SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nah, ik doe liever jou een plezier.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Trapz eens een politiek statement in de TT ging maken nuRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vanavond even GTA, ouwe gladjakker?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nah, ik doe liever jou een plezier.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
No problemo, morgen vrij dusquote:Op maandag 31 maart 2014 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vanavond even GTA, ouwe gladjakker?
O vanavond wel kalknacht
Nou, als je die rif apen in de straat van die juwelier ziet demonstreren, snap ik best wel dat die kinderen het niet leuk vinden.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op welk vlak? Op alle gebieden is hij zijn beleid feitelijk net zo rood als dat van de SP, behalve als het gaat om Europa, immigrantenbeleid en integratie. En op die vlakken slaat hij de plank ook behoorlijk mis. Hoe kun je met droge ogen beweren dat je Nederlanders met berber-roots met een strafblad gaat terugsturen naar Marokko? Alsof Marokko het pikt dat wij hen opzadelen met onze problemen
E: De enige credits die je hem moet meegeven is dat hij een bepaald uitstraling heeft voor de camera, en dat hij soms "grappige" oneliners heeft.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Klopt. En dus roept Wilders maar gewoon wat (een deel van) het volk wil horen. Zonder dat het ook maar ergens op slaat.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, als je die rif apen in de straat van die juwelier ziet demonstreren, snap ik best wel dat die kinderen het niet leuk vinden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
mooi stukje politiek hoor,quote:Op maandag 31 maart 2014 15:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. En dus roept Wilders maar gewoon wat (een deel van) het volk wil horen. Zonder dat het ook maar ergens op slaat.
eigenlijk roepen alle politici toch wat het volk wil horen.
krijg van rutte ook nog steeds 1000eu
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Of is hij de stem van het volk? Hij is toch volksvertegenwoordiger?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. En dus roept Wilders maar gewoon wat (een deel van) het volk wil horen. Zonder dat het ook maar ergens op slaat.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ze worden ook opgenaaid door Wilders hè. Als Wilders mij zou bedreigen zou ik dat ook niet snel pikken.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, als je die rif apen in de straat van die juwelier ziet demonstreren, snap ik best wel dat die kinderen het niet leuk vinden.
Hij gooit gewoon de hele groep bij elkaar en roept dan 'minder Marokkanen'. Dat kan je ethisch gezien écht niet maken tegen degenen die zich gewoon gedragen, dus je moet ze per individueel behandelen. Dan is ook zijn oplossing nog bagger, want het land uit gooien lost niets op, verplaatst het alleen, bovendien zijn ze inderdaad meestal gewoon Nederlands.![]()
Rutte is voor die uitspraak door het stof gegaan: dat was een loze belofte. Wilders roept maar wat, omdat hij weet dat hij toch nooit beloftes waar hoeft te maken, aangezien hij nooit meer de verantwoordelijkheid gaat nemen om te regeren.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mooi stukje politiek hoor,
eigenlijk roepen alle politici toch wat het volk wil horen.
krijg van rutte ook nog steeds 1000euNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn kapotte item is in ieder geval niet gerepareerd. Fucking fags daar in Canada.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vind dat 'minder minder minder' ook echt totale onzin, maar ik vind dat ie wel een punt heeft wat betreft die uitspraak over dat van Rutte en de kinderen van de juwelier.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ze worden ook opgenaaid door Wilders hè. Als Wilders mij zou bedreigen zou ik dat ook niet snel pikken.
Hij gooit gewoon de hele groep bij elkaar en roept dan 'minder Marokkanen'. Dat kan je ethisch gezien écht niet maken tegen degenen die zich gewoon gedragen, dus je moet ze per individueel behandelen. Dan is ook zijn oplossing nog bagger, want het land uit gooien lost niets op, verplaatst het alleen, bovendien zijn ze inderdaad meestal gewoon Nederlands.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
surequote:Op maandag 31 maart 2014 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hey Lindgren. ik heb die vraag over Serero niet gesteld.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wat heeft Rutte fout gedaan dan daar? Niet helemaal meegekregen.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind dat 'minder minder minder' ook echt totale onzin, maar ik vind dat ie wel een punt heeft wat betreft die uitspraak over dat van Rutte en de kinderen van de juwelier.
edit; Stem je ook op Wilders trouwens?Gewoon interesse.
![]()
Zat iets anders. Rutte heeft op eigen initiatief contact opgenomen met het Jeugdjournaal om daar te gaan zitten en de (Marokkaanse) kinderen duidelijk te maken dat ze zich geen zorgen hoeven te maken en dat dit niet de stem van de massa is maar van 1 persoon.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn collega vertelde vanochtend dat Wilders een beetje een snedige opmerking erover heeft gemaakt tegen Rutte. Rutte heeft schijnbaar Marokkanen gerust gesteld na het "minder minder"-verhaal. Wilders vroeg zich af of Rutte nu ook de kindjes van de juwelier gerust ging stellen. Ofzoiets.
Kritiek daarop was, vooral vanuit kampf Wilders, dat Rutte dit aangreep om politiek te bedrijven over de rug van kinderen.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oh, dan laat dit maar:quote:Op maandag 31 maart 2014 15:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat iets anders. Rutte heeft op eigen initiatief contact opgenomen met het Jeugdjournaal om daar te gaan zitten en de (Marokkaanse) kinderen duidelijk te maken dat ze zich geen zorgen hoeven te maken en dat dit niet de stem van de massa is maar van 1 persoon.
Kritiek daarop was, vooral vanuit kampf Wilders, dat Rutte dit aangreep om politiek te bedrijven over de rug van kinderen.Nee, Wilders had iets gezegd van: Rutte, ga je nu ook de kinderen van die juweliers geruststellen?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat heeft Rutte fout gedaan dan daar? Niet helemaal meegekregen.
Maar nee, ik stem niet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
bohhh vanaf 11 april hoef ik me niet meer te beperken tot FIFA spelen op obscure tijdstippen maar kan ik gewoon normaal spelen. Van 20 naar 150 Mbit/s
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
inb4 "weer een onzinnige quote"."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Helemaal waar. Rutte zit gewoon stemmen te winnen bij 9-jarigen.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat iets anders. Rutte heeft op eigen initiatief contact opgenomen met het Jeugdjournaal om daar te gaan zitten en de (Marokkaanse) kinderen duidelijk te maken dat ze zich geen zorgen hoeven te maken en dat dit niet de stem van de massa is maar van 1 persoon.
Kritiek daarop was, vooral vanuit kampf Wilders, dat Rutte dit aangreep om politiek te bedrijven over de rug van kinderen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik denk dat hij een mancrush op je heeft en daardoor bang is te verliezen...quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wie niet?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een mancrush op je heeft en daardoor bang is te verliezen...
Iedereen natuurlijk.quote:
Dikke jizzfestRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Spreek voor jezelf, flikkerbips.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Iedereen natuurlijk.
Dikke jizzfestHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Niet jaloers worden, Kringspier musketier.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ok, BBU.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik quote als TBakkert omdat ik het er mee eens ben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Goedzo.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik quote als TBakkert omdat ik het er mee eens ben.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ach, die Marokkanen stemmen toch niet op de VVDquote:Op maandag 31 maart 2014 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Helemaal waar. Rutte zit gewoon stemmen te winnen bij 9-jarigen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het zou sowieso knap zijn als Rutte nog actief is in de landelijke politiek op het moment dat de betreffende kinderen onderhand stemgerechtigd zijnquote:Op maandag 31 maart 2014 15:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, die Marokkanen stemmen toch niet op de VVD
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij probeert toch niet de zieltjes van die kinderen te winnen, maar van de ouders en andere anti-Wilders mensen.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het zou sowieso knap zijn als Rutte nog actief is in de landelijke politiek op het moment dat de betreffende kinderen onderhand stemgerechtigd zijnHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij probeert toch niet de zieltjes van die kinderen te winnen, maar van de ouders en andere anti-Wilders mensen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
mensen moeten gewoon vvd stemmen, al die tokkies die maar een beetje uitkeringen lopen te trekkenquote:Op maandag 31 maart 2014 15:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij probeert toch niet de zieltjes van die kinderen te winnen, maar van de ouders en andere anti-Wilders mensen.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
VVDquote:Op maandag 31 maart 2014 15:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mensen moeten gewoon vvd stemmen, al die tokkies die maar een beetje uitkeringen lopen te trekken![]()
nooit meer.
Season Finale van The Walking Dead.
Goed seizoen deze."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Rutte heeft het gewoon goed gedaan hoor. We staan in Europa er economisch gewoon als een van de beste voor, ondanks de crisis.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En toch stem ik niet meer op de VVD.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Rutte heeft het gewoon goed gedaan hoor. We staan in Europa er economisch gewoon als een van de beste voor, ondanks de crisis.![]()
Sorry
Mijn account is geblokkeerd. Teveel vragen opgevraagd omdat degene waarmee ik afstudeer Enter inhieldquote:Nu denken ze dat ik een robot ben.
![]()
Dit is volgens mij niet helemaal waar. Nederland zit niet bepaald in de kopgroep van landen die zich snel hebben hersteld van de crisis hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Rutte heeft het gewoon goed gedaan hoor. We staan in Europa er economisch gewoon als een van de beste voor, ondanks de crisis.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hij heeft het zeker niet verkeerd gedaan. er is toch nooit iemand die het helemaal goed doet.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Rutte heeft het gewoon goed gedaan hoor. We staan in Europa er economisch gewoon als een van de beste voor, ondanks de crisis.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh, mij maakt het allemaal niks uit. Ik stem toch nooitquote:Op maandag 31 maart 2014 15:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En toch stem ik niet meer op de VVD.![]()
Sorry
Wat dan wel Trapzie?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En toch stem ik niet meer op de VVD.![]()
Sorry
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
OPAquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is dus het vernaggelde ervan. D'66 zou nog een overweging waard zijn, de rest is ook allemaal moreel verwerpelijk wat mij betreftquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Best oke ja, maar wel iets teveel Europafappers daar.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is dus het vernaggelde ervan. D'66 zou nog een overweging waard zijn, de rest is ook allemaal moreel verwerpelijk wat mij betreftAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
nederland blijft een beetje de kop in het zand steken. zeker wat betreft groene energie enzo zou het van mij allemaal wel een beetje beter mogen. iets meer toekomst gericht ipv nu met de botte bijl omdat het moet van europaquote:Op maandag 31 maart 2014 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is volgens mij niet helemaal waar. Nederland zit niet bepaald in de kopgroep van landen die zich snel hebben hersteld van de crisis hoor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Weer zo'n ouderenpartij die vecht voor haar pensioenrechten (en het dus worst zal wezen wat er voor de volgende generatie overblijft)?quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daarom gewoon een twee partijen stelsel.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
at is dus het vernaggelde ervan. D'66 zou nog een overweging waard zijn, de rest is ook allemaal moreel verwerpelijk wat mij betreft
Ja. Slecht en slechter. En geen ruimte voor een gulden middenweg, of nuance.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daarom gewoon een twee partijen stelsel.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er zitten een paar uit dit topic mijn Ask pagina onder te spammen.quote:Je kunt dan anoniem vragen stellen en daar maken ze gebruik van
Wat een humor zegquote:Op maandag 31 maart 2014 15:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er zitten een paar uit dit topic mijn Ask pagina onder te spammen.Je kunt dan anoniem vragen stellen en daar maken ze gebruik van
Jij bent het wel gewoon, ouwe rukbunker.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn mening:quote:Op maandag 31 maart 2014 15:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat heeft Rutte fout gedaan dan daar? Niet helemaal meegekregen.
Ik zou op Geert Wilders stemmen. Ik weet al zijn plannen niet maar dat gedeelte over buitenlanders ben ik het wel een beetje mee eens.![]()
Hij houdt het allemaal de hele tijd wel goed in de gaten. Beetje opvallend.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent het wel gewoon, ouwe rukbunker.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Zijn er nog meer kanshebbers voor een IF als RM/RW behalve Guzman?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
je kan toch niet meer op wilders stemmen ofwelquote:Op maandag 31 maart 2014 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn mening:
Ik zou op Geert Wilders stemmen. Ik weet al zijn plannen niet maar dat gedeelte over buitenlanders ben ik het wel een beetje mee eens.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Door de rechter uit z'n stemrecht geplaatst?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
je kan toch niet meer op wilders stemmen ofwel
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Er zit nog meer een punt in het minder minder verhaal, dan in het kinderen van de juwelier verhaal.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind dat 'minder minder minder' ook echt totale onzin, maar ik vind dat ie wel een punt heeft wat betreft die uitspraak over dat van Rutte en de kinderen van de juwelier.![]()
Wacht. edit: Je hebt m doorquote:Op maandag 31 maart 2014 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
je kan toch niet meer op wilders stemmen ofwel![]()
Ik ben het wel eens met mijn eigen post vlak daaronder.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:30 schreef Lindgren. het volgende:
ale buite land ers zijn kut man ze moete dood en darom moet eidereen op wildres stemmen hij is de best laat die kut turke maar trug naar marroko en ze moete nederlans leren als ze hier zeinhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Daar heb je zeker een note voor gehad?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben het wel eens met mijn eigen post vlak daaronder.
[..]
Ik vind mijn eigen posts ook geweldig altijdquote:Op maandag 31 maart 2014 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit pareltje van Marcie is ook wel de moeite waard om te herhalen trouwens![]()
![]()
Die post kreeg niet genoeg aandacht, dus je post 'm maar nog een keer?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik zat ook door dat topic te bladeren. Pareltjes ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind mijn eigen posts ook geweldig altijd
Dit pareltje van Marcie is ook wel de moeite waard om te herhalen trouwens
[ afbeelding ]
Ja, je kent me toch. Wat doe je nou in ene tof?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die post kreeg niet genoeg aandacht, dus je post 'm maar nog een keer?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik stuurde laatst een leuke post van mezelf door naar iemand. Om te laten zien van: haha, wat ben ik toch geniaal.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die post kreeg niet genoeg aandacht, dus je post 'm maar nog een keer?
Reactie: Je vindt je zelf echt helemaal geweldig he![]()
![]()
Diep van binnen zijn wel allemaal narcistjes.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik stuurde laatst een leuke post van mezelf door naar iemand. Om te laten zien van: haha, wat ben ik toch geniaal.
Reactie: Je vindt je zelf echt helemaal geweldig hehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gelukkig stuurde diegene het met de -dt fout. Dus: Je vind jezelf... Kon ik zo mijn gram nog halen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Diep van binnen zijn wel allemaal narcistjes.![]()
Als je dat topic doorleest met die beruchte uitspraak van Marcie... Thorb, VdM, Marcie zelf, GJE... Al 4 namen op 1 pagina die inmiddels al gesneuveld zijn![]()
Over grammen halen gesproken...quote:Op maandag 31 maart 2014 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gelukkig stuurde diegene het met de -dt fout. Dus: Je vind jezelf... Kon ik zo mijn gram nog halen.
Even koffiefilters halen om wat troep te wassen
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Over grammen halen gesproken...
Even koffiefilters halen om wat troep te wassen![]()
![]()
Ik ben inmiddels terug en er heeft verder niemand gepost. Ja, ik heb net wel iets gepost. Je ziet het morgen welquote:
Werkt dat kinderlokken goed met zo'n ask?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Diep van binnen zijn wel allemaal narcistjes.![]()
Ja, gaat wel aardig.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Werkt dat kinderlokken goed met zo'n ask?
Ik heb toch gezegd dat mijn account is geblokkeerd.. hoe kan ik het dan zijn geweest? En ik las dat toevallig hier en niet op ask.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent het wel gewoon, ouwe rukbunker.![]()
Zie de link hierboven. Dan kun je mensen anoniem vragen stellen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:43 schreef Toefjes het volgende:
Ask, waar hebben jullie het nou weer over. Ik kan het allemaal niet meer volgen hoor.
Ik ken het ook nietquote:Op maandag 31 maart 2014 16:43 schreef Toefjes het volgende:
Ask, waar hebben jullie het nou weer over. Ik kan het allemaal niet meer volgen hoor.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, het begon nog wel leuk, maar nu krijg ik alleen nog maar kutvragen.quote:
Dat had ik ook toen ik die willekeurige vragen ging beantwoorden.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, het begon nog wel leuk, maar nu krijg ik alleen nog maar kutvragen.quote:Blijkbaar wel iemand.
![]()
Walking Dead season finale was tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is er dus een fokker die dit echt leuk vindt om te vragen?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kreeg ik gisteren ook al.![]()
![]()
Met dat gevoel zit ik dus ook. Ik kreeg net dit: (onder naar boven)quote:Op maandag 31 maart 2014 17:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is er dus een fokker die dit echt leuk vindt om te vragen?
Wat, valt het niveau van FOKkers je tegen?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is er dus een fokker die dit echt leuk vindt om te vragen?![]()
Maar. Er gaan dus ook mensen buiten Fok vragen aan je stellen?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met dat gevoel zit ik dus ook. Ik kreeg net dit: (onder naar boven)
[ afbeelding ]![]()
Dat is mogelijk ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar. Er gaan dus ook mensen buiten Fok vragen aan je stellen?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zn vader en moeder wanneer ie weer eens naar huis komt.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar. Er gaan dus ook mensen buiten Fok vragen aan je stellen?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik geef het toe. Ik stelde 3 van die 4 vragen.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met dat gevoel zit ik dus ook. Ik kreeg net dit: (onder naar boven)
[ afbeelding ]![]()
Ik heb iemand geblokeerd. Ik weet niet wie natuurlijk. Ik vermoed Ozz. Want het ging over seks met DS2.![]()
Kreeg ik ook al ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:22 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb iemand geblokeerd. Ik weet niet wie natuurlijk. Ik vermoed Ozz. Want het ging over seks met DS2.Ik delete er sowieso 9 van de 10.
Wat? Waar gaat het over? Huh?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:22 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb iemand geblokeerd. Ik weet niet wie natuurlijk. Ik vermoed Ozz. Want het ging over seks met DS2.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Van mij heb je geen 1 gedelete.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kreeg ik ook al ja.Ik delete er sowieso 9 van de 10.
![]()
Je bent gewoon slecht.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je bent gewoon slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan het bevestigen, laatst tegen hem gespeelt op de xbox. En hij is een pace abuser die continue LB+Y spammt![]()
Show je bronze teams dan eens.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:27 schreef Karaeski het volgende:
Ik kan het bevestigen, laatst tegen hem gespeelt op de xbox. En hij is een pace abuser die continue LB+Y spammt![]()
JBGSquote:Op maandag 31 maart 2014 17:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een slechte poging om te trollen.![]()
Doorgaan met slecht zijn bedoel je?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen proberen mij constant te beschadigen maar ik ga gewoon door.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Jij gaat ook maar door. Ik heb hier geen zin meer in.quote:
Als ik thuis kom ga ik weer uit het gesprek.![]()
Mee eens.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
het begint een beetje zielig te worden nu. Vanuit jouw kant![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoe kunnen jullie het nou met dat begint nu gedeelte eens zijn
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat is wel waar ja. En met "een beetje".quote:Op maandag 31 maart 2014 17:36 schreef poker4lifee het volgende:
hoe kunnen jullie het nou met dat begint nu gedeelte eens zijnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
Poll: Willen jullie meer of minder Ozz?
• Meer!
• Minder!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Diederik Boer een vinger mist
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kom op, iemand met PDD-NOS te kakken zetten in een openbaar forum is toch lachuhquote:Op maandag 31 maart 2014 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. En met "een beetje".![]()
Als kind al, toch?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:42 schreef Tim86 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Diederik Boer een vinger mistStaat me ergens iets van bij dat hij ergens aan bleef hangen ofzo
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom op, iemand met PDD-NOS te kakken zetten in een openbaar forum is toch lachuh
Ik zeg alleen dat hij slecht is in FIFA.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
En ik heb 3x de paal/lat geraakt (die tellen niet mee bij schoten op doel toch?). De 1-2 viel uiteraard in de blessuretijd
Wel een bazen teamnaam![]()
![]()
En dat is niet zo dus hou nu maar weer op.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat hij slecht is in FIFA.![]()
Stop met janken en het slachtoffertje te spelen man. Genoeg screenshots waaruit blijkt dat jij ook niet de meest heilig bent.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dat is niet zo dus hou nu maar weer op.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Omdat jij begon.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Stop met janken en het slachtoffertje te spelen man. Genoeg screenshots waaruit blijkt dat jij ook niet de meest heilig bent.![]()
Doe normaal, kind.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Stop met janken en het slachtoffertje te spelen man. Genoeg screenshots waaruit blijkt dat jij ook niet de meest heilig bent.
Jupquote:Op maandag 31 maart 2014 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als kind al, toch?Staat me ergens iets van bij dat hij ergens aan bleef hangen ofzo
Boer verloor als kind één vinger toen hij van het dak van een school een bal wilde halen. Hij bleef toen met zijn vinger aan de spijlen die aan het dak bevestigd waren hangen. Boer is daarmee de enige keeper in het Nederlands betaald voetbal met negen vingers.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#TeamzittendAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee jijquote:ene keer medelijden en de andere keer keihard om lachen.
Je weet iets te triggeren dat hem woest maakt. En daar maak je gretig gebruik van. Je post het hier om stoer te doen, dat je dat voor elkaar gekregen hebt. Dat hij niet als anderen reageert, zal daardoor komen. Ik dacht echt dat dit soort dingen een beetje ophielden bij de brugklas.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat hij slecht is in FIFA.![]()
bahquote:Op maandag 31 maart 2014 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup
Boer verloor als kind één vinger toen hij van het dak van een school een bal wilde halen. Hij bleef toen met zijn vinger aan de spijlen die aan het dak bevestigd waren hangen. Boer is daarmee de enige keeper in het Nederlands betaald voetbal met negen vingers.Ik vind een grapje leuk, maar dit slaat gewoon helemaal nergens op en dat weet jij ook wel.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee jijene keer medelijden en de andere keer keihard om lachen.
Je hebt me trouwens nog nooit kunnen betrappen op een lach bij posts als "lekker jizzen in zijn kontje" of iets in die trant. Kansloos tot en met.
Inderdaad, slaat nergens op dat ik iemand uit het topic slecht vind in FIFA.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
bah
[..]
Ik vind een grapje leuk, maar dit slaat gewoon helemaal nergens op en dat weet jij ook wel.
Je hebt me trouwens nog nooit kunnen betrappen op een lach bij posts als "lekker jizzen in zijn kontje" of iets in die trant. Kansloos tot en met.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iemand die op een andere console speelt en waar je dus nog nooit tegen hebt gespeeld? En nog nooit hebt zien spelen..Ehm..quote:Op maandag 31 maart 2014 17:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Inderdaad, slaat nergens op dat ik iemand uit het topic slecht vind in FIFA.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh kut als ik popcorn.gif mode in wil gaan moet ik zelf niet reageren. Please continue.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand die altijd zijn FIFA verhaaltjes vertelt en altijd negatief is over het geen kansen kunnen creëren.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iemand die op een andere console speelt en waar je dus nog nooit tegen hebt gespeeld? En nog nooit hebt zien spelen..Ehm..Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Realiseerde ik me ook te laat.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:52 schreef Tim86 het volgende:
oh kut als ik popcorn.gif mode in wil gaan moet ik zelf niet reageren. Please continue.IK ZIT ER MIDDENIN.
Je bent gewoon doelbewust aan het narren en zieken. En dat kan voor iemand als DS2 best een impact hebben. Gewoon niet meer doen dus. Klein beetje respect voor elkaar zegquote:Op maandag 31 maart 2014 17:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Inderdaad, slaat nergens op dat ik iemand uit het topic slecht vind in FIFA.![]()
![]()
Zit het verder lekker in de hol van DS2? Allemaal fijn samen naar binnen gekropen.
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent gewoon doelbewust aan het narren en zieken. En dat kan voor iemand als DS2 best een impact hebben. Gewoon niet meer doen dus. Klein beetje respect voor elkaar zeg![]()
![]()
Als jij dat zo wilt zien: Prima.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:56 schreef Ozz-03 het volgende:
Zit het verder lekker in de hol van DS2? Allemaal fijn samen naar binnen gekropen.![]()
Doe even normaal vent. Serieus.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:56 schreef Ozz-03 het volgende:
Zit het verder lekker in de hol van DS2? Allemaal fijn samen naar binnen gekropen.
Deed je maar zo in de party
serieus? keek daar juist zo naar uit in de toekomstquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zoekfunctie werkt best lekkah atmAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
jupquote:Op maandag 31 maart 2014 18:01 schreef DutchSL het volgende:
TWD seizoen alweer afgelopen? Bohh, even de afleveringen benedenladen dan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 31 maart 2014 18:16 schreef Ricardo_Klement het volgende:
Vroeger wisten we wel raad met die turken.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dit is het FUT topic. Niet het wel raad weten met Turken topic.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:16 schreef Ricardo_Klement het volgende:
Vroeger wisten we wel raad met die turken.![]()
Geniaal ook, als username een schuilnaam van een voortvluchtige Naziquote:Op maandag 31 maart 2014 18:16 schreef Ricardo_Klement het volgende:
Vroeger wisten we wel raad met die turken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Piresquote:Op maandag 31 maart 2014 18:24 schreef The_Yakuza het volgende:
Beste legend RW/RM/RF?
Net Crespo gekocht![]()
Ik kan geen wedstrijden online spelen? Krijg dan een error
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb dat laatste 1x gezegd.. en Tim vertelt ook vaak verhalen over zijn wedstrijden. Is hij dan ook slecht als hij een paar keer verliest?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Iemand die altijd zijn FIFA verhaaltjes vertelt en altijd negatief is over het geen kansen kunnen creëren.![]()
Waarom zou je ook maar enkele waarde hechten aan het feit dat iemand op het internet je slecht noemt in een voetbalspelletje?quote:Op maandag 31 maart 2014 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb dat laatste 1x gezegd.. en Tim vertelt ook vaak verhalen over zijn wedstrijden. Is hij dan ook slecht als hij een paar keer verliest?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
sorry ik moest mijn punt nog makenquote:Op maandag 31 maart 2014 18:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom zou je ook maar enkele waarde hechten aan het feit dat iemand op het internet je slecht noemt in een voetbalspelletje?
Dan nog maar een keer deze gif. Serero![]()
![]()
Heb je gezien dat alle monster maar voor 99 cent is deze week bij de AH??quote:Op maandag 31 maart 2014 18:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
sorry ik moest mijn punt nog maken
Dan nog maar een keer deze gif. Serero
[ afbeelding ]![]()
Ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb je gezien dat alle monster maar voor 99 cent is deze week bij de AH??
Maar geen Assault dus dan koop ik het niet.
Wel hadden ze nu ook blikjes Mountain Dew ipv flesjes.![]()
Leuk dat de search het weer doet. Maar ik kan nu niet eens een westrijd online spelen. Hij zegt steeds Server Error Occurred.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja, ik ook Serverfout raar hé.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:36 schreef over_hedge het volgende:
Ik kan geen wedstrijden online spelen? Krijg dan een error![]()
Niet raar. Het is EA. Wel heel irritant .quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:09 schreef Toefjes het volgende:
Prem bij DWDD. Morgen rassenrellen wellicht.
< Goeejequote:Op maandag 31 maart 2014 19:12 schreef The_Yakuza het volgende:
TIF Zlatan verkocht, Crespo + Pires + TOTY Neuer er voor teruggekocht![]()
Waarom TOTY Neuer? Daar heb ik alleen maar negatieve verhalen over gehoord.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:12 schreef The_Yakuza het volgende:
TIF Zlatan verkocht, Crespo + Pires + TOTY Neuer er voor teruggekocht![]()
Echt? Heb hem nog nooit gehad en vind de gewone versie al erg goed. Al is de TOTY wel erg duur in verhouding..
Ga hem zo proberen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Laat hele team eens zien.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:14 schreef The_Yakuza het volgende:
Echt? Heb hem nog nooit gehad en vind de gewone versie al erg goed. Al is de TOTY wel erg duur in verhouding..
Ga hem zo proberen![]()
Hahaha. Bij hoeveel posts mag je dan komen? Of neem iig een camera mee, ik ben wel benieuwd. Denk dat het beter verkoopt dan de gemiddelde rtl5 programma's van tegenwoordig.quote:![]()
Dante al geprobeerd?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had eerst TIF Zlatan, lucas en normale Neuer er dus in.![]()
Joa, hoop dat er een TOTS Alaba, Boateng of Dante komt
Dante kan niet ivm de chem, al heb ik ook maar 8 op Pires
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Aardig ziekquote:Op maandag 31 maart 2014 19:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had eerst TIF Zlatan, lucas en normale Neuer er dus in.![]()
![]()
Geen IF Modric?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had eerst TIF Zlatan, lucas en normale Neuer er dus in.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Danku! Maar vond 2.4 miljoen wel echt te veel voor 1 speler. Als hij nou 5 goals per wedstrijd zou scoren.. kan ook mij liggen natuurlijk
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Volgens mij heeft ie aan 2 dubbel links genoeg.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Loopt nog een lijn tussen Modric en Boateng, dus moet 2,5 links hebben meen ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie aan 2 dubbel links genoeg.
Eerst in forms vind ik niet echt de moeite waard an sich. SIF en TIF zijn wel aanzienlijke verbeteringenGRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie aan 2 dubbel links genoeg.
Nee..![]()
Aardig ziekquote:Op maandag 31 maart 2014 19:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had eerst TIF Zlatan, lucas en normale Neuer er dus in.
Al zou ik nog steeds liever met mijn eigen team spelen
Laat even weten hoe Crespo het doet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat voor team heb jij? Volgens mij Kluivert toch? Heb echt lang zitten te twijfelen tussen die tweequote:Op maandag 31 maart 2014 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aardig ziek
Al zou ik nog steeds liever met mijn eigen team spelen
Laat even weten hoe Crespo het doetGRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
LitmanenAFCA
Meer heb ik niet te zeggenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:25 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Wat voor team heb jij? Volgens mij Kluivert toch? Heb echt lang zitten te twijfelen tussen die twee
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bijdehandjequote:Op maandag 31 maart 2014 19:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet ik nu oppassen anders gaat het dadelijk te ver? Ga weg joh![]()
Omdat ze in een ander team op een andere positie spelenquote:Op maandag 31 maart 2014 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet eens CM kaartjes op je middenvelders zetten
En ze hebben 10 chem.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een beetje rijke boii wisselt die spelers elke wedstrijd van positiequote:Op maandag 31 maart 2014 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat ze in een ander team op een andere positie spelen
En ze hebben 10 chem.![]()
![]()
Fer en De Bruyne zijn met afstand de fijnste middenvelders waar ik dit jaar mee heb gespeeld. Gaat nergens over eigenlijkquote:Op maandag 31 maart 2014 19:27 schreef The_Yakuza het volgende:
Vette voorhoede! En Fer, wat een held
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stoertjequote:was je maar zo stoer op foto's met die dikke kop van je met die achterlijke bekken die je trekt.
Dan moet je wel echt neurotisch zijn aangezien het voor de chem dus niet uitmaaktquote:Op maandag 31 maart 2014 19:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een beetje rijke boii wisselt die spelers elke wedstrijd van positie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Santi is ook baasje hoorquote:Op maandag 31 maart 2014 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fer en De Bruyne zijn met afstand de fijnste middenvelders waar ik dit jaar mee heb gespeeld. Gaat nergens over eigenlijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ga door aub je zet jezelf weer voor lulquote:Op maandag 31 maart 2014 19:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Stoertjewas je maar zo stoer op foto's met die dikke kop van je met die achterlijke bekken die je trekt.
![]()
Iedereen heeft nu toch wel zijn punt gemaakt? Kunnen we stoppen met dat gebitch hier? Iets met een schone lei ofzo?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Idd ja EA servers zijn altijd kut geweest het is niet anders hopelijk is het snel klaar. Er was wel een tweet van Playstation: There will be PSN maintenance this afternoon 14:50 – 16:50 BST. Onlinequote:Op maandag 31 maart 2014 19:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet raar. Het is EA. Wel heel irritant .
gameplay will be available to those who have recently signed in.![]()
En met kansloze pubertjes..quote:Op maandag 31 maart 2014 19:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iedereen heeft nu toch wel zijn punt gemaakt? Kunnen we stoppen met dat gebitch hier? Iets met een schone lei ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schonequote:Op maandag 31 maart 2014 19:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iedereen heeft nu toch wel zijn punt gemaakt? Kunnen we stoppen met dat gebitch hier? Iets met een schone lei ofzo??
![]()
Buitenbeeld bij TVDD!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Gaat even niet op de tekst die er in staat.
Steeds als ik online wil gaan met FIFA 14 staat er: serverprobleem. Dit is sinds deze avond. Hebben anderen daar ook last van? (PS4)![]()
Zou zeggen lees deze pagina eens.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:38 schreef Bolters het volgende:
Steeds als ik online wil gaan met FIFA 14 staat er: serverprobleem. Dit is sinds deze avond. Hebben anderen daar ook last van? (PS4)Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja maar er staat overal maintaince till 16.50hrquote:Op maandag 31 maart 2014 19:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou zeggen lees deze pagina eens.Het is nu 19.40
![]()
![]()
edit: faal
Maar hij doet het niet waarom geen idee.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mocht willen dat ik er geen last van had. Maar ik heb geen PS4quote:Op maandag 31 maart 2014 19:38 schreef Bolters het volgende:
Steeds als ik online wil gaan met FIFA 14 staat er: serverprobleem. Dit is sinds deze avond. Hebben anderen daar ook last van? (PS4)![]()
![]()
oke, thnx! Later vanavond maar weer eens proberen danquote:Op maandag 31 maart 2014 19:41 schreef over_hedge het volgende:
edit: faal
Maar hij doet het niet waarom geen idee.![]()
![]()
Nog geen ps4 kunnen scoren?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mocht willen dat ik er geen last van had. Maar ik heb geen PS4Nog geen ps4 kunnen scoren?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mocht willen dat ik er geen last van had. Maar ik heb geen PS4![]()
![]()
Nou, ik heb vooral geen geldquote:Op maandag 31 maart 2014 19:43 schreef Bolters het volgende:
[..]
Nog geen ps4 kunnen scoren?
[..]
Nog geen ps4 kunnen scoren?![]()
![]()
Ah sucksquote:Op maandag 31 maart 2014 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eerst nog een rekening uit het verleden betalen
Teruggave BD dan misschien?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In de Rai, met die neger die uit ging leggen hoe je meisjes kon versieren. Dat die interviewer dan zegt "Kom je hier vaker?" als pick-up suggestie en dat hij dan antwoord geeft op die vraagquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik geloof dat niemand het echt interessant vond tot dusver.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van me teampke?????![]()
Aflossen? Altijd voorkomenquote:Op maandag 31 maart 2014 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is mijn autisme hoor. Kan het binnen 10 jaar aflossen. Maar wil het in 2.Gewoon in één keer betalen
![]()
Oja dat is alweer bijnaquote:Ik ben alleen al op vakantie geweest voordat ik mijn vakantie geld gekregen heb.
Mooi jaquote:Op maandag 31 maart 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de Rai, met die neger die uit ging leggen hoe je meisjes kon versieren. Dat die interviewer dan zegt "Kom je hier vaker?" als pick-up suggestie en dat hij dan antwoord geeft op die vraagWaarom komen ze daar nu pas mee dan?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Schijnt dat Fifa hoe dan ook ergernis oplevert. Denk dat als we aan de PS6 zitten en Fifa23, precies dezelfde discussies plaatsvindenquote:![]()
![]()
Denk dat ik dat ook zou hebben. Iets met een schone lei enzo.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is mijn autisme hoor. Kan het binnen 10 jaar aflossen. Maar wil het in 2.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oke, sorry autist...quote:Op maandag 31 maart 2014 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik geloof dat niemand het echt interessant vond tot dusver.![]()
Nu pas ontdekt I guess. Zullen wel veel items komen vanaf nu. Ze hebben nu ook net ineens Jimmy Fallon ontdekt en die zit er ineens iedere dag inquote:Op maandag 31 maart 2014 19:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mooi jaWaarom komen ze daar nu pas mee dan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha, soms is er sprake van overmachtquote:Op maandag 31 maart 2014 19:50 schreef Bolters het volgende:
[..]
Aflossen? Altijd voorkomenGewoon in één keer betalen
![]()
![]()
Da's ook weer waar! Om wat voor product gaat het dan? EN wat voor bedrag?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, soms is er sprake van overmacht![]()
![]()
Heel vel problemen met FUT inderdaad. Maar ik speel altijd Seasons en heb daar eigenlijk helemaal geen problemenquote:Op maandag 31 maart 2014 19:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Schijnt dat Fifa hoe dan ook ergernis oplevert. Denk dat als we aan de PS6 zitten en Fifa23, precies dezelfde discussies plaatsvindenGelukkig!
![]()
Kutteamquote:Op maandag 31 maart 2014 19:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van me teampke?????![]()
Verlies op een koophuis door dikke ex.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:52 schreef Bolters het volgende:
[..]
Da's ook weer waar! Om wat voor product gaat het dan? EN wat voor bedrag?![]()
Wie koopt er dan ook een huis met een dik wijf.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verlies op een koophuis door dikke ex.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ze groeien.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wie koopt er dan ook een huis met een dik wijf.![]()
Ben je een feeder?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: