Hhahaha dat klinkt niet heel prettig inderdaad,ik dacht eigenlijk dat een tictac in je mond echt tegen de smaak hielp een fabeltje was, toch maar proberen misschien maar dan met een groter variant :p een mentos misschien?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:59 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Moah daar zit wel wat rek in, ben je lekker bezig en dan oeh oh oeps, uhhhhh ja kun je effe klaarkomen misschien schiet mijn tiktak dan eruit!!
zoeen met mint?quote:Op maandag 31 maart 2014 18:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kut, maar je zegt net zelf al dat dat niet zomaar gebeurt
Tiktak gewoon naast je tong leggen en de man weet nooit dat er überhaupt een tiktak was
Ik ben er echt nog nooit een kwijt geraakt
Nee ik heb de sperma nooit geproefd omdat ik het pijpen dus niet echt gedaan heb tot dat punt en de smaak valt volgensmij ook mee maar het is meer hoe het eruit komt en plakt ik heb het idee dat als ik het in mn mond neem het voelt alsof ik met een stuk kauwgom in de weer ben (overdreven verwoord)quote:Op maandag 31 maart 2014 19:34 schreef snakelady het volgende:
Is het alleen het voorvocht of gewoon sperma ansich?
Ik heb eigenlijk nooit gemerkt dat voorvocht anders smaakt dan sperma, alleen de structuur is anders.
Dit ja, sowieso bevordert vitamine c de smaak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Mannen die zichzelf nooit hebben geproefd en wel verwachten dat vrouwen slikken is het eerder.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:12 schreef darkmond het volgende:
![]()
![]()
Teven's : mannen die zeggen dat ze gewoon moet slikkenSlik jij even eerst dan...
quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:19 schreef Ticootje het volgende:
Pijpen met condoom.Klinkt het raar als ik zeg dat het dan van mij niet meer zo hoeft? Is iets met graag of niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou van mij dan ook niet meer hoeven nee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:37 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Klinkt het raar als ik zeg dat het dan van mij niet meer zo hoeft? Is iets met graag of niet.
Zal denk ik niet echt aan de smaak liggen, meer dat 't tussen haar oren zit. Ik slik m'n eigen ook niet echt graag...Niet omdat 't echt vies zou zijn maar gewoon omdat 't tussen m'n oren zit.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:34 schreef Metro2005 het volgende:
Misschien ligt het aan het dieet van je vriend? De smaak van zaad wordt ook beinvloed door wat je eet en drinkt en bv roken schijnt een erg slechte invloed te hebben. Ik heb geen idee hoe het bij andere mannen smaakt natuurlijk maar van mezelf is het voorvocht niet echt vies ofzo, beetje zoetig juist.
[..]
Mannen die zichzelf nooit hebben geproefd en wel verwachten dat vrouwen slikken is het eerder.
Jij pijpt veel he dushi?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:43 schreef Chai het volgende:
Heel veel speeksel gebruiken, dan proef je het alleen als je erop let. En dan kan je het ook niet zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |