Ik wil iig met 2010 werken. Als echt niet meer te krijgen is 2013 maar zoals gezegd: liever niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:42 schreef Roellie80 het volgende:
Of je installeert het compatibiliteitspakket zodat je ook met 2003 nog gewoon verder kan
daar krijg ik ook 'gewoon' een serial via de mail. Mhhh. Dan weet ik nog niet of het legaal is, toch?quote:Op maandag 31 maart 2014 12:59 schreef smegmanus het volgende:
http://www.bol.com/nl/s/a(...)tml?_requestid=99496
Maar je hebt dan een aankoopbon en dus bewijs dat je de eigenaar bent van de licentie....quote:Op maandag 31 maart 2014 14:45 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
daar krijg ik ook 'gewoon' een serial via de mail. Mhhh. Dan weet ik nog niet of het legaal is, toch?
Maar als de licentiecode geripped is , of 'verkocht is aan meerdere mensen' zijn er dan 2 mensen met en licentie? Dacht het niet toch? Ik bedoel: geeft een aankoopbon mij een vrijbrief?quote:Op maandag 31 maart 2014 14:47 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Maar je hebt dan een aankoopbon en dus bewijs dat je de eigenaar bent van de licentie....
Bol.com faciliteert de verkoop door een wazige aanbieder: mercurius, waar ik niets over vinden kan.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:58 schreef cyberterrorist het volgende:
Koop je daarom ook nooit E-tickets etc?
Die kunnen ook geripped zijn en aan meerdere mensen verkocht.....
Het wordt niet door een wazige webwinkel aangeboden ofzo......, beetje vertrouwen hebben mag wel...
En gij noemt zich ondernemer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |