Gewoon omdat het kan?quote:Op maandag 31 maart 2014 09:33 schreef GGMM het volgende:
Vandaag ga ik eens in deze sc posten ipv VBL-SC.

Houd je wel je ritme erinquote:

Ja, waaorm niet. Mijn niveau ligt wat lager op de maandag dus waarom niet in een iets laagbegaafdere SC posten.quote:

Dan zit je eindelijk eens op mijn niveauquote:Op maandag 31 maart 2014 09:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, waaorm niet. Mijn niveau ligt wat lager op de maandag dus waarom niet in een iets laagbegaafdere SC posten.

Je klinkt als mijn vader.quote:
 Maar ik heb niet echt een ritme tegenwoordig. Komt wel weer.
 Maar ik heb niet echt een ritme tegenwoordig. Komt wel weer.  

Lager dan VBL? Damn ...quote:Op maandag 31 maart 2014 09:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, waaorm niet. Mijn niveau ligt wat lager op de maandag dus waarom niet in een iets laagbegaafdere SC posten.

Hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 31 maart 2014 09:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Je klinkt als mijn vader.Maar ik heb niet echt een ritme tegenwoordig. Komt wel weer.
 Word nu ook in het weekend rond een uur of 9-10 wakker, voorheen soms pas om 1-2 uur
 Word nu ook in het weekend rond een uur of 9-10 wakker, voorheen soms pas om 1-2 uur  

Ik heb alleen een ritme als ik ook echte verplichtingen heb. Maar het werk wat ik nu doe is thuis en zelf in te delen. En sporten kan ook wanneer ik zin heb.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijkWord nu ook in het weekend rond een uur of 9-10 wakker, voorheen soms pas om 1-2 uur

daarop hatenquote:Op maandag 31 maart 2014 09:56 schreef Fera het volgende:
Anders SEX SC eens proberen, daar zegt iedereen 's ochtends alleen 'mogguh' tegen elkaar en dat is het.

En wat als je ineens wel werk oid hebt?quote:Op maandag 31 maart 2014 09:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb alleen een ritme als ik ook echte verplichtingen heb. Maar het werk wat ik nu doe is thuis en zelf in te delen. En sporten kan ook wanneer ik zin heb.
 Maar eigenlijk zou ik ook wel wat langer doorslapen als ik mijn zusje niet had moeten brengen
 Maar eigenlijk zou ik ook wel wat langer doorslapen als ik mijn zusje niet had moeten brengen  

Laat mij lekker. Van haten word ik sneller wakker.quote:

Dan sta ik weer vroeg op. Gewoon wat eerder naar bed. Opstaan lukt toch wel. En dat ritme heb ik na een week weer te pakken.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En wat als je ineens wel werk oid hebt?Maar eigenlijk zou ik ook wel wat langer doorslapen als ik mijn zusje niet had moeten brengen

Goeiemoggel.quote:

Oh dat doe je dan goed, ik heb daar verrekte veel moeite meequote:Op maandag 31 maart 2014 10:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan sta ik weer vroeg op. Gewoon wat eerder naar bed. Opstaan lukt toch wel. En dat ritme heb ik na een week weer te pakken.

Ik ben op zich wel een ochtendmens, maar ik ga niet om zeven uur mijn nest uit als dat niet hoeft. Ik probeer altijd 8-9 aan te houden, maar dat ligt er ook aan hoe laat ik ga slapen. Vannacht was het nogal laat.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh dat doe je dan goed, ik heb daar verrekte veel moeite mee

Ik absoluut niet, ik kan echt enorm vervelend zijn als iemand mij 's ochtends wakker maaktquote:Op maandag 31 maart 2014 10:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel een ochtendmens, maar ik ga niet om zeven uur mijn nest uit als dat niet hoeft. Ik probeer altijd 8-9 aan te houden, maar dat ligt er ook aan hoe laat ik ga slapen. Vannacht was het nogal laat.

Hoe was je weekendquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |