abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138368826
Hallo allemaal :)

Ik heb sinds een 2,5 maand een vriendje en ik zit met een probleempje..
Ik wil hem heel graag pijpen omdat ik weet dat hij daar ook heel erg naar uitkijkt en ik het erg leuk vind om het te zien genieten, maaar.. ik vind voorvocht echt heel vies.
Ik heb hem de afgelopen keer geprobeerd te pijpen maar toen de smaak van het voorvocht eenmaal contact had met mijn tong heb ik het maar weer afgekapt. Ik vond het er ook niet heel smakelijk uitzien terwijl ik weet dat als zijn penis "droog" was ik er echt geen problemen mee had gehad. Al weet ik niet of er zoiets als een droge penis bestaat ;p. Ik heb vriendinnen van mij ook al raad gevraagd en zij dachten dat het kwam doordat ik niet geil genoeg was. Zijn er meer mensen met dit probleem? En zo ja hebben jullie een oplossing gevonden? Alle tips zijn welkom :)
This land is your land and this land is my land, sure okay, but the world is run by those that never listen to music anyway.
  maandag 31 maart 2014 @ 17:31:04 #2
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_138368986
tsjah. Dit kun je vies vinden. En als je daar van walgt kom je daar niet meteen vanaf.

Je doet er niet veel aan ben ik bang.

Misschien dat hij een rimjob wel accepteert in plaats van ;)
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
  maandag 31 maart 2014 @ 17:31:28 #3
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138369001
Oh, ik weet niet beter dan dat het eigenlijk (bijna) geen smaak heeft. Misschien dat als je geiler bent je je minder op de smaak ervan focust, maar als je het echt vies vind kan ik me niet voorstellen dat je er dan ineens geen problemen meer mee zou hebben.
pi_138369040
Glijmiddel met een smaakje ofzo?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_138369186
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:31 schreef CherryOnTop het volgende:
Oh, ik weet niet beter dan dat het eigenlijk (bijna) geen smaak heeft. Misschien dat als je geiler bent je je minder op de smaak ervan focust, maar als je het echt vies vind kan ik me niet voorstellen dat je er dan ineens geen problemen meer mee zou hebben.
Ja echt heel vies is een beetje overdreven trouwens..
Maar als ik er naar kijk zakt mijn hitsigheid op dat moment meteen met 80% en dat merkt hij ook echt direct en is voor ons beide de behoefte weg..
Ik weet niet wat het is maar als ik er naar kijk dan word ik er niet heel lekker van
This land is your land and this land is my land, sure okay, but the world is run by those that never listen to music anyway.
pi_138369235
Laat hem veel ananas en dat soort dingen eten, daar wordt het zoeter van :D
-XOXO-
pi_138369322
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
:')____x100
'Als' is einde discussie.
pi_138369368
Ik moet er ook niet aan denken. Maar daar heb jij dan weer niets aan. Als je het niet wil, moet je het niet doen. Zo simpel kan het zijn.
pi_138369432
Tja glijmiddel met smaakje, verder heb je nog een soort gel bij de pabo, die blijft ook altijd lekker lang hangen, smaakt naar aardbeien.
En voor de rest, tja ik vind sperma ontzettend vies, heb nu verschillende relatie's gehad en het lag niet aan de man, vond het bij allemaal vies.
pi_138369643
Doe een tiktak in je mond
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_138369701
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
Doe een tiktak in je mond
Hahaha zou bang zijn dat die zo de eikel in verdwijnt
pi_138369717
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:54 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Kans zit er dik in
  maandag 31 maart 2014 @ 17:55:25 #13
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_138369742
Gewoon slikken
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_138369767
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:54 schreef LittleLady het volgende:

[..]

dat gaatje daar is echt mini! En je moet de tiktak een beetje aan de zijkant doen natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138369907
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat gaatje daar is echt mini! En je moet de tiktak een beetje aan de zijkant doen natuurlijk
Moah daar zit wel wat rek in, ben je lekker bezig en dan oeh oh oeps, uhhhhh ja kun je effe klaarkomen misschien schiet mijn tiktak dan eruit!!
pi_138370053
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:59 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Moah daar zit wel wat rek in, ben je lekker bezig en dan oeh oh oeps, uhhhhh ja kun je effe klaarkomen misschien schiet mijn tiktak dan eruit!!
vraag maar eens aan een man hoe makkelijk je daar iets in krijgt hoor haha
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138370140
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Zal ik dan maar, dat gaat niet zo makkelijk en is volgens mij erg pijnlijk. hoe zou jij het vinden om zo'n brandende tiktak in je plasgaatje te hebben?
  † In Memoriam † maandag 31 maart 2014 @ 18:08:54 #18
230491 Zith
pls tip
pi_138370164
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
fegs die dit geloven :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_138370186
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:07 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Zal ik dan maar, dat gaat niet zo makkelijk en is volgens mij erg pijnlijk. hoe zou jij het vinden om zo'n brandende tiktak in je plasgaatje te hebben?
kut, maar je zegt net zelf al dat dat niet zomaar gebeurt
Tiktak gewoon naast je tong leggen en de man weet nooit dat er überhaupt een tiktak was

Ik ben er echt nog nooit een kwijt geraakt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138370225
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Daar hebben sommigen helemaal geen moeite mee, toen ik nog mail, foto's en dergelijke van klanten kon krijgen heb ik de meest vreemde dingen erin zien verdwijnen, en als er een Bic pen in past, past een TikTak ook wel
pi_138370256
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

kut, maar je zegt net zelf al dat dat niet zomaar gebeurt
Tiktak gewoon naast je tong leggen en de man weet nooit dat er überhaupt een tiktak was

Ik ben er echt nog nooit een kwijt geraakt
Klinkt nog niet heel geruststellend. Laten we afspreken dat als je het ooit bij flikt ik het terug mag doen. Deal?
  maandag 31 maart 2014 @ 18:12:13 #22
363519 slacKard.x
gek op meisjes met bruine ogen
pi_138370257
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:26 schreef whatawonderfulday het volgende:
Hallo allemaal :)

Ik heb sinds een 2,5 maand een vriendje en ik zit met een probleempje..
Ik wil hem heel graag pijpen omdat ik weet dat hij daar ook heel erg naar uitkijkt en ik het erg leuk vind om het te zien genieten, maaar.. ik vind voorvocht echt heel vies.
Ik heb hem de afgelopen keer geprobeerd te pijpen maar toen de smaak van het voorvocht eenmaal contact had met mijn tong heb ik het maar weer afgekapt. Ik vond het er ook niet heel smakelijk uitzien terwijl ik weet dat als zijn penis "droog" was ik er echt geen problemen mee had gehad. Al weet ik niet of er zoiets als een droge penis bestaat ;p. Ik heb vriendinnen van mij ook al raad gevraagd en zij dachten dat het kwam doordat ik niet geil genoeg was. Zijn er meer mensen met dit probleem? En zo ja hebben jullie een oplossing gevonden? Alle tips zijn welkom :)
Ik heb nooit voorvocht ;) ;)
we cant feed the poor but we can fund a war
pi_138370264
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:11 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Daar hebben sommigen helemaal geen moeite mee, toen ik nog mail, foto's en dergelijke van klanten kon krijgen heb ik de meest vreemde dingen erin zien verdwijnen, en als er een Bic pen in past, past een TikTak ook wel
ja maar daar moet je dan wel in trainen
Er zijn mannen die dat leuk vinden inderdaad maar de gemiddelde man is niet elke dag dat gat aan het oprekken hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_138370316
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:41 schreef Paralectic het volgende:

[..]

:')____x100
Dit niet weten :')
-XOXO-
pi_138370318
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 18:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja maar daar moet je dan wel in trainen
Er zijn mannen die dat leuk vinden inderdaad maar de gemiddelde man is niet elke dag dat gat aan het oprekken hoor
Ben blij dat ik nu een redelijk normale vriend heb, heb ook wel relatie's gehad met mannen dat ik dacht, dusssssssssssssssss zal ik de eerste hulp maar bellen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')