Ze draaien nu live vanuit de RAI geloof ik. Hardcore van de afgelopen 10 jaar. Als ex-gabber echt genieten dus zo voor het stappen.
Nog meer mensen mooie herinneringen aan hun gabber tijd ?
quote:Ik vond het de mooiste tijd van m'n leven.
Op zondag 13 oktober 2002 00:14 schreef -Schorpioen- het volgende:
Pillen slikken, lolly's likken en tot maandagochtend doorgaan.
Heerlijke tijd.
quote:Qua stappen was dat inderdaad ook mijn mooiste tijd. Toen woonde ik nog samen en kwam altijd zondag thuis als mijn vriendin net wakker was. Mmmmmmmm....
Op zondag 13 oktober 2002 00:16 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik vond het de mooiste tijd van m'n leven.
Pillen slikken, lolly's likken en tot maandagochtend doorgaan.
Heerlijke tijd.
quote:waar kan je 't eiglijk online beluisteren?
Op zondag 13 oktober 2002 00:14 schreef -Schorpioen- het volgende:
WAAUUUWW !!!!!Ze draaien nu live vanuit de RAI geloof ik. Hardcore van de afgelopen 10 jaar. Als ex-gabber echt genieten dus zo voor het stappen.
quote:Via de kabel op je radio of misschien ook via een stream op http://www.id-t.com
Op zondag 13 oktober 2002 00:19 schreef Aardige_Jongen het volgende:[..]
waar kan je 't eiglijk online beluisteren?
en wie weet wat er is gebeurd met q the beat?
ZET HEM AAN ALS JE ER VAN HOUDT !!!!!!!!
Gabber muziek
Jonge gastjes die het verziekt hebben
quote:Lekker he !
Op zondag 13 oktober 2002 00:23 schreef existenz het volgende:
Thunderdome is alive & kickin in de RAI!!
quote:cultuurbarbaar
Op zondag 13 oktober 2002 00:26 schreef Glacius het volgende:
*ID&T Radio aanzet**schrikt*
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 00:44 schreef existenz het volgende:[..]
cultuurbarbaar
![]()
quote:Schamen ???? Waarom ? Ik ben er bijna trots op. Allen jammer dat in 1996 er zo veel kinderen kwamen. Toen ben ik er maar mee gekapt.
Op zondag 13 oktober 2002 03:01 schreef WiSeGuY187 het volgende:
ok ....... aangezien ik al een paar minuten naar geen reactie zit te kijken...... ja ik ben ongeduldig........ wie schaamt zig voor zijn gabber tijd??????
(-Schorpioen- gaat toch maar niet stappen...thuis is de muziek beter !!
quote:nou ...... ik heb bijna het gevoel dat ik opnieuw aan het puberen ben ...... ben in 93 gestopt .... maar wat iedereeen er over te melden heeft ik schaam me er niet voor
Op zondag 13 oktober 2002 03:09 schreef -Schorpioen- het volgende:[..]
Schamen ???? Waarom ? Ik ben er bijna trots op. Allen jammer dat in 1996 er zo veel kinderen kwamen. Toen ben ik er maar mee gekapt.
(-Schorpioen- gaat toch maar niet stappen...thuis is de muziek beter !!
quote:6 Milion ways to die !!!
Op zondag 13 oktober 2002 03:12 schreef WiSeGuY187 het volgende:[..]
nou ...... ik heb bijna het gevoel dat ik opnieuw aan het puberen ben ...... ben in 93 gestopt .... maar wat iedereeen er over te melden heeft ik schaam me er niet voor
Maar euh...het is inderdaad allemaal een tijd geleden. Maar dat maakt het er niet minder om. Ik kan er nog steeds enorm vanuit mijn dak gaan. Gabber wordt voor mijn kinderen, als de Beatles voor mij waren toen ik klein was...GEEN FUCK AAN !! Noem het maar een generatiekloof dan !
quote:daarom......... ik heb nu ook alles wat mij betreft goed voor elkaar en ik ken heel veel mensen die alles ontkennen wat ze vroeger hebben gedaan .... ik nie alles is goed nu....... maar volgens mij kom ik te dronken over nu
Op zondag 13 oktober 2002 03:20 schreef -Schorpioen- het volgende:[..]
6 Milion ways to die !!!
Maar euh...het is inderdaad allemaal een tijd geleden. Maar dat maakt het er niet minder om. Ik kan er nog steeds enorm vanuit mijn dak gaan. Gabber wordt voor mijn kinderen, als de Beatles voor mij waren toen ik klein was...GEEN FUCK AAN !! Noem het maar een generatiekloof dan !
quote:ik woon vlak bij duitsland in de buurt en dat is de vetste hardstyle ten die ik ken (ik ga 26-10 naaar x-clusive dus de hmh ken ik nie) dus ik begin opnieuw te puberen...... maar een bonzai channel one sla ik nie af
Op zondag 13 oktober 2002 03:28 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ik woon in een mooi Amsterdams pand.....en ik verbaas me dat de politie nog steeds niet voor de deur staat. Muziek staat toch errug hard !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op het Bonzai record stonden inderdaad errug vette nummers.
Op zondag 13 oktober 2002 03:31 schreef WiSeGuY187 het volgende:[..]
ik woon vlak bij duitsland in de buurt en dat is de vetste hardstyle ten die ik ken (ik ga 26-10 naaar x-clusive dus de hmh ken ik nie) dus ik begin opnieuw te puberen...... maar een bonzai channel one sla ik nie af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |