Hoi,
Ten eerste; ik ben super stom geweest, en dit is een hele grote les waardoor ik deze fout nooit meer zal maken.
Het zit zo, ik heb een week geleden seks gehad met een jongen. Allebei super dronken, zonder condoom en ik zit niet aan de pil (I know, heel heel heel dom, ook vanwege kans op SOA's).
Als het goed is, kwam er al voorvocht vrij voordat hij in mij kwam, en is hij daarvoor daar de wc geweest. Hij is ook niet in mij klaargekomen (weet ik, levens gevaarlijke methode).
De volgende dag werd ik wakker en werd rond een uurtje of 9 ongesteld. Ik heb meteen die middag een MAP gehaald.
Ik ben de hele week ongeteld geweest, het begon niet hevig, maar werd daarna steeds heviger. (Maar heb geen last gehad van menstruatie-pijn die ik normaal wel heb).
Nu ben ik sinds een paar dagen bestwel erg moe, maar ik heb dan ook niet heel veel slaap gehad.
Sinds gister heb ik na het sporten een pijnlijke vagina, als een soort spierpijn en blaasontsteking ineen (maar heb er niet heel heel erg last van, het is absoluut dragelijk) en een klein beetje pijn in m'n buik.
Ik heb geen last van gevoelige borsten oid.
Nu mijn vraag: Hoe groot is de kans dat ik zwanger ben, en zou ik een zwangerschapstest moeten halen?
Ik hoop dat iemand mij advies zou kunnen geven..
Groetjes,
een heel heel heel dom meisje.