwangerschap alleen. Niets dubieus aan.
Hij lijkt ookquote:Op maandag 31 maart 2014 20:57 schreef Toefjes het volgende:
Je kind Herman noemen. Dat is al vragen om ellende.
Sorryquote:
Of je ff een paar duizend euro wil overmaken voor het ticketquote:Op maandag 31 maart 2014 20:57 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zoek een vrouw uit oost Europa omdat ze me rijk vinden en daardoor m'n lelijke kop voor lief nemen
Die doet het volgende seizoen mee.quote:
Iddquote:
Niet haten op deze baasquote:Op maandag 31 maart 2014 20:57 schreef Toefjes het volgende:
Je kind Herman noemen. Dat is al vragen om ellende.
quote:
Nee, een joehoe!quote:Op maandag 31 maart 2014 20:59 schreef Donder het volgende:
De mannen de deur uitwerken? Die ene was toch een vrouw?
.nlquote:
Ik verbaasd mij elke keer weer.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Is er nou van bil gegaan op die hotelkamer?
Alleen anaalquote:
In de badkamer. Maar dat is niet waar je op doelt denk ikquote:Op maandag 31 maart 2014 21:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Is er nou van bil gegaan op die hotelkamer?
Met elkaarquote:
Jij snapt hetquote:
Zouden deze beelden ook worden gebruikt voor "ik heb het nog nooit gedaan"?quote:
Ik kijk nergens van op bij dit programma.quote:
Die kandidaten worden volgend jaar doorverwezen naar IHHNNG.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Zouden deze beelden ook worden gebruikt voor "ik heb het nog nooit gedaan"?
Zij is 10 jaar jongerquote:Op maandag 31 maart 2014 21:05 schreef glannie het volgende:
Hoe oud was die Maria?
Herman was 36 verstond ik.
Iddquote:
Zijn ook al samen op vakantie geweest hequote:
Oh, dat heb ik gemist.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn ook al samen op vakantie geweest he
Misschien kunnen we een groepsdeal krijgenquote:
Ze zitten niet voor niks in dit programma.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:10 schreef nikky het volgende:
Neeeeeeejjjj
Waarom doen die mannen dat allemaal?
Doet de mijne ook altijdquote:
¤quote:Op maandag 31 maart 2014 21:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Pfffff wat zieeeeet zo'n meisje nou in die vent
ik snap er ook echt niks van, met wat voor supermodellen moeten gemiddelde mannen dan wel niet thuiskomen als zo'n lelijkerd al een mooie kan strikkenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Pfffff wat zieeeeet zo'n meisje nou in die vent
dit, alle meiden rennen hard wegquote:Op maandag 31 maart 2014 21:14 schreef TheArt het volgende:
Krijg je er naast Herman ook nog zo'n creep van een moeder bij
Een kus? smeksmekquote:Op maandag 31 maart 2014 21:15 schreef MissJ het volgende:
what hef joe done wit mai son on de bedroem?
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:15 schreef MissJ het volgende:
Nou, stel het op de proef zou ik zeggenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:15 schreef 314 het volgende:
[..]
ik snap er ook echt niks van, met wat voor supermodellen moeten gemiddelde mannen dan wel niet thuiskomen als zo'n lelijkerd al een mooie kan strikken
Dat krijgen we morgen in Adam zoekt Eva te zienquote:Op maandag 31 maart 2014 21:15 schreef MissJ het volgende:
Hij zei gemiddelde man hequote:Op maandag 31 maart 2014 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, stel het op de proef zou ik zeggen
RTL5 icm fokquote:Op maandag 31 maart 2014 21:16 schreef Donder het volgende:
[..]
Dat krijgen we morgen in Adam zoekt Eva te zien
Ik vond er wel een lekkere flow in zittenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:15 schreef MissJ het volgende:
Ohja, wij zijn fok!ers.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hij zei gemiddelde man he
Daar werd mijn oog ook naar toe getrokkenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:17 schreef Anne het volgende:
Die oorbellen ook!
Of heb ik daar als enige op gelet?
Doet me denken aan NERD... All the girls standing in the line for the bathroom!!!quote:Op maandag 31 maart 2014 21:17 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik vond er wel een lekkere flow in zitten
what hef joe done
wit mai son
....
on de bedroem?
Fucking vlindersquote:Op maandag 31 maart 2014 21:17 schreef Anne het volgende:
Die oorbellen ook!
Of heb ik daar als enige op gelet?
nou ik ben niet zo'n lelijke hork als die kerels op tv dat ik naar het oostblok moet met een creditcard om een meid te ontmoetenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hij zei gemiddelde man he
Van moeders. Grote vlinders in d'r oren.quote:
Ging vorige keer alleen kijken op uitzending gemist... Was een stuk minderquote:Op maandag 31 maart 2014 21:18 schreef Donder het volgende:
[..]
Gouden combi! Maakt de tv een stuk gezelliger!
Je bent me net voorquote:
Mooi land he Nederlandquote:Op maandag 31 maart 2014 21:21 schreef Sjaakz het volgende:
Eieren bakken en poep graaien. Wat een verwennerij 14.gif.
In Nederland heeft met flappen zwaaien ook effect hoorquote:Op maandag 31 maart 2014 21:18 schreef 314 het volgende:
[..]
nou ik ben niet zo'n lelijke hork als die kerels op tv dat ik naar het oostblok moet met een creditcard om een meid te ontmoeten
op zich wel jaquote:Op maandag 31 maart 2014 21:17 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik vond er wel een lekkere flow in zitten
what hef joe done
wit mai son
....
on de bedroem?
Ja das soms best leukquote:Op maandag 31 maart 2014 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zou, om die moeder te stangen, alle details vertellen.
Godverquote:
Hoppa droog er inquote:Op maandag 31 maart 2014 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zou, om die moeder te stangen, alle details vertellen.
Ja. De laatste tijd heb ik alleen weinig te vertellen als ze weer eens lopen te zagen tegen me.quote:
Mijn beeld van Oss Tim... Mijn beeld van jouquote:Op maandag 31 maart 2014 21:23 schreef Tim86 het volgende:
haha hoe die kleine moedergremlin ook dat glas met 2 handen vastheeft..doodeng
Dit, heb medelijden met haar...quote:Op maandag 31 maart 2014 21:24 schreef 314 het volgende:
zonde dat die meid zo netjes is opgevoed en dan in zo'n gezin terecht komt eigenlijk
Herkenbaarquote:Op maandag 31 maart 2014 21:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. De laatste tijd heb ik alleen weinig te vertellen als ze weer eens lopen te zagen tegen me.
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn beeld van Oss Tim... Mijn beeld van jou
Iddquote:
Het is weer voorjaar, dus het jachtseizoen is weer geopendquote:Op maandag 31 maart 2014 21:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik had een leuke periode tijdje terug
Winter is mijn succesvolste seizoen, al jarenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is weer voorjaar, dus het jachtseizoen is weer geopend
Ja, zoiets... Met muren flinterdun, dus je hoort alles...quote:Op maandag 31 maart 2014 21:27 schreef ChatGirl het volgende:
Zitten ze nou in een veredeld tuinhuisje?
Het is nu bijna winter in Australië.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Winter is mijn succesvolste seizoen, al jaren
Dus nog een jaar wachten
Ik denk geen cum.quote:
Vind jij ook dat Jeroen op Castaignos lijkt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |