SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke, vrede op aarde dan.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zal dit maar niet te persoonlijk opnemen.![]()
TT
Tevens:Ik kreeg een ban voor een NSB post en dit mag dan wel gewoon.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:16 schreef Ricardo_Klement het volgende:
Vroeger wisten we wel raad met die turken.![]()
(Username + Foto)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
fut![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tevens wie kan mij helpen met een team waar IF Moreno en Neymar inzitten
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het was ook niet persoonlijk bedoeld hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zal dit maar niet te persoonlijk opnemen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Met silvers?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tevens wie kan mij helpen met een team waar IF Moreno en Neymar inzittenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hoeveel coins mag je uitgevenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tevens wie kan mij helpen met een team waar IF Moreno en Neymar inzitten!
![]()
Welke formatie?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tevens wie kan mij helpen met een team waar IF Moreno en Neymar inzittenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Maakt niet uitquote:sky is the limit
Maakt ook niet uit als het maar geen 3atb is (alleen 352)quote:
Echt origineel is het niet qua spelers, maar achquote:
Maar silver nu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oeh dat is wel tantoeloequote:Op maandag 31 maart 2014 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt origineel is het niet qua spelers, maar ach
[ afbeelding ]
Maar silver nueven kijken wat het mij gaat kosten want hoef alleen Sanchez maar te kopen.
Ja, waar denk je dat ik dat screenshot van gemaakt heb.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:25 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Japes is knettergoed. Ik weet niet of je z'n stream zit te kijken?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb hem al maanden niet meer gevolgd maar aan zijn record te zien is hij dit jaar wel goed.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:25 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Japes is knettergoed. Ik weet niet of je z'n stream zit te kijken?![]()
Hij had ook een plaatje op Twitter gezet, dus vandaar m'n vraag.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, waar denk je dat ik dat screenshot van gemaakt heb.
PSN: DePresident_![]()
Wel erg aanvallendquote:Op maandag 31 maart 2014 20:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oeh dat is wel tantoeloeeven kijken wat het mij gaat kosten want hoef alleen Sanchez maar te kopen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan die IF Ramos van Hertha niet in de spits? Ik durf geen uitspraken meer te doen qua chemquote:Op maandag 31 maart 2014 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt origineel is het niet qua spelers, maar ach
[ afbeelding ]
Maar silver nu
Edit: is andere competitie zie ik al
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik volg hem nu weer een weekje of twee en merk dat ik er zelf ook beter FIFA door ga spelen. Kijken naar iemand anders zijn speelstijl werkt voor mij iigquote:Op maandag 31 maart 2014 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem al maanden niet meer gevolgd maar aan zijn record te zien is hij dit jaar wel goed.
Is hij nog steeds een LB+Y spammer?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:28 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik volg hem nu weer een weekje of twee en merk dat ik er zelf ook beter FIFA door ga spelen. Kijken naar iemand anders zijn speelstijl werkt voor mij iig![]()
Ah oke. Twitter doe ik niet aan.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:27 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hij had ook een plaatje op Twitter gezet, dus vandaar m'n vraag.Maar hij is best goed ja.
Ja, wel een beetje.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is hij nog steeds een LB+Y spammer?
Maar hij doet het niet random zegmaar, er zit wel een goede gedachte achter.PSN: DePresident_![]()
Jij kan gedachten lezen?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:30 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje.
Maar hij doet het niet random zegmaar, er zit wel een goede gedachte achter.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat zijn de ergste. Mensen die wel fatsoenlijk kunnen spelen, maar in plaats daarvan ervoor kiezen om alleen fouten in het spel te gaan abusen.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:30 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje.
Maar hij doet het niet random zegmaar, er zit wel een goede gedachte achter.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
QFTquote:Op maandag 31 maart 2014 20:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste. Mensen die wel fatsoenlijk kunnen spelen, maar in plaats daarvan ervoor kiezen om alleen fouten in het spel te gaan abusen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
haha zoekfunctie werkt nu helemaal niet meer. Maintenance
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoekfunctie doet het hier nog prima maar ik kan op de web app mijn team niet meer aanpassen. Dan loopt hij wel vast.![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat zou je op dit moment graag willen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vriendin.
ongeveer 9 uur geleden
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die zag ik ook alquote:Op maandag 31 maart 2014 20:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wat zou je op dit moment graag willen?
Een vriendin.
ongeveer 9 uur geleden
Sickquote:
En dan zie je ze hier in NL helemaal gek worden omdat Bryan Linssen een bal fatsoenlijk dood op zijn voet legt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vraag ik me ook af ja. Op deze manier roep je het ook wel over jezelf af.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Lief DS2tje, waarom doe je dit nu weer?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik beantwoord alleen serieuze vragen.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af ja. Op deze manier roep je het ook wel over jezelf af.![]()
Zo is hij nou eenmaal. Aan ons om daar fatsoenlijk mee om te gaanquote:Op maandag 31 maart 2014 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af ja. Op deze manier roep je het ook wel over jezelf af.![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:55 schreef Jorwol het volgende:
Die stream van japes, wat een kutproduct is FIFA toch ook
wat dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:55 schreef Jorwol het volgende:
Die stream van japes, wat een kutproduct is FIFA toch ook'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Transfer market en transfer targets blijven vastlopen, Robben gekocht voor 1.010.000 die hij niet krijgt etcquote:![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:56 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Transfer market en transfer targets blijven vastlopen, Robben gekocht voor 1.010.000 die hij niet krijgt etc
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hij moet lekker potjes gaan spelen, dit is ook niet leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:56 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Transfer market en transfer targets blijven vastlopen, Robben gekocht voor 1.010.000 die hij niet krijgt etc
Sif suarez![]()
![]()
Tering wat speelt die fijn.
Hmmmm... Ik ben bang dat ik IF Modric kwijt ben. Hoop dat hij zo weer op een van mijn lijsten verschijnt.![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 31-03-2014 om 20:59:14Please buy some packs so that we can fix the servers #kaytnxbye #boyhimnow #maver reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:03 schreef Tim86 het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 31-03-2014 om 20:59:14Please buy some packs so that we can fix the servers #kaytnxbye #boyhimnow #maver reageer retweet
Toch jammer dat die Rik dit forum op de voet bleek te volgen, maar op het moment dat er aan klantenservice gedaan moet worden, geeft Pik niet thuis
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
twijfel ook sterk of ik hem volgend jaar wel ga halen.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Toch jammer dat die Rik dit forum op de voet bleek te volgen, maar op het moment dat er aan klantenservice gedaan moet worden, geeft Pik niet thuis
marketing technisch zou het een top zet zijn van PES om volgend jaar ook met zoiets te komen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Volgens mij heeft PES zo haar eigen sores...quote:Op maandag 31 maart 2014 21:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
twijfel ook sterk of ik hem volgend jaar wel ga halen.
marketing technisch zou het een top zet zijn van PES om volgend jaar ook met zoiets te komen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
FUT zonder licentiesquote:Op maandag 31 maart 2014 21:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
twijfel ook sterk of ik hem volgend jaar wel ga halen.
marketing technisch zou het een top zet zijn van PES om volgend jaar ook met zoiets te komen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kan niet slechter zijn dan dit.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft PES zo haar eigen sores...
dan speel ik liever met van mistelrooyPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ruud van Nistelrodequote:Op maandag 31 maart 2014 21:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan niet slechter zijn dan dit.
dan speel ik liever met van mistelrooy
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ruud van Megazooi. Dit was toch vroeger van zo 'n penaltyshootout-spelletje?quote:
Van het weekend trouwens via uitzending gemist trouwens de eerste 2 afleveringen van Smeris gekeken. Best vermakelijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Doesn't ring a bellquote:Op maandag 31 maart 2014 21:10 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ruud van Megazooi. Dit was toch vroeger van zo 'n penaltyshootout-spelletje?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ik die voorstukjes zo zie dan denk ik steeds dat het een sketch is van ze..kan er echt niet serieus naar kijkenquote:Op maandag 31 maart 2014 21:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Van het weekend trouwens via uitzending gemist trouwens de eerste 2 afleveringen van Smeris gekeken. Best vermakelijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Best een leuke serie, met inderdaad hier en daar een knipoog (met best goede humor).quote:Op maandag 31 maart 2014 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik die voorstukjes zo zie dan denk ik steeds dat het een sketch is van ze..kan er echt niet serieus naar kijkenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zou der gewoon doen.quote:
PlayStation®Network: DannyEster![]()
Wie niet..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoekige schouders en raar haar. would not do.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
we weten inmiddels wel dat jij van de andere kant bentquote:Op maandag 31 maart 2014 21:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoekige schouders en raar haar. would not do.![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
we weten inmiddels wel dat jij van de andere kant bent
Oja joh.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
we weten inmiddels wel dat jij van de andere kant bent
Kloptquote:Op maandag 31 maart 2014 21:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik hoorde dat er vanavond GTA gespeeld wordt?doe je mee?
Ben net opnieuw begonnen, moet eerst sparen voor mijn spaans team. Heb nu nog een promo team en beginners teampje. Maar ben bezig met handel. Als mijn goede team klaar is post ik hem.quote:
Post je geplande goede team eens?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:27 schreef DannyEster het volgende:
[..]
Ben net opnieuw begonnen, moet eerst sparen voor mijn spaans team. Heb nu nog een promo team en beginners teampje. Maar ben bezig met handel. Als mijn goede team klaar is post ik hem.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
PS3? Kan ik jullie joinen? heb GTA5 ooit eens gekocht maar nog nooit gespeeldquote:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Tuurlijk !quote:Op maandag 31 maart 2014 21:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
PS3? Kan ik jullie joinen? heb GTA5 ooit eens gekocht maar nog nooit gespeeldHeb je ons al op PSN?
Neequote:
Mijn PSN is gewoon Hoogstaande thoBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Addedquote:Op maandag 31 maart 2014 21:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee
Mijn PSN is gewoon Hoogstaande thoWij zitten ook op skype als je dat ook hebt.
Nee heb ik niet, wel gewoon mic in PS3Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja, maak aan dan. Het is een vereiste .quote:Op maandag 31 maart 2014 21:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Nee heb ik niet, wel gewoon mic in PS3hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ok ja sorry hoor egt sorryquote:Op maandag 31 maart 2014 21:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maak aan dan. Het is een vereiste .Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
IF Hernanes![]()
Pas 1 goal, maar dat zou wel retegeil zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godver, dat is nog eens een musthavequote:Op maandag 31 maart 2014 21:46 schreef Tim86 het volgende:
IF Hernanes![]()
Pas 1 goal, maar dat zou wel retegeil zijn
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
WAALWIJK TILL I DIE!Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Ik had met mezelf afgesproken geen fifa points meer te kopen. Beter scheurt 'ie even iets uit..quote:Op maandag 31 maart 2014 21:46 schreef Tim86 het volgende:
IF Hernanes![]()
Pas 1 goal, maar dat zou wel retegeil zijn![]()
je kunt hem ook gewoon kopen he..quote:Op maandag 31 maart 2014 21:49 schreef m25 het volgende:
[..]
Ik had met mezelf afgesproken geen fifa points meer te kopen. Beter scheurt 'ie even iets uit..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb er nog op zitten letten, zag er serieus vet uitquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb er nog op zitten letten, zag er serieus vet uitWas een prachtige dag, onderweg ook spandoeken van Fortuna en MVV met forza RKC enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik denk dat je bedoelt dat hij iets af moet scheuren.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:49 schreef m25 het volgende:
[..]
Ik had met mezelf afgesproken geen fifa points meer te kopen. Beter scheurt 'ie even iets uit..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Was een prachtige dag, onderweg ook spandoeken van Fortuna en MVV met forza RKC enzo
Limbo's
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja jij wel. Maar inderdaad Serie a, misschien wel betaalbaar. Aguero in de verkoop is eigenlijk geen optie maar voor hem wel.quote:![]()
Niemand mag roda gewoonquote:
Same here. Ik gooi IF Balo direct op mijn TP als er een IF Hernanes komt.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:52 schreef m25 het volgende:
[..]
Ja jij wel. Maar inderdaad Serie a, misschien wel betaalbaar. Aguero in de verkoop is eigenlijk geen optie maar voor hem wel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
kan je geen 60/70K ergens vandaan halen, meer zal hij niet worden denk ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:52 schreef m25 het volgende:
[..]
Ja jij wel. Maar inderdaad Serie a, misschien wel betaalbaar. Aguero in de verkoop is eigenlijk geen optie maar voor hem wel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat the.. inderdaad. Of uit zijn broek scheuren, weet alleen niet of dat een reden is voor een wissel.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt dat hij iets af moet scheuren.![]()
Behalve blijkbaar die jankende mensen in dat stadionquote:
Je zal maar zo in beeld worden gebracht, en de volgende dag weer op je werk moeten verschijnen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk dat zulke mensen werk hebben.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Behalve blijkbaar die jankende mensen in dat stadion
Je zal maar zo in beeld worden gebracht, en de volgende dag weer op je werk moeten verschijnenWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Oh ja dat heb ik aan contracten ook nog wel staan. Er zijn inderdaad (te)veel mensen die zijn kwaliteiten niet op waarde schatten.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan je geen 60/70K ergens vandaan halen, meer zal hij niet worden denk ik.![]()
Die homo's van EA kennende is de kans op een IF dan alleen maar groterquote:Op maandag 31 maart 2014 21:53 schreef m25 het volgende:
[..]
Wat the.. inderdaad. Of uit zijn broek scheuren, weet alleen niet of dat een reden is voor een wissel.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet alleen zijn kwaliteiten. Die gast staat ook gewoon overal waar je hem nodig hebtquote:Op maandag 31 maart 2014 21:54 schreef m25 het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik aan contracten ook nog wel staan. Er zijn inderdaad (te)veel mensen die zijn kwaliteiten niet op waarde schatten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die homo's van EA kennende is de kans op een IF dan alleen maar groter![]()
![]()
Is de woedequote:Op maandag 31 maart 2014 21:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Verbeek praat goed Duits zeg
Daar kan Lowietje nog een voorbeeld aannemen![]()
![]()
Ga je daar goed Duits van praten.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Haha, pure adrenaline inderdaad
Keine ahnungquote:Op maandag 31 maart 2014 22:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ga je daar goed Duits van praten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, gewoon schreeuwen en dan klinkt het al snel Duits.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ga je daar goed Duits van praten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja beetje rond decibel 39-45quote:Op maandag 31 maart 2014 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, gewoon schreeuwen en dan klinkt het al snel Duits.![]()
Pires is echt een baas ja. Echt heel goed aan de bal en geniale passing. Scoren doet hij bij mij niet heel veel (minder dan 1 op 2), maar incl assists zit hij wel ruim op een 1 op 1. Mooi duo met Kluivert. Cross = goalquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik snap het niet helemaal.. bij mij doet hij het niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:41 schreef Tim86 het volgende:
GC / Pokemon Trainer worden met Google Maps! (1 April grap van Google)
Pokemon fanboys hier toch?![]()
Was laatst een leuk filmpje van bij dwddquote:Op maandag 31 maart 2014 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, gewoon schreeuwen en dan klinkt het al snel Duits.Kan hem alleen niet vinden. Ging over stoplichten in duitsland.
Grappig, je begint in Geneve en daar zie ik wel Pokemons, maar in Nederland is niks te vinden.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:41 schreef Tim86 het volgende:
GC / Pokemon Trainer worden met Google Maps! (1 April grap van Google)
Pokemon fanboys hier toch?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:22 schreef Tim86 het volgende:
Kieft![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)t_valt_in_slaap.html![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:22 schreef Tim86 het volgende:
Kieft![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)t_valt_in_slaap.html
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wakker blijven zonder coke is ook lastigAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie vinden jullie de beste cb uit de bpl? Ik heb Kompany al.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kompany.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:37 schreef over_hedge het volgende:
Wie vinden jullie de beste cb uit de bpl? Ik heb Kompany al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Luiz is wel irritant, maar ik speel regelmatig met Super Jan of Kaboul. UP Koscielny vond ik niks. Kompany is wel by far de beste.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:37 schreef over_hedge het volgende:
Wie vinden jullie de beste cb uit de bpl? Ik heb Kompany al.![]()
TIF Caulker / IF Sakho / Cahill / Kaboulquote:Op maandag 31 maart 2014 23:37 schreef over_hedge het volgende:
Wie vinden jullie de beste cb uit de bpl? Ik heb Kompany al.![]()
Als ik tegen luiz moet staat hij meer op het midden veld dan als cbquote:Op maandag 31 maart 2014 23:41 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Luiz is wel irritant, maar ik speel regelmatig met Super Jan of Kaboul. UP Koscielny vond ik niks. Kompany is wel by far de beste.Vind ik altijd wel makkelijk tegen spelen. Jan speel ik nu ook mee, doet het best oke.
Misschien Caulker maar eens proberen ja. Best goede stats die cif.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die van Nepenthez zijn echt slaapverwekkend. Ik zet ze ook altijd aan als ik niet kan slapen, dan ben ik binnen 5 minuten wegquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Eerste packopening die ik oprecht leuk vind
Die kijk ik dit jaar al niet meer maar dat pack perfection van vorig jaar was wel leuk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die van Nepenthez zijn echt slaapverwekkend. Ik zet ze ook altijd aan als ik niet kan slapen, dan ben ik binnen 5 minuten weg![]()
Idd, echt hele goeie passingquote:Op maandag 31 maart 2014 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pires is echt een baas ja. Echt heel goed aan de bal en geniale passing. Scoren doet hij bij mij niet heel veel (minder dan 1 op 2), maar incl assists zit hij wel ruim op een 1 op 1. Mooi duo met Kluivert. Cross = goal
TOTY Neuer laat meer door dan ik had verwacht
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Kan je niet iets bouwen met vd Sar? Die lijkt me ook geniaal goed. Of anders gewoon Cech. Die is toch belachelijk goed dit jaar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:34 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Idd, echt hele goeie passing
TOTY Neuer laat meer door dan ik had verwachtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Of Forsterquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je niet iets bouwen met vd Sar? Die lijkt me ook geniaal goed. Of anders gewoon Cech. Die is toch belachelijk goed dit jaar.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Wieisboos als Any en dan TrapZ en jeb0i in de spits.8 gespeeld, 8 gewonnen. Doelsaldo 35-3
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik zou Alaba, Boateng en Neuer kunnen vervangen voor Alba, Hierro en vd Sar zie ik!quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je niet iets bouwen met vd Sar? Die lijkt me ook geniaal goed. Of anders gewoon Cech. Die is toch belachelijk goed dit jaar.
EDIT: Dat ligt wel boven mn budget
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:55 schreef Lindgren. het volgende:
Wieisboos als Any en dan TrapZ en jeb0i in de spits.8 gespeeld, 8 gewonnen. Doelsaldo 35-3
wp
Hazard in een packSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
neuh trapz deed meequote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hazard in een packDie heb ik dit jaar volgens mij 3x in een pack gehad.. 1x in een 400c pack.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
net om fucking 8 uur naar de mondhygienist geweest. Ben wel meteen goed wakker.
Daar komen ook gewoon goede acteurs vandaan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:56 schreef Zhano het volgende:
Je treft het maar in Oss TimKarin 'plausibel' én die Herman van From Russia hehe...
Precies. Zoals Jan Marijnissen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar komen ook gewoon goede acteurs vandaan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die Alexander Klöpping komt er blijkbaar ook vandaan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Zoals Jan Marijnissen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nog zo'n rooie rakker (want Vara). Oss is een communistisch bolwerk. Hamer en sikkel vieren er hoogtij.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die Alexander Klöpping komt er blijkbaar ook vandaan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou, dat is raar. Ik heb net gekeken, maar dat is helemaal niet zo.quote:
Jij hebt trouwens 2 verschillende schoenen aangetrokken.![]()
Wat is een leuke serie om aan te beginnen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lilyhammerquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:32 schreef over_hedge het volgende:
Wat is een leuke serie om aan te beginnen?![]()
game of thronesquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:32 schreef over_hedge het volgende:
Wat is een leuke serie om aan te beginnen?
house of cards
rome
luther'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Glee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:32 schreef over_hedge het volgende:
Wat is een leuke serie om aan te beginnen?![]()
of suits, mocht je die nog niet gezien hebben.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
game of thrones
house of cards
rome
lutherPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
game of thrones
house of cards
rome
lutherZal eens kijken naar house of cards. De rest al gezien.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
of suits, mocht je die nog niet gezien hebben.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
niemand houd je tegen je om over fut te pratenquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Lie to mequote:Op dinsdag 1 april 2014 09:32 schreef over_hedge het volgende:
Wat is een leuke serie om aan te beginnen?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bansheequote:Op dinsdag 1 april 2014 09:32 schreef over_hedge het volgende:
Wat is een leuke serie om aan te beginnen?
Shameless US
House of LiesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
nee penoza is baasquote:net als divorce.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
heb toch maar besloten om het laatste seizoen van got nog een keer te kijkenOmdat het weer bijna begint. Weet ik weer waar het precies allemaal over ging
Nee, maar dat ga ik nog wel doen denk ik. Ik heb alleen nog niks goeds kunnen bedenken..quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Flikken is zo af en toe ook wel leuk, divorce alleen al voor chantalquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Smeris en Flikken Maastricht ook best leuk
Divorce dan weer niet.
#FreeTrapz![]()
Bel naar het Dolfinarium, en vraag of ze je doorverbinden met de heer C. Leeuw.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, maar dat ga ik nog wel doen denk ik. Ik heb alleen nog niks goeds kunnen bedenken..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nah. Relatiegeneuzel is nog best te pruimen als het in de kantlijn van een serie gebeurt, maar ze moeten er geen hoofdthema van makenquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Flikken is zo af en toe ook wel leuk, divorce alleen al voor chantal
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bel naar het Dolfinarium, en vraag of ze je doorverbinden met de heer C. Leeuw.
te veel 538 jongenquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bel naar het Dolfinarium, en vraag of ze je doorverbinden met de heer C. Leeuw.![]()
al vond ik het tuincentrum met conny veer wel weer lachen
#FreeTrapz![]()
Ik hoorde vanochtend op de radio dat het Dolfinarium dit jaarlijks enkele tientallen keren overkomt. Uit voorzorg hebben ze dit jaar een bandje met zeeleeuwengeluiden klaargezet. Als je belt met die vraag, krijg je schijnbaar dat bandje te horenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij was ook al vroeg op pad vanmorgenquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
te veel 538 jongen![]()
al vond ik het tuincentrum met conny veer wel weer lachen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend op de radio dat het Dolfinarium dit jaarlijks enkele tientallen keren overkomt. Uit voorzorg hebben ze dit jaar een bandje met zeeleeuwengeluiden klaargezet. Als je belt met die vraag, krijg je schijnbaar dat bandje te horen
Hahahaquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend op de radio dat het Dolfinarium dit jaarlijks enkele tientallen keren overkomt. Uit voorzorg hebben ze dit jaar een bandje met zeeleeuwengeluiden klaargezet. Als je belt met die vraag, krijg je schijnbaar dat bandje te horen![]()
![]()
Goedemorgen heren,
Zelf volg ik dit topic al een tijdje, en het leek me nu wel leuk om zelf ook aan te sluiten met een account. Ik speel sinds FIFA 11 al UT, en FIFA zelfs sinds 2000.
Momenteel ben ik bezig (net begonnen) met een Road To WC met Italië, met als kernspeler Vieri in de spits.
Ik hoop dat ik veel van jullie kan leren, en vooral veel lachen![]()
![]()
Welkomquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:30 schreef Vadid het volgende:
Goedemorgen heren,
Zelf volg ik dit topic al een tijdje, en het leek me nu wel leuk om zelf ook aan te sluiten met een account. Ik speel sinds FIFA 11 al UT, en FIFA zelfs sinds 2000.
Momenteel ben ik bezig (net begonnen) met een Road To WC met Italië, met als kernspeler Vieri in de spits.
Ik hoop dat ik veel van jullie kan leren, en vooral veel lachen
Xbox dus?
Mocht je veel willen leren: DS2 is je man, Maar dat wist je natuurlijk, als je dit topic volgt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik speel sinds 1999 al UT.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:30 schreef Vadid het volgende:
Goedemorgen heren,
Ik speel sinds FIFA 11 al UT![]()
Xbox inderdaad, wel een overstap overwogen maar teveel moeite.DS2 is geojen handelaar dus dat komt wel goed.
![]()
Ik speel sinds 1998 (Blur - Song 2quote:) Fifa. Op de PC
. En in de tussentijd trouwens ook een periode niet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik van 2000 tot 2008 op de PCquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik speel sinds 1998 (Blur - Song 2). Op de PC
![]()
![]()
Dit moeten ze echt weer een keer terugbrengen, dit was zo geniaalquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:37 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ] Beste Fifa. Lekker met de muis in de zaal spelen.![]()
![]()
Beschik uiteraard over Puush, alleen is na teveel bezoek de webapp op school geblokkeerd![]()
Veel bijzonders is het nog niet, 433 (4) met Vieri als spits, nog veel bronzes en drie goedkope Italianen: De Sciglio, Aquilani en Candreva. Verwacht het einde van deze week een full gold team![]()
![]()
Ik doelde met UT inderdaad op Unreal Tournament zoals Jorwol al zeiquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik speel sinds 1998 (Blur - Song 2) Fifa. Op de PC
Mijn eerste Fifa was ook 98 denk ik. En voor Fifa 11 ook jarenlang niet gespeeld.![]()
Heb je een joetoeptjennel dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:38 schreef Vadid het volgende:
Beschik uiteraard over Puush, alleen is na teveel bezoek de webapp op school geblokkeerd![]()
Veel bijzonders is het nog niet, 433 (4) met Vieri als spits, nog veel bronzes en drie goedkope Italianen: De Sciglio, Aquilani en Candreva. Verwacht het einde van deze week een full gold team![]()
Oh oké, nee ik dacht je doet zo'n Road to World Cup, dat zie ik vooral eigenlijk langskomen op YTquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:40 schreef Vadid het volgende:
[..]
Had, alleen ben wel van plan dit weer terug te brengen. Heb weer een Roxio sinds zondag![]()
![]()
Zonde dat je Xbox speelt, je had wel een paar spelers van me kunnen krijgen (Ogbonna, Abbiati). Hoe kom je in godesnaam aan Vieri, maar je hebt vervolgens geen coins voor bijvoorbeeld een goedkope musthave als Hernanes?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:38 schreef Vadid het volgende:
Veel bijzonders is het nog niet, 433 (4) met Vieri als spits, nog veel bronzes en drie goedkope Italianen: De Sciglio, Aquilani en Candreva. Verwacht het einde van deze week een full gold team
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik doe het met een paar vrienden, ik doe Italië, één Frankrijk en de andere Spanje. 'T geeft wel een nieuwe uitdaging op FUT, leuker dan tegen al die sweaty teams blijven spelen in D1. Nu dus weer opbouwen vanuit D10.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:41 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh oké, nee ik dacht je doet zo'n Road to World Cup, dat zie ik vooral eigenlijk langskomen op YT![]()
![]()
De bedoeling is dat we alle drie met één of twee dure spelers beginnen, vandaar. Alles wat binnenkomt qua gifts van anderen of winst uit wagers/pink slips is mooi meegenomen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zonde dat je Xbox speelt, je had wel een paar spelers van me kunnen krijgen (Ogbonna, Abbiati). Hoe kom je in godesnaam aan Vieri, maar je hebt vervolgens geen coins voor bijvoorbeeld een goedkope musthave als Hernanes?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:43 schreef Vadid het volgende:
[..]
Ik doe het met een paar vrienden, ik doe Italië, één Frankrijk en de andere Spanje. 'T geeft wel een nieuwe uitdaging op FUT, leuker dan tegen al die sweaty teams blijven spelen in D1. Nu dus weer opbouwen vanuit D10.Helderquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:44 schreef Vadid het volgende:
[..]
De bedoeling is dat we alle drie met één of twee dure spelers beginnen, vandaar. Alles wat binnenkomt qua gifts van anderen of winst uit wagers/pink slips is mooi meegenomen natuurlijk![]()
Heb je al een eindteam op het oog?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:44 schreef Vadid het volgende:
[..]
De bedoeling is dat we alle drie met één of twee dure spelers beginnen, vandaar. Alles wat binnenkomt qua gifts van anderen of winst uit wagers/pink slips is mooi meegenomen natuurlijkNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zat te denken aan dit:quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je al een eindteam op het oog?
Dan evt. nog IF Chiellini, IF Buffon, IF Rossi als CAM en indien ik een nieuwe formatie kies veel andere spelers natuurlijk.![]()
Candreva > Cerci wat mij betreft, maar dat is een twijfelgeval. Verder natuurlijk prima team zoquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:53 schreef Vadid het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan dit:
[ afbeelding ]
Dan evt. nog IF Chiellini, IF Buffon, IF Rossi als CAM en indien ik een nieuwe formatie kies veel andere spelers natuurlijk.
Oh ja: futwiz![]()
![]()
Cerci>allesquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Candreva > Cerci wat mij betreft, maar dat is een twijfelgeval. Verder natuurlijk prima team zo
Oh ja: futwizi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Candreva is ook mogelijk inderdaad, vooral als ik voor 3-5-2 zou gaan. Futhead is ook geblokkeerd op schoolquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Candreva > Cerci wat mij betreft, maar dat is een twijfelgeval. Verder natuurlijk prima team zo
Oh ja: futwiz
Ik nodig iedereen hierbij met een XBOX en die wat kwijt wilt, ook uit voor een Pink Slips of wat dan ook.![]()
![]()
Gebruik dan wefut.comquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:58 schreef Vadid het volgende:
[..]
Candreva is ook mogelijk inderdaad, vooral als ik voor 3-5-2 zou gaan. Futhead is ook geblokkeerd op school
Ik nodig iedereen hierbij met een XBOX en die wat kwijt wilt, ook uit voor een Pink Slips of wat dan ook.
Oh en veel succes met je pink slips, maar als ik m'n spelers kwijt wil kan ik ze net zo goed meteen discarden![]()
FUT op de XBOXquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:58 schreef Vadid het volgende:
[..]
Candreva is ook mogelijk inderdaad, vooral als ik voor 3-5-2 zou gaan. Futhead is ook geblokkeerd op school
Ik nodig iedereen hierbij met een XBOX en die wat kwijt wilt, ook uit voor een Pink Slips of wat dan ook.![]()
verder welkom
#FreeTrapz![]()
Ah, dat was hem. Haal ze wel vaker door elkaarquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:59 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gebruik dan wefut.com
Oh en veel succes met je pink slips, maar als ik m'n spelers kwijt wil kan ik ze net zo goed meteen discarden![]()
Thanks, het is ook maar voor de mensen die het kwijt willen en kunnen, in jou geval snap ik het inderdad wel![]()
![]()
Prima teampje, met een paar opmerkingen mijnerzijds
Weet niet of je het per se 100% Italiaans wil houden, want anders zouden Hernanes, Vidal en Pogba welkome versterkingen zijn op je middenveld. Diamanti is ook nog een overweging waard; fijn spelertje.
Criscito vind ik echt een mongool. Is daar geen ander alternatief voor?
En imo: Marchetti >> Buffon.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het lijkt me dat hij met Road to WC alles Italiaans gaat houden.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Hij helemaal blij, en straks zeggen dat het een 1 april grap was, en je hem gewoon helemaal niet mag.quote:![]()
dacht ik ook, dus eigenlijk zijn marchetti/sirigu nog een goede verbetering. en denk persoonlijk dat het middenveld wat aan de kleine kant is. ga je niet veel kopduels mee winnen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:15 schreef el-blanchito het volgende:
Het lijkt me dat hij met Road to WC alles Italiaans gaat houden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sirigu ja. Of Santon misschien als LB?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:10 schreef Vijf_voor het volgende:
Of die GK van PSG. En die LB van Milan. Al is die denk ik niet veel beter.
In ieder is de conclusie dat je maten het beter voor elkaar hebben door Spanje en Frankrijk te kiezen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat pink slips is bijna het enige wat ik nog tegenkom qua FUT video's.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:59 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Santon, als rechtspoot met 2* wf, zou ik zelfs mijn ergste vijand niet gunnenquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sirigu ja. Of Santon misschien als LB?
In ieder is de conclusie dat je maten het beter voor elkaar hebben door Spanje en Frankrijk te kiezen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit, dan nog tien keer liever Criscitoquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Santon, als rechtspoot met 2* wf, zou ik zelfs mijn ergste vijand niet gunnen![]()
spanje.. echt ? weet ik zo net nog niet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sirigu ja. Of Santon misschien als LB?
France natuurlijk wel die gaat een full IF team bouwen![]()
#FreeTrapz![]()
Ribery, Benzema, Matuidiquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
spanje.. echt ? weet ik zo net nog niet.
France natuurlijk wel die gaat een full IF team bouwen![]()
![]()
![]()
griezmann baas benzema barfaquote:
matuidi nasri cabaye
clichy sakho koscielny konko.
en om dan toch nog alles te verliezen Lloris
#FreeTrapz![]()
quote:
NIet slecht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is de bedoeling dat het helemaal Italiaans blijft, Marchetti is ook een goede optie.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Prima teampje, met een paar opmerkingen mijnerzijds
Weet niet of je het per se 100% Italiaans wil houden, want anders zouden Hernanes, Vidal en Pogba welkome versterkingen zijn op je middenveld. Diamanti is ook nog een overweging waard; fijn spelertje.
Criscito vind ik echt een mongool. Is daar geen ander alternatief voor?
En imo: Marchetti >> Buffon.
M'n maat met Frankrijk heeft IF Benzema en IF Koscielny als sleutelspelers, maar ik kan op de één of andere manier gewoon goed met Italië omgaan.![]()
![]()
Dan zou ik toch wel even stil gaan huilen in een hoekje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij helemaal blij, en straks zeggen dat het een 1 april grap was, en je hem gewoon helemaal niet mag.![]()
![]()
ik van 95 tot 2002 op pc of zo. Daarna alles op ps. al heb ik 96 en 97 niet gespeeld geloof ik.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Behalve dat als je een tackel deed bij de aftrap je de bal meteen kon afpakken en als je dan schoot meteen scoorde.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dit moeten ze echt weer een keer terugbrengen, dit was zo geniaal
Dat is nog eens een kickoff glitchquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Behalve dat als je een tackel deed bij de aftrap je de bal meteen kon afpakken en als je dan schoot meteen scoorde.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wat dacht je van die versie dat je voor de keeper kon gaan staan als hij uittrapte en dat dan de bal in het doel roldequote:Op dinsdag 1 april 2014 11:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is nog eens een kickoff glitch
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we er 5 gespeeld en 4 verloren ofzo.![]()
Ik heb ook een jaar gespeeld dat je met continu die Zidane-move het hele veld kon oversteken met de bal aan de voetquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat dacht je van die versie dat je voor de keeper kon gaan staan als hij uittrapte en dat dan de bal in het doel rolde
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
vroeger toen glitches nog leuk warenquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb ook een jaar gespeeld dat je met continu die Zidane-move het hele veld kon oversteken met de bal aan de voet
#FreeTrapz![]()
Toen speelde je ook alleen offlinequote:Op dinsdag 1 april 2014 11:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vroeger toen glitches nog leuk waren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
weer een manager league FRA 1 de deur uit voor 3.5K![]()
#FreeTrapz![]()
In 98 als je goed tackelde bij uitschieten kreeg je geen rood en wel een doelpuntquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat dacht je van die versie dat je voor de keeper kon gaan staan als hij uittrapte en dat dan de bal in het doel rolde
Gisteren voor het eerst wat potjes gespeeld met IF Modric in mijn team. Ze waren niet vooruit te branden, kreeg ze niet eens in scoringspositie. Pas na 5 wedstrijden, waarbij ik 12 punten nodig had om in divisie 1 te blijven, kwamen ze op gang. Ik blijf het maar een apart spel vinden...![]()
conclusie: IF modric is een trage hufterquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Gisteren voor het eerst wat potjes gespeeld met IF Modric in mijn team. Ze waren niet vooruit te branden, kreeg ze niet eens in scoringspositie. Pas na 5 wedstrijden, waarbij ik 12 punten nodig had om in divisie 1 te blijven, kwamen ze op gang. Ik blijf het maar een apart spel vinden...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee hij is helemaal niet traag maar hij heeft niet echt veel laten zien. Pas toen ik aanvallender ging spelen en de strategie op team pressing ging zetten toen werd de ruimte tussen de aanvallers en de verdediging klein genoeg om een redelijk aanval op te bouwen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
conclusie: IF modric is een trage hufter![]()
Santi carzorla speelt trouwens echt heel erg fijnWat een speler. Heeft veel assist en maakt ook nog regelmatig een doelpunt.
Yup, echt een baasje. 5* wf is echt fijn voor een CAM.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:26 schreef over_hedge het volgende:
Santi carzorla speelt trouwens echt heel erg fijnWat een speler. Heeft veel assist en maakt ook nog regelmatig een doelpunt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ben hem nog niet tegengekomenquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:44 schreef JaafkeEHV het volgende:
TOTW predictions??
hoop dat SIF reus te betalen is..![]()
Ik ook niet. maar weet bijna zeker dat reus erin zit..quote:
nu hopelijk IF reus te betalen.. staat al maanden op 8ish ton![]()
Héhé, eindelijk thuis. Ik zal zometeen of vanavond een foto van m'n team posten
TOTW predictions:
IMO: Di Maria eruit, Diego Costa eruit. Toivonen en Rooney erin![]()
![]()
Pizarro lijkt me niet eigenlijk. Bayern heeft toch gelijk gespeeld?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:15 schreef Vadid het volgende:
TOTW predictions:
[ afbeelding ]
IMO: Di Maria eruit, Diego Costa eruit. Toivonen en Rooney erinHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Klopt. En ze zijn natuurlijk fanoquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Pizarro lijkt me niet eigenlijk. Bayern heeft toch gelijk gespeeld?vergeten
![]()
Wie is dat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Klopt. En ze zijn natuurlijk fanovergeten
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb Cuadrado, maar ik ben eigenlijk niet zo kapot van hemquote:. Maar moet vanwege chem met Ibarbo
Zolang je met Cuadrado niet op goal schiet is het de beste RM in de Serie A wat mij betreft. In ieder geval on par met Candreva. Cerci is beter op RW imo.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb Cuadrado, maar ik ben eigenlijk niet zo kapot van hem. Maar moet vanwege chem met Ibarbo
![]()
Als je Italianenteam nog een budgetversterking zoekt: Jidayiquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:15 schreef Vadid het volgende:
TOTW predictions:
[ afbeelding ]
IMO: Di Maria eruit, Diego Costa eruit. Toivonen en Rooney erin
Bronzen baas die makkelijk meekan in Gold Teams. geef hem een kans
Heb hem toen gebruikt voor dat geflopte fok toernooitje. Wat een baas was datquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Als je Italianenteam nog een budgetversterking zoekt: Jidayi
Bronzen baas die makkelijk meekan in Gold Teams. geef hem een kans![]()
![]()
Over de vleugel rushen en op het koppie van Aubameyang en Ibarbo leggen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:46 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Zolang je met Cuadrado niet op goal schiet is het de beste RM in de Serie A wat mij betreft. In ieder geval on par met Candreva. Cerci is beter op RW imo.
Ik ook ja, en daarna ook nog in een ander team. Samen met Santacroce, dat is ook al zo'n baasquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb hem toen gebruikt voor dat geflopte fok toernooitje. Wat een baas was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Zal er naar kijken! Heeft iemand mij toevallig gedm't? Kan ze pas week na registratie lezen..quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Als je Italianenteam nog een budgetversterking zoekt: Jidayi
Bronzen baas die makkelijk meekan in Gold Teams. geef hem een kans![]()
Beste RM is Joaquin. Heb niet zoveel met wingers gespeeld in de serie A, maar Cerci of Candreva zie ik wel regelmatig als RW.quote:![]()
Jupquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:54 schreef Vadid het volgende:
[..]
Zal er naar kijken! Heeft iemand mij toevallig gedm't? Kan ze pas week na registratie lezen..
Ik heb in mijn sweatteam Martinez, Ibarbo en Guarin als CAM. Gemiddeld 79 Heading dus elke voorzet gaat er in principe inquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Over de vleugel rushen en op het koppie van Aubameyang en Ibarbo leggen..
Al heb ik deze week Ibarbo voor Muriel gewisseld i.v.m. 4* skills![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:50 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik ook ja, en daarna ook nog in een ander team. Samen met Santacroce, dat is ook al zo'n baas16k at the bank atmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Marchetti natuurlijkquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:21 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben gegaan van cerci . Nu de vraag welke italiaanse serie a keeper. Marchetti of buffon![]()
marchetti of handanovicquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:21 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben gegaan van cerci . Nu de vraag welke italiaanse serie a keeper. Marchetti of buffon
#FreeTrapz![]()
Ik heb Buffon, bevalt prima. Niet zo slecht alsquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:21 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben gegaan van cerci . Nu de vraag welke italiaanse serie a keeper. Marchetti of buffonLloris
bijv.
![]()
Sommige mensen hebben teveel geluk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:37 schreef JaafkeEHV het volgende:
IF-ari uit een silver pack..
nu twijfel ik echt om een bra-silver team te gebruiken![]()
Hij is de nieuwe Maver.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben teveel geluk.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: