En dan mevrouw?quote:Op maandag 31 maart 2014 10:03 schreef _Meredith het volgende:
Achter je PC vandaan komen kan wel eens helpen.
quote:Op maandag 31 maart 2014 10:03 schreef _Meredith het volgende:
Achter je PC vandaan komen kan wel eens helpen.
Je zegt gedag, je vraagt hoe het gaat, wat ze overdag doet (werk/opleiding), en nog meer van die koetjes en kalfjes meuk. Het is allemaal niet zo lastig. Hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het gaat.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:04 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
En dan mevrouw?
Ik sta gauw met een mond vol tanden als ik met een dame praat..
Oke, bedankt..quote:Op maandag 31 maart 2014 10:05 schreef _Meredith het volgende:
[..]
Je zegt gedag, je vraagt hoe het gaat, wat ze overdag doet (werk/opleiding), en nog meer van die koetjes en kalfjes meuk. Het is allemaal niet zo lastig. Hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het gaat.
Oke, zal er aan denken.. Ben toch levensmoe.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:05 schreef awiebo het volgende:
spring van een gebouw en zoek je vleugels.
ZO niet? dan heb je ze ook niet
een goed gebit is een prequote:Op maandag 31 maart 2014 10:04 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
En dan mevrouw?
Ik sta gauw met een mond vol tanden als ik met een dame praat..
Eh, ja. Ik zou haar wel even de kans geven om te kunnen antwoorden alvorens je dit hele stuk eruit gooitquote:Op maandag 31 maart 2014 10:07 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Oke, bedankt..
"Hee _Meredith, alles goed met je, wat studeer/werk je?
Wil je keertje wat bij mij drinken"?
Zo iets?
Juist, scherp.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:10 schreef _Meredith het volgende:
[..]
Eh, ja. Ik zou haar wel even de kans geven om te kunnen antwoorden alvorens je dit hele stuk eruit gooit
Hahaha, nee die wil ik niet!quote:Op maandag 31 maart 2014 10:10 schreef mokkiemok het volgende:
miljoenen vrouwen in Nederland en jij wil uitgerekend je "nichtje"
damn , verkeerde topic ....quote:Op maandag 31 maart 2014 10:12 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Hahaha, nee die wil ik niet!
Doe mij maar een lieve Nederlandse vrouw net als _Meredith.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |