abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138398416
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:31 schreef Braddie het volgende:

[..]

We wisselen het af (Ga met 3 vrienden die alle 3 hun rijbewijs hebben)
We hebben afgesproken dat ik alleen in Nederland en Belgie ga rijden, en in Spanje zelf, maar dat de langere routes (Dus door Frankrijk en Spanje heen) door die 2 vrienden afwisselend word gereden :)
En dat lijkt jou en je vrienden verstandig? Braddie aan het stuur op Spaanse bergweggetjes, glad asfalt, geen ervaring, spaans rijgedrag, afwijkende gebruiken en regels?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138398445
Said helpt je wel mattie, je moet gewoon ff goed begrijpen
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_138398491
Braddie jij haalt echt je rijbewijs niet meer voor de zomer man :') vorige zomer wist je ook al heel zeker dat je hem in augustus zou hebben want dat had je instructeur gezegd :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_138398501
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:36 schreef delano.888 het volgende:
Braddie jij haalt echt je rijbewijs niet meer voor de zomer man :') vorige zomer wist je ook al heel zeker dat je hem in augustus zou hebben want dat had je instructeur gezegd :')
pi_138398505
Na een aantal reacties in mijn serieuze topic over `S nachts eten, en wat kwetsende zeikende reacties in het topic over mijn rijbewijs, heb ik er nu voor gekozen om ook daadwerkelijk voorlopig weg te gaan.
Het is echt absurd hoe een stel anonieme FOK! Users iemand zó onzeker kunnen maken, en zonder schaamte iemand zó erg kunnen afzeiken, vind het schandalig.

Voorlopig = trouwens wat ik al zei tot de zomer.
Ik ben alsnog het persoon die het laatst lacht, heel veel plezier met dit forum nog voorlopig, en tot van de zomer, hopelijk word er dan wat normaler tegen mij gedaan want dit pik ik echt niet, of je nou anoniem bent of niet, maar dan mag je echt de tering krijgen gewoon.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_138398506
Net als die add van dat lelijke wijven ook willen neuken, geld dat ook voor domme mensen en hun theorie.
pi_138398509
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:31 schreef Braddie het volgende:

[..]

Wat een vertrouwen weer.
Het is toch eigenlijk ongelofelijk hoe anonieme internet gebruikers iemand anders zo de grond in kunnen trappen, en zo onzeker kunnen maken he.
Ik denk dat ik 1 van de weinigen ben die jou niet de grond in trapt. Dat jij niet zult slagen binnen afzienbare tijd is denk ik zeer reëel. 7 keer zakken voor theorie getuigt nou niet van talent, inzicht en goed begrip van de regels. Het is dus een zeer reele mogelijkheid dat je praktijk nog langer gaat duren.

Nog los van het feit dat ik denk dat als je 7 keer zakt en het de 8e keer wel haalt dat je die 8e keer geluk hebt gehad maar het eigenlijk nog steeds niet snapt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138398515
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:36 schreef chroestjov het volgende:
Na een aantal reacties in mijn serieuze topic over `S nachts eten, en wat kwetsende zeikende reacties in het topic over mijn rijbewijs, heb ik er nu voor gekozen om ook daadwerkelijk voorlopig weg te gaan.
Het is echt absurd hoe een stel anonieme FOK! Users iemand zó onzeker kunnen maken, en zonder schaamte iemand zó erg kunnen afzeiken, vind het schandalig.

Ik ben alsnog het persoon die het laatst lacht, heel veel plezier met dit forum nog voorlopig, en tot van de zomer, hopelijk word er dan wat normaler tegen mij gedaan want dit pik ik echt niet, of je nou anoniem bent of niet, maar dan mag je echt de tering krijgen gewoon.
_O-
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:37:48 #234
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_138398533
quote:

Tot morgen maar weer. :W
Hallon!
pi_138398557
quote:

_O_ _O_
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:39:06 #236
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_138398568
TS heeft ons verlaten helaas, dus deze gaat op slot.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')