Misschien had ze een bepaalde smaak? Ik bedoel, ze zou volgens mij iedereen kunnen krijgen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De naakte waarheid, Morti.
[..]
Nee, omdat ik 2 vriendjes van haar heb gesproken en 1 bed partner kende.
En dat waren alle 3 lelijke kneuzen.
quote:
Nee. Doei.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:59 schreef Hoplahopla het volgende:
Kan iemand mijn frontpage-ban opheffen? Ik heb eigenlijk wel weer behoefte aan spammen op de FP...
Zuur.quote:
Mja, ze viel wel wat meer op kortere, bredere mannen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien had ze een bepaalde smaak? Ik bedoel, ze zou volgens mij iedereen kunnen krijgen.
Inderdaad.quote:
Begrijpelijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, ze viel wel wat meer op kortere, bredere mannen.
Maar het waren vooral van die enorme stumpers. Als ze een van hen boven mij had gekozen, had ik echt moeten huilen.
Nog nooit zoveel gewonnen met poker. Gaat zo snel die eerste paar handjesquote:Op maandag 31 maart 2014 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ach standaard allemaal
niet minder kut
ik wel grotere bedragen maar nooit zo dichtbij echt grote klapper.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel gewonnen met poker. Gaat zo snel die eerste paar handjesVoor je het weet lig je eruit.
Mja, niet zozeer dat ze lelijk zijn, maar gewoon echt enorme kneuzen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk.Ik heb ook één ex die verschrikkelijk lelijk is. Geen idee wat me toen bezielde. Ging voor het innerlijk denk ik.
Ik ook weer morgen.quote:
Ja je zei huh en toen wilde je dat ik op app kwamquote:Op maandag 31 maart 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen salaris
en ik ben vergeten wat ik fokkie wilde appen :s
het note debacle heeft me van mn aprepool gebrachtquote:Op maandag 31 maart 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je zei huh en toen wilde je dat ik op app kwam
Eerste wat je met salaris gaat doen?quote:
quote:
gezond gegeten eigenlijk laatste week buiten pizza 3 keerquote:
Ik ook. Plus sporten. Behalve dit weekend was kutquote:Op maandag 31 maart 2014 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gezond gegeten eigenlijk laatste week buiten pizza 3 keer
daar zit ik nu onderquote:Op maandag 31 maart 2014 02:13 schreef Fok-it het volgende:
85 kilo wordt streefgewicht denk ik. Dat is wel netjes met lengte
Laat is vb zien hoe afgetraind je er toen uitzagquote:Op maandag 31 maart 2014 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
over paar maanden gewoon weer low bf% en 94 kg zoals in zomer 2012
vb?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat is vb zien hoe afgetraind je er toen uitzag
voorbeeldquote:
Uitgerust?quote:
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |