SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nah, ik doe liever jou een plezier.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Trapz eens een politiek statement in de TT ging maken nuRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vanavond even GTA, ouwe gladjakker?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nah, ik doe liever jou een plezier.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
No problemo, morgen vrij dusquote:Op maandag 31 maart 2014 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vanavond even GTA, ouwe gladjakker?
O vanavond wel kalknacht
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou, als je die rif apen in de straat van die juwelier ziet demonstreren, snap ik best wel dat die kinderen het niet leuk vinden.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op welk vlak? Op alle gebieden is hij zijn beleid feitelijk net zo rood als dat van de SP, behalve als het gaat om Europa, immigrantenbeleid en integratie. En op die vlakken slaat hij de plank ook behoorlijk mis. Hoe kun je met droge ogen beweren dat je Nederlanders met berber-roots met een strafblad gaat terugsturen naar Marokko? Alsof Marokko het pikt dat wij hen opzadelen met onze problemen
E: De enige credits die je hem moet meegeven is dat hij een bepaald uitstraling heeft voor de camera, en dat hij soms "grappige" oneliners heeft.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Klopt. En dus roept Wilders maar gewoon wat (een deel van) het volk wil horen. Zonder dat het ook maar ergens op slaat.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, als je die rif apen in de straat van die juwelier ziet demonstreren, snap ik best wel dat die kinderen het niet leuk vinden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
mooi stukje politiek hoor,quote:Op maandag 31 maart 2014 15:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. En dus roept Wilders maar gewoon wat (een deel van) het volk wil horen. Zonder dat het ook maar ergens op slaat.
eigenlijk roepen alle politici toch wat het volk wil horen.
krijg van rutte ook nog steeds 1000eu
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Of is hij de stem van het volk? Hij is toch volksvertegenwoordiger?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. En dus roept Wilders maar gewoon wat (een deel van) het volk wil horen. Zonder dat het ook maar ergens op slaat.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ze worden ook opgenaaid door Wilders hè. Als Wilders mij zou bedreigen zou ik dat ook niet snel pikken.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, als je die rif apen in de straat van die juwelier ziet demonstreren, snap ik best wel dat die kinderen het niet leuk vinden.
Hij gooit gewoon de hele groep bij elkaar en roept dan 'minder Marokkanen'. Dat kan je ethisch gezien écht niet maken tegen degenen die zich gewoon gedragen, dus je moet ze per individueel behandelen. Dan is ook zijn oplossing nog bagger, want het land uit gooien lost niets op, verplaatst het alleen, bovendien zijn ze inderdaad meestal gewoon Nederlands.![]()
Rutte is voor die uitspraak door het stof gegaan: dat was een loze belofte. Wilders roept maar wat, omdat hij weet dat hij toch nooit beloftes waar hoeft te maken, aangezien hij nooit meer de verantwoordelijkheid gaat nemen om te regeren.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mooi stukje politiek hoor,
eigenlijk roepen alle politici toch wat het volk wil horen.
krijg van rutte ook nog steeds 1000euNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn kapotte item is in ieder geval niet gerepareerd. Fucking fags daar in Canada.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vind dat 'minder minder minder' ook echt totale onzin, maar ik vind dat ie wel een punt heeft wat betreft die uitspraak over dat van Rutte en de kinderen van de juwelier.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ze worden ook opgenaaid door Wilders hè. Als Wilders mij zou bedreigen zou ik dat ook niet snel pikken.
Hij gooit gewoon de hele groep bij elkaar en roept dan 'minder Marokkanen'. Dat kan je ethisch gezien écht niet maken tegen degenen die zich gewoon gedragen, dus je moet ze per individueel behandelen. Dan is ook zijn oplossing nog bagger, want het land uit gooien lost niets op, verplaatst het alleen, bovendien zijn ze inderdaad meestal gewoon Nederlands.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
surequote:Op maandag 31 maart 2014 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hey Lindgren. ik heb die vraag over Serero niet gesteld.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wat heeft Rutte fout gedaan dan daar? Niet helemaal meegekregen.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind dat 'minder minder minder' ook echt totale onzin, maar ik vind dat ie wel een punt heeft wat betreft die uitspraak over dat van Rutte en de kinderen van de juwelier.
edit; Stem je ook op Wilders trouwens?Gewoon interesse.
![]()
Zat iets anders. Rutte heeft op eigen initiatief contact opgenomen met het Jeugdjournaal om daar te gaan zitten en de (Marokkaanse) kinderen duidelijk te maken dat ze zich geen zorgen hoeven te maken en dat dit niet de stem van de massa is maar van 1 persoon.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn collega vertelde vanochtend dat Wilders een beetje een snedige opmerking erover heeft gemaakt tegen Rutte. Rutte heeft schijnbaar Marokkanen gerust gesteld na het "minder minder"-verhaal. Wilders vroeg zich af of Rutte nu ook de kindjes van de juwelier gerust ging stellen. Ofzoiets.
Kritiek daarop was, vooral vanuit kampf Wilders, dat Rutte dit aangreep om politiek te bedrijven over de rug van kinderen.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oh, dan laat dit maar:quote:Op maandag 31 maart 2014 15:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat iets anders. Rutte heeft op eigen initiatief contact opgenomen met het Jeugdjournaal om daar te gaan zitten en de (Marokkaanse) kinderen duidelijk te maken dat ze zich geen zorgen hoeven te maken en dat dit niet de stem van de massa is maar van 1 persoon.
Kritiek daarop was, vooral vanuit kampf Wilders, dat Rutte dit aangreep om politiek te bedrijven over de rug van kinderen.Nee, Wilders had iets gezegd van: Rutte, ga je nu ook de kinderen van die juweliers geruststellen?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat heeft Rutte fout gedaan dan daar? Niet helemaal meegekregen.
edit; Stem je ook op Wilders trouwens?Gewoon interesse.
Maar nee, ik stem niet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |