abonnement Unibet Coolblue
pi_138360310


Tjaronn Chery, geboren in Enschede (Nedersaksisch: Enskudé) spelende voor FC Groningen.

Deze kleine stylist laat week in week uit de Euroborg opveren met fantastische aannames , onnavolgbare dribbels, onvoorziene steekpasses en razende doelschoten.
Tjaronn Chery, hij heeft het niet in zijn schoot geworpen gekregen. Zoals zovelen met een mening begon hij, geboren in de Wesselerbrink samen met zijn broer, in de jeugdopleiding bij FC Twente. Hij bleek al snel een groot talent te zijn en mocht doorstromen naar de hogere jeugdelftallen.

Tussen het trainen door was hij altijd op het trapveldje te vinden in de wijk. Hele dagen lang speelde hij daar samen met zijn buurtgenootjes Karim El Ahmadi, Omar Kavak en Deniz Toruc. Allemaal waren ze fanatiek maar Tjaronn was net wat fanatieker. Hij bleef samen met zijn broer trainen, trainen en nog eens trainen. Een wedstrijdje speelde je niet voor de lol. Je wint of je dag is vergald.

Tjaronn kreeg problemen met Joop Munsterman. Zoals velen hem voorgingen bleek Joop onverzetterlijk en stuurde hem weg, eerst naar Cambuur en toen naar RBC. Een toekomst in het betaald voetbal leek verder weg te zijn dan ooit. Daar was hij dan, met al zijn talent, niet in de basis bij Twente maar op zoek naar een nieuwe club.

Opeens was daar Emmen, zij zagen het wel zitten in de kleine driftkikker. Hij besloot zich te verbinden en binnen een seizoen was hij bij Ado en vervolgens na 2 jaar ook naar Groningen. Hier is hij de baas op het middenveld. Hij verstuurd de passes naar Kostic en Zivkovic, hij bepaald wanneer er een actie wordt opgezet, hij neemt de dode spelhervattingen voor de rekening en bepaald welke thee er gedronken wordt. Tjaronn Chery is meer dan een voetballer. Hij is een baasje.

Joop Munsterman heeft laatst in een interview aangegeven geen spijt te hebben van het vertrek van Chery. Arnautovic stond immers boven hem in de pikorde. Ik moest erom lachen. Arnautovic had een nog dikkere middelvinger opgestoken naar Joop dan Tjaronn ooit zou durven doen maar dat maakte Joop niet uit. De vinger van Arnautovic leverde Joop geld op, Arnautovic werd verkocht. En Tjaronn? Tjaronn zou alleen maar voetballend iets toevoegen aan het spel wat Twente op dit moment goed kan gebruiken. Gif, karakter en klasse.

Prijs HIER de nieuwe held van de Eredivisie, Tjaronn Chery.
pi_138360573
Goed verhaal. Al durf ik te betwijfelen of deze held van het Noorden het ook op eigen kracht kan. Momenteel vliegt hij mee onder de vleugels en klasse van de grote Nick van der Velden. Zonder deze sturing van haast perfecte schoonheid is hij toch wel erg onrustig en 'dom'.
pi_138360833
Erg wisselvallig. Heb er dan ook geen traan om gelaten toen hij naar Groningen ging.

In ieder geval geen eigen topic waard.
pi_138363178
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Goed verhaal. Al durf ik te betwijfelen of deze held van het Noorden het ook op eigen kracht kan. Momenteel vliegt hij mee onder de vleugels en klasse van de grote Nick van der Velden. Zonder deze sturing van haast perfecte schoonheid is hij toch wel erg onrustig en 'dom'.
Nick van der Velden is natuurlijk een klasse apart, de manier waarop hij zijn team naar grote hoogtes weet te stuwen, kan domineren op het middenveld en zowel de verdediging als aanval ondersteunt is uniek. Toch denk ik dat onze kleine straatsoldaat van de noeste straten van Enschede Zuid toch ook wat in de melk te brokkelen heeft.
  maandag 31 maart 2014 @ 15:11:19 #5
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_138363874
Ik zeg: Oranje

Samen met Botteghin :7
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_138364457
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Goed verhaal. Al durf ik te betwijfelen of deze held van het Noorden het ook op eigen kracht kan. Momenteel vliegt hij mee onder de vleugels en klasse van de grote Nick van der Velden. Zonder deze sturing van haast perfecte schoonheid is hij toch wel erg onrustig en 'dom'.
#NickinOranje
  maandag 31 maart 2014 @ 15:29:40 #7
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_138364561
Middenveld met Immers, Van der Velden en Toornstra, geflankeerd door Kuyt _O_
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_138365378
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:29 schreef inslagenreuring het volgende:
Middenveld met Immers, Van der Velden en Toornstra, geflankeerd door Kuyt _O_
*kwijl.
  maandag 31 maart 2014 @ 17:05:25 #9
67174 Dos37
Come on Twente
pi_138368129
Aardige voetballer, vanuit de jeugd bij Twente was ik al gecharmeerd van hem.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  User die overal opduikt 2022 maandag 31 maart 2014 @ 20:48:11 #10
186611 Haags
pi_138376075
Volledig uitgekotst bij Den Haag ! ^O^ Toppertje hoor ^O^
Zonder wrijving geen glans
pi_138376418
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volledig uitgekotst bij Den Haag ! ^O^ Toppertje hoor ^O^
Zelden een dommere voetballer gezien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')