abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 maart 2014 @ 17:25:30 #1
163650 Greys
pi_138368797
Benieuwd of Aram nu van zijn eerste plaats bij de bookies gaat zakken...

ma 31 mrt 2014, 14:39
Homo-rel rond Songfestival
door Richard van de Crommert

De eerste serieuze rel rond het Songfestival van dit jaar is binnen en dat is een pittige ook. Topfavoriet voor de eindzege, de Armeense deelnemer, heeft in enkele publicaties zich van zijn homofobe kant laten zien en regelrecht uitgehaald naar de Oostenrijkse Conchita Wurst.

De Armeniër heeft geen goed woord over voor de verschijning van de bebaarde Oostenrijkse travestiet. Hij noemt haar levensstijl ,,niet normaal" en ,,niet adequaat" De Armeense zanger, die de naam Aram Mp3 draagt, zegt: ,,Ik realiseer mij dat ik binnenkort letterlijk met haar een podium zal moeten delen. Ik moet nog een manier vinden om daar mee om te gaan. Ik leef mijn leven niet op zo een manier. De wereld mag dan wel veranderen, ik vind dit een onaanvaardbaar onderwerp.”
Uiteindelijk verklaart de Armeense artiest: ,,Ik hoop dat we haar kunnen helpen om een keuze te maken tussen man of vrouw zijn.” Ook zegt hij extra gas te geven als hij met zijn auto door de homostraat in hoofdstad Yerevan rijdt. “Ik wil Conchita helemaal niet schofferen, maar ik ben eerlijk.”

Het eerste duel zal eind deze week echter al plaatsvinden. Beide deelnemers zien elkaar aanstaande zaterdag in Amsterdam voor Eurovision In Concert. Volgende week treden beide artiesten in Londen op.

Wij hebben Aram Mp3 zes dagen geleden via Facebook en daarna via Twitter gevraagd om te reageren op de aanhoudende berichtgeving over zijn uitspraken. Hij heeft geen officiële website. Tot nu toe heeft Aram Mp3 niet van zich laten horen.

Wurst heeft inmiddels wel gereageerd. “Het schijnt dat Aram wil dat ik een vrouw ben", laat ze weten, ,,maar ik kan hem dit laten weten: ik ben een werkende vrouw en een enorme luie man in mijn vrije tijd en dat zal niet veranderen. Als Aram Mp3 dat moeilijk vindt om te begrijpen, dan wil ik het hem graag haarfijn in detail uitleggen. Deze homofobe uitspraken maken het een noodzakelijk gesprek."
Mocht Aram Mp3 alsnog een reactie geven, dan zal die onder dit bericht worden geplaatst.

(Telegraaf)

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Leukste jonkie 2022 maandag 31 maart 2014 @ 17:30:38 #2
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_138368970
Wat een klapjostie :')

Waarom heeft die travestiet trouwens een baard? Is dat niet tegenstrijdig aan het concept travestiet? 8)7
Je maintiendrai -XOXO-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 maart 2014 @ 17:32:28 #3
163650 Greys
pi_138369027
Omdat ze dat wil :D
Ik vind het ook geen porum, maar ze kan in elk geval een stuk beter live zingen dan hoeheetze van Viva la Diva destijds.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_138369089
Een zinnetje is homogerelateerd en de rest van het stuk gaat over geslachtsidentiteit. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 maart 2014 @ 17:35:19 #5
163650 Greys
pi_138369127
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:34 schreef Fascination het volgende:
Een zinnetje is homogerelateerd en de rest van het stuk gaat over geslachtsidentiteit. :')
Ik vind het een homohater door dat ene zinnetje :+
En mocht ie het niet zijn, dan laten we de TT wel aanpassen :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 31 maart 2014 @ 18:24:25 #6
375570 crew  Cyan9
pi_138370577
Daar gaat de eerste winst voor Armenië..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 maart 2014 @ 18:58:57 #7
163650 Greys
pi_138371622
Ik weet niet waar dat allemaal heeft gestaan, zijn uitlatingen.
Misschien kan hij de schade nog beperken :P

Maar voorlopig voelt hij zich kennelijk niet geroepen het te ontkennen, want op die vraag reageert ie gewoon niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_138372728
Dit kan punten kosten, aan de andere kant, in veel landen denken mensen hetzelfde helaas
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 maart 2014 @ 19:29:37 #9
163650 Greys
pi_138372805
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:27 schreef TheVulture het volgende:
Dit kan punten kosten, aan de andere kant, in veel landen denken mensen hetzelfde helaas
Maar (en dit is niet vooroordelerig bedoeld :o :@ ) zou het gros van de stemmers - en dus Songfestivalfans, anders stem je volgens mij niet - er niet NIET zo over denken...?

Ik kan me niet voorstellen dat iemand met een hekel aan homo's Songfestivalfan/stemmer is namelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_138373172
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar (en dit is niet vooroordelerig bedoeld :o :@ ) zou het gros van de stemmers - en dus Songfestivalfans, anders stem je volgens mij niet - er niet NIET zo over denken...?

Ik kan me niet voorstellen dat iemand met een hekel aan homo's Songfestivalfan/stemmer is namelijk.
In Nederland niet, maar in pak 'em beet Wit-Rusland of Georgië is dat een stuk twijfelachtiger.

Maar hier zal de Armeense gemeenschap dit vanzelf wel naar de 12 punten stemmen, dus maakt het niet uit.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † maandag 31 maart 2014 @ 22:09:55 #11
368283 ato
pi_138381400
Aram is een cabaratier alias Theo Maasen of die andere gasten.

Grof in de bedoeld maar bedoeld als grap, nu wordt het aangedikt door de media.
Ik zie Conchita en Aram wel een keer kussend samen op de foto,
As zaterdag mag ik het misschien beleven want ik ben in Amsterdam en treden Aram en Conchita op.

Misschien wel een foto kussend met ons drieen hahahaha...
Life can be a bitch, so like it..
pi_138381656
Wat een idioot.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 maart 2014 @ 22:22:15 #13
163650 Greys
pi_138382169
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:09 schreef ato het volgende:
Aram is een cabaratier alias Theo Maasen of die andere gasten.

Grof in de bedoeld maar bedoeld als grap, nu wordt het aangedikt door de media.
Ik zie Conchita en Aram wel een keer kussend samen op de foto,
As zaterdag mag ik het misschien beleven want ik ben in Amsterdam en treden Aram en Conchita op.

Misschien wel een foto kussend met ons drieen hahahaha...
Dénk je dat, of wéét je dat, dat het een grap was? :)

Ik zou het nogal een onsmakelijke te vroege 1 april grap vinden eigenlijk.
Maar wie weet. Alleen vreemd dat hij dan ook direct de homo's in zijn eigen land beledigt in zijn 'grap' en niet alleen Conchita.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2014 @ 19:45:38 #14
368283 ato
pi_138407958
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Dénk je dat, of wéét je dat, dat het een grap was? :)

Ik zou het nogal een onsmakelijke te vroege 1 april grap vinden eigenlijk.
Maar wie weet. Alleen vreemd dat hij dan ook direct de homo's in zijn eigen land beledigt in zijn 'grap' en niet alleen Conchita.

Het is een onsmakelijke grap, maar dat hebben onze cabaretiers toch ook?
Het is vooral aandikken vanuit de landen die het Armenie niet gunnen..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2014 @ 19:49:54 #15
368283 ato
pi_138408173
Kortom Aram is geen homo hater een onsmakelijke grappenmaker:
Je houdt ervan of niet:

Wat dacht je van Theo maassen, Hans Teeuwen en hun homo, vrouwen grappen?:
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2014 @ 19:51:36 #16
368283 ato
pi_138408266
Alone

Aram mp3 (Aram Sargsyan, geboren op 5 april 1984 in Jerevan, Armenië) is de Armeense deelnemer aan het Eurovisie Songfestival 2014 in Kopenhagen. Nadat Aram afgestudeerd is op medicijnen in zijn woonplaats Jerevan begint hij met stand-up comedy. Hij voegt zich als onbekende bij de '32 Atam' (32 tanden) stand-up comedy show. Hij doet in zijn eerste jaren vooral grappige covers van liedjes waardoor hij de bijnaam Aram mp3 krijgt. In 2010 presenteert Aram een aantal grote programma’s in Armenië, zoals ‘X Factor’ en ‘American Idol’. Datzelfde jaar begint Aram met zijn vrienden het tv-programma ‘Vitamin Club’, wat ook stand-up comedy is. Op oudejaarsavond 2013 maakt de Armeense televisie omroep bekend dat Aram mp3 de inzending wordt voor het Eurovisie Songfestival 2014 in Kopenhagen
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 april 2014 @ 22:24:10 #17
163650 Greys
pi_138454157
Maar wie zegt dan dat hij het niet gewoon meent, Ato?
Hoe weet je dat zo zeker, bedoel ik? :)

Hij kan wel cabaretier zijn, maar ook Hans Teeuwen zegt in het dagelijks leven toch gewoon dingen die hij meent? Of is dan automatisch alles wat er uit je mond komt een grapje? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2014 @ 00:18:07 #18
368283 ato
pi_138459002
Ik zie het als een grove grap, maar ik ben er bij dat deze 2 mensen optreden in Amsterdam as zaterdag

Dus wie weet kan ik je meer vertellen
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 5 april 2014 @ 12:55:05 #19
368283 ato
pi_138536015
Interview met Aram gisteren:



The Web


Saturday, 5 April 2014
Armenia Eurovision representative Aram MP3: “I reject homophobia”

Finally, a statement from Armenia Eurovision representative Aram MP3 that his fans and friends were expecting. [for background story: 1, 2, 3]

He made this statement in an interview with Eurovision portal esctoday.com on his birthday and hours before performing in Amsterdam’s Eurovision party tonight:

"Music and humor are inseparable parts of my life; I made some remarks recently in a humorous manner, which instead may have hurt the dear friends and fans. I really regret this and want to state clearly that I reject homophobia.”
Interestingly enough, on a second look and after his statement, his song could be taken as a message of all inclusive love ;))

Happy bday, Aram !!

***
Below is an extract from Aram MP3 interview with esctoday:

Your song gives the clear message that nobody should feel alone. Do you think that sexual orientation or different skin color should be a reason for people to be or feel alone?

Even though people are used to my jokes regarding everything that surrounds me, my Eurovision song opens the other side of Aram Mp3 which is not very humoristic but rather emotional and sincere. This song expresses my feelings and thoughts. I really do think that one of the most wonderful things that can happen to humans is love. Love definitely doesn’t recognize religion, country, age or sex.

Due to an alleged joke you made regarding the Austrian Eurovision representative Conchita Wurst, which was reported in the European press, has stirred a mediatic storm across the continent. Could you please clarify this issue and share with us your views and opinion regarding this matter.

My song reminds everyone that they’re not alone. That’s my main message; I want everyone to know they’re not alone in the world, regardless of what country they come from, their religion or who they love. That is the most important idea I want to deliver to my audience. In my personal life and in my work, the respect for others is my guiding principle. Apart from being a musician, I’m also a comedian. Music and humor are inseparable parts of my life; I made some remarks recently in a humorous manner, which instead may have hurt the dear friends and fans. I really regret this and want to state clearly that I reject homophobia.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 april 2014 @ 13:06:07 #20
163650 Greys
pi_138536239
Ah oke! Nou, gelukkig maar!
Dan is het alleen nog maar een heel domme grap :+ ...

Ik hoop alleen nog steeds niet dat hij wint (maar dat hoopte ik vóór dit gedoe al niet, ik vind het geen winnend nummer). Al zal hij wel gewoon winnen :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 5 april 2014 @ 13:12:50 #21
368283 ato
pi_138536356
Of niet, wij gaan het zien.
Wat is jouw favoriet Greys?
Life can be a bitch, so like it..
pi_138544465
Ondertussen tijdens EiC



:')
~The present is all there is~
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 19:33:19 #23
375570 crew  Cyan9
pi_138545823
Aren't they sweet together..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_138546019
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:33 schreef Cyan9 het volgende:
Aren't they sweet together..
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 april 2014 @ 21:33:50 #25
163650 Greys
pi_138588791
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:57 schreef grazz het volgende:
Ondertussen tijdens EiC

[ afbeelding ]

:')
Dit ook gelezen? :P
Toont maar weer aan dat het NOOIT slim is om 'grappen' te maken over dit onderwerp:

http://wiwibloggs.com/2014/04/06/aram-mp3-booing-homophobe/45845/

Right as Aram got on the stage of Eurovision in Concert to perform his entry Not Alone, the crowed started to hiss and boo. Apparently, the Eurofans did not hear or chose not to believe that Aram apologized for his alleged homophobic remarks and that he is now friends with Conchita Wurst.

The Armenian singer was stunned by the audience reaction. The hosts tried to hush the crowd, telling them, He was misquoted! Really!

Aram then performed the song (almost flawlessly, we should add). But, at the end, the largely Dutch audience booed him again. The singer was visibly shocked, and it was at this point that the hosts came back and asked him to explain himself.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')