En dat lijkt jou en je vrienden verstandig? Braddie aan het stuur op Spaanse bergweggetjes, glad asfalt, geen ervaring, spaans rijgedrag, afwijkende gebruiken en regels?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
We wisselen het af (Ga met 3 vrienden die alle 3 hun rijbewijs hebben)
We hebben afgesproken dat ik alleen in Nederland en Belgie ga rijden, en in Spanje zelf, maar dat de langere routes (Dus door Frankrijk en Spanje heen) door die 2 vrienden afwisselend word gereden
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:36 schreef delano.888 het volgende:
Braddie jij haalt echt je rijbewijs niet meer voor de zomer manvorige zomer wist je ook al heel zeker dat je hem in augustus zou hebben want dat had je instructeur gezegd
Ik denk dat ik 1 van de weinigen ben die jou niet de grond in trapt. Dat jij niet zult slagen binnen afzienbare tijd is denk ik zeer reëel. 7 keer zakken voor theorie getuigt nou niet van talent, inzicht en goed begrip van de regels. Het is dus een zeer reele mogelijkheid dat je praktijk nog langer gaat duren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen weer.
Het is toch eigenlijk ongelofelijk hoe anonieme internet gebruikers iemand anders zo de grond in kunnen trappen, en zo onzeker kunnen maken he.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:36 schreef chroestjov het volgende:
Na een aantal reacties in mijn serieuze topic over `S nachts eten, en wat kwetsende zeikende reacties in het topic over mijn rijbewijs, heb ik er nu voor gekozen om ook daadwerkelijk voorlopig weg te gaan.
Het is echt absurd hoe een stel anonieme FOK! Users iemand zó onzeker kunnen maken, en zonder schaamte iemand zó erg kunnen afzeiken, vind het schandalig.
Voorlopig = trouwens wat ik al zei tot de zomer.
Ik ben alsnog het persoon die het laatst lacht, heel veel plezier met dit forum nog voorlopig, en tot van de zomer, hopelijk word er dan wat normaler tegen mij gedaan want dit pik ik echt niet, of je nou anoniem bent of niet, maar dan mag je echt de tering krijgen gewoon.
Tot morgen maar weer.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:36 schreef chroestjov het volgende:
Na een aantal reacties in mijn serieuze topic over `S nachts eten, en wat kwetsende zeikende reacties in het topic over mijn rijbewijs, heb ik er nu voor gekozen om ook daadwerkelijk voorlopig weg te gaan.
Het is echt absurd hoe een stel anonieme FOK! Users iemand zó onzeker kunnen maken, en zonder schaamte iemand zó erg kunnen afzeiken, vind het schandalig.
Ik ben alsnog het persoon die het laatst lacht, heel veel plezier met dit forum nog voorlopig, en tot van de zomer, hopelijk word er dan wat normaler tegen mij gedaan want dit pik ik echt niet, of je nou anoniem bent of niet, maar dan mag je echt de tering krijgen gewoon.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:36 schreef chroestjov het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |