Juist. Pak aan.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien moet je ook niet aan fb ' s beginnen als je je geboortebeperking nog niet op orde hebt
quote:Op maandag 31 maart 2014 18:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
TS is een kakkerig hockey sletje meisje![]()
Ik denk dat er weinig jongens zijn die je na 1 keer neuken niet meer hoeven. Tenzij het een waardeloze beurt was. Kans is wel aanwezig dat jullie dronken waren en dat hij zich geen houding kan geven nu hij nuchter is. Ik zou hem gewoon nog een keer aanspreken en hem duidelijk maken dat het je de seks lekker vond en verder niets van hem verwacht (op relationeel gebied). Tenzij je dat wel doet natuurlijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:59 schreef jasmijnnnn het volgende:
Een paar dagen terug heb ik een one night stand gehad met een jongen hier op de hockeyclub. Allemaal leuk en aardig, maar nu zat ik te denken dat het zo vreselijk makkelijk zou zijn als we elkaar vaker zouden zien, puur voor de seks. We hebben nog contact gehad, (omdat ik een MAP moest halen) maar hij zei niet veel alleen of het gelukt was). Is dit sowieso al een slecht teken? En hoe zouden jullie dit überhaupt aanpakken? Misschien een beetje een vreemd voorstel.
Ik heb wel eens wat gehad van een lekkere hockeymeid jaquote:Op maandag 31 maart 2014 19:15 schreef Ruif het volgende:
[..]
Proef ik irritatie omdat jij nooit seks hebt gehad met een lekkere hockeymeid?
Ik ook!quote:Op maandag 31 maart 2014 19:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat gehad van een lekkere hockeymeid ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:25 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm dat is wat minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
bedankt voor de tip!quote:Op maandag 31 maart 2014 19:50 schreef Dven het volgende:
Gewoon langsgaan, die bek van je niet opentrekken want daar komt overduidelijk niet veel zinnigs uit en beginnen met pijpen. Die jongen zal gek op je zijn.
hoe stel je dat subtiel voor? ik kan alleen denken aan 'hey, neuken?'quote:Op maandag 31 maart 2014 19:49 schreef Tja..1986 het volgende:
Gewoon voorstellen. Mannen zijn niet zo ingewikkeld.
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:50 schreef Dven het volgende:
Gewoon langsgaan, die bek van je niet opentrekken want daar komt overduidelijk niet veel zinnigs uit en beginnen met pijpen. Die jongen zal gek op je zijn.
quote:
Hoezo moet het subtiel? En nee, het hoeft ook niet zo plat als 'hey neuken?'quote:Op maandag 31 maart 2014 22:20 schreef jasmijnnnn het volgende:
[..]
hoe stel je dat subtiel voor? ik kan alleen denken aan 'hey, neuken?'
of afspreken, maar dan lijkt het weer alsof er serieuze interesse is.
Wat was een ongelukje?quote:Op maandag 31 maart 2014 18:16 schreef jasmijnnnn het volgende:
[..]
doe het uiteraard wel veilig hoor, het was een ongelukje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |