abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138375329
Hoi,

Ten eerste; ik ben super stom geweest, en dit is een hele grote les waardoor ik deze fout nooit meer zal maken.

Het zit zo, ik heb een week geleden seks gehad met een jongen. Allebei super dronken, zonder condoom en ik zit niet aan de pil (I know, heel heel heel dom, ook vanwege kans op SOA's).
Als het goed is, kwam er al voorvocht vrij voordat hij in mij kwam, en is hij daarvoor daar de wc geweest. Hij is ook niet in mij klaargekomen (weet ik, levens gevaarlijke methode).
De volgende dag werd ik wakker en werd rond een uurtje of 9 ongesteld. Ik heb meteen die middag een MAP gehaald.
Ik ben de hele week ongeteld geweest, het begon niet hevig, maar werd daarna steeds heviger. (Maar heb geen last gehad van menstruatie-pijn die ik normaal wel heb).
Nu ben ik sinds een paar dagen bestwel erg moe, maar ik heb dan ook niet heel veel slaap gehad.
Sinds gister heb ik na het sporten een pijnlijke vagina, als een soort spierpijn en blaasontsteking ineen (maar heb er niet heel heel erg last van, het is absoluut dragelijk) en een klein beetje pijn in m'n buik.
Ik heb geen last van gevoelige borsten oid.
Nu mijn vraag: Hoe groot is de kans dat ik zwanger ben, en zou ik een zwangerschapstest moeten halen?
Ik hoop dat iemand mij advies zou kunnen geven..

Groetjes,
een heel heel heel dom meisje.
  maandag 31 maart 2014 @ 20:36:17 #2
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_138375503
ik ben geen meisje, maar van wat ik weet is de tweede week na het menstrueren je meest kansvolle week om zwanger te raken.
Sommige mensen doen echt hun best en moeten ook echt timen om zwanger te raken.

als jij de volgende dag meteen ongesteld bent geworden en je 's middags ook een MAP hebt genomen zou ik zeggen dat het wel een beetje meevalt.

Nog even oppassen voor de soa's en hoop dat je genoten hebt ;)
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_138375827
De MAP gooit je hele ritme over hoop voor ongeveer 2 maanden. Je kan o.a. meer krampen hebben, minder of meer ongesteld zijn, en onregelmatig ongesteld worden. Als je echt uitsluitsel wil over zwangerschap, zul je over een paar dagen een test moeten doen. En effe langs de dokter voor een SOA-test.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_138375955
Het is wel te hopen dat je niet ouder bent dan zestien...
Succes en sterkte verder, en blijf de volgende keer met je klauwen van de fles af als je er niet mee om kunt gaan (die conclusie trek ik als je dit soort dommigheid doet, geeft niets, daar hebben wel meer jonge grietjes last van.)

Voor je het weet ben je mamma!
pi_138376003
Weinig kans, heel weinig zelfs.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_138376099
Heb je de MAP ingenomen?
Dan is die kans zo goed als 0
Ik zou wel even een soa test doen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 31 maart 2014 @ 20:48:57 #7
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_138376121
Kans op zwangerschap is nihil, maar met die klachten zou ik wel een soa-test doen!
...as always
  woensdag 2 april 2014 @ 12:32:46 #8
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138431612
Bijsluiter gelezen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 2 april 2014 @ 17:47:19 #9
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_138441751
Je bent sowieso niet zwanger want je werd de volgende ochtend ongesteld...
En altijd het laatste woord.
pi_138447895
Zoals zaryna al zei door de MAP raakt je lichaam gewoon wat ontregelt Dus is t niet gek dat je van die klachten hebt. Maar als je tniet los kunt laten haal je toch gewoon een test en dan ben je van je zorgen af.
pi_138452441
Doe idd een test puur om je zorgen weg te nemen, daarnaast leer ervan en neuq niet zonder condoom als je iemand niet goed kent
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_138469384
quote:
99s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Je bent sowieso niet zwanger want je werd de volgende ochtend ongesteld...
Dat hoeft niet perse zo te zijn, echter de kans dat ze zwanger is is wel heel erg klein.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_138470148
Je hebt alleen maar een SOA joh.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_138470454
De kans dat je zwanger bent is nihil, maar met de klachten die je hebt, zou ik zo snel mogelijk een SOA test laten afnemen. Voor je eigen gemoedsrust kun je over één a twee weken ook nog een zwangerschapstest doen.
Your opinion of me is none of my business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')