SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke, vrede op aarde dan.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zal dit maar niet te persoonlijk opnemen.![]()
TT
Tevens:Ik kreeg een ban voor een NSB post en dit mag dan wel gewoon.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:16 schreef Ricardo_Klement het volgende:
Vroeger wisten we wel raad met die turken.![]()
(Username + Foto)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
fut![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tevens wie kan mij helpen met een team waar IF Moreno en Neymar inzitten
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het was ook niet persoonlijk bedoeld hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zal dit maar niet te persoonlijk opnemen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Met silvers?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tevens wie kan mij helpen met een team waar IF Moreno en Neymar inzittenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hoeveel coins mag je uitgevenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tevens wie kan mij helpen met een team waar IF Moreno en Neymar inzitten!
![]()
Welke formatie?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tevens wie kan mij helpen met een team waar IF Moreno en Neymar inzittenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Maakt niet uitquote:sky is the limit
Maakt ook niet uit als het maar geen 3atb is (alleen 352)quote:
Echt origineel is het niet qua spelers, maar achquote:
Maar silver nu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oeh dat is wel tantoeloequote:Op maandag 31 maart 2014 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt origineel is het niet qua spelers, maar ach
[ afbeelding ]
Maar silver nueven kijken wat het mij gaat kosten want hoef alleen Sanchez maar te kopen.
Ja, waar denk je dat ik dat screenshot van gemaakt heb.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:25 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Japes is knettergoed. Ik weet niet of je z'n stream zit te kijken?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb hem al maanden niet meer gevolgd maar aan zijn record te zien is hij dit jaar wel goed.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:25 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Japes is knettergoed. Ik weet niet of je z'n stream zit te kijken?![]()
Hij had ook een plaatje op Twitter gezet, dus vandaar m'n vraag.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, waar denk je dat ik dat screenshot van gemaakt heb.
PSN: DePresident_![]()
Wel erg aanvallendquote:Op maandag 31 maart 2014 20:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oeh dat is wel tantoeloeeven kijken wat het mij gaat kosten want hoef alleen Sanchez maar te kopen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan die IF Ramos van Hertha niet in de spits? Ik durf geen uitspraken meer te doen qua chemquote:Op maandag 31 maart 2014 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt origineel is het niet qua spelers, maar ach
[ afbeelding ]
Maar silver nu
Edit: is andere competitie zie ik al
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik volg hem nu weer een weekje of twee en merk dat ik er zelf ook beter FIFA door ga spelen. Kijken naar iemand anders zijn speelstijl werkt voor mij iigquote:Op maandag 31 maart 2014 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem al maanden niet meer gevolgd maar aan zijn record te zien is hij dit jaar wel goed.
PSN: DePresident_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |