[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 13-10-2002 20:37]
quote:Toch blijft soppen een leuk idee
Op zondag 13 oktober 2002 20:36 schreef Seborik het volgende:
Deze grap is onbegrijpelijk voor degenen die niet bij Metalheads-meeting I waren.
quote:Kijk WF, ik ben niet de enige met dat soort grappen.
Op zondag 13 oktober 2002 20:37 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Toch blijft soppen een leuk idee
quote:WF?
Op zondag 13 oktober 2002 20:37 schreef Seborik het volgende:[..]
Kijk WF, ik ben niet de enige met dat soort grappen.
quote:Dat je dat niet wist
Op zondag 13 oktober 2002 20:45 schreef Yokozuna het volgende:[..]
OH!!!
quote:Ach ja.
Op zondag 13 oktober 2002 20:37 schreef Seborik het volgende:[..]
Kijk WF, ik ben niet de enige met dat soort grappen.
quote:Het WF-promotieteam komt naar je toe deze winter.
Op zondag 13 oktober 2002 21:03 schreef Witchfynder het volgende:
Goddamnit!!"WF?" Grrrr &*#@@$^&!!!!
quote:Witchfinder WTF man. Ben jij zo'n grootheid dat ze jou naam afkorten tot 2 letters?
Op zondag 13 oktober 2002 21:03 schreef Witchfynder het volgende:
Goddamnit!!"WF?" Grrrr &*#@@$^&!!!!
Dan wil ik wel YK heten. Wow, vette rap naam man. Dzjeej Keej!
Yo nigga wasap! Gadver, ik lijk net zo'n tante Kelly.
quote:Klote opmerking mode: Ga jij nou eerst maar eens EEN gitaaramp halen voordat je een gitaar van een paar ruggen haalt
Schaamt uw eigen haha
quote:Eigenlijk is het meer omdat iedereen Witchfynder te lang vindt en hijzelf Witchy niet zo graag heeft.
Op zondag 13 oktober 2002 21:15 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Witchfinder WTF man. Ben jij zo'n grootheid dat ze jou naam afkorten tot 2 letters?
quote:Yo YK
Witchfinder WTF man. Ben jij zo'n grootheid dat ze jou naam afkorten tot 2 letters?
Dan wil ik wel YK heten. Wow, vette rap naam man. Dzjeej Keej!
Yo nigga wasap! Gadver, ik lijk net zo'n tante Kelly.
[..]Klote opmerking mode: Ga jij nou eerst maar eens EEN gitaaramp halen voordat je een gitaar van een paar ruggen haalt
Heeft Kipmans trouwens al koppijn gekregen van die blastbeat mp3?
quote:WTF is ook een mogelijke afkorting voor witchfinder, maar dat levert nog meer verwarringen op.
quote:V-amp2 zou wel toffer zijn, probeer hem maar eens uit @ local shop, je bent meteen overtuigd
Op zondag 13 oktober 2002 21:22 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Yo YK
Wasap dude !
Mjah ik weet het, ik zit nog te twijfelen of ik nu eerst v-amp moet nemen of normale amp met gain erop enzo
quote:Ja kan ik ook gelijk makkelijk opnemen enzo.
Op zondag 13 oktober 2002 21:23 schreef Yokozuna het volgende:[..]
V-amp2 zou wel toffer zijn, probeer hem maar eens uit @ local shop, je bent meteen overtuigd
quote:Tuurlijk wel, en anders mogen ze zich schamen! Neh, die moeten ze wel hebben. Anders Tierolff.
Op zondag 13 oktober 2002 21:24 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Ja kan ik ook gelijk makkelijk opnemen enzo.
Kan je dat ding gewoon bij van gorp uitproberen of hebben ze hem daar niet?
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 13-10-2002 21:31]
quote:Mooi, zal ik vrijdagmiddag wel eens langs gaan want dan heb ik namelijk vrij !
Op zondag 13 oktober 2002 21:25 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Tuurlijk wel, en anders mogen ze zich schamen! Neh, die moeten ze wel hebben. Anders Tierolff.
quote:hahahahaha
Op zondag 13 oktober 2002 21:31 schreef Yokozuna het volgende:
Je komt daar binnen, pleurt 150 groffe euro's op de toonbank en prielt met je vinger vol gitaareelt naar die vamp2 die daar hangt en zegt tegen de vakantiemedewerker, HIER MET DIE VAMP2 anders sloop ik al die lelijke Bc RICH gitaren in je hele fokking winkel!!!
solarisis (melodaic dedath metal uit enschedede erg ghey. Maar ied muziek wsa gewoon superstmo! maarja, die muziek was superstom. en mamas kleine jongentejh was wel aaridg. en ze gingen nog een paar numemrs met harry samen doen. stonden ze met zn 10ene op zon mini podioum. en toen gingen ze een lied zingenr over een p[alatselijk cafe waar ze gisteren niet inkwamen omdat ze eruit zagen als nazis
quote:Damn hij mag wel eens leren typen
Op zondag 13 oktober 2002 21:37 schreef Yokozuna het volgende:
Stukje lenl, hij was naar een concert geweest van "melodica dtrhas meatal!"solarisis (melodaic dedath metal uit enschedede erg ghey. Maar ied muziek wsa gewoon superstmo! maarja, die muziek was superstom. en mamas kleine jongentejh was wel aaridg. en ze gingen nog een paar numemrs met harry samen doen. stonden ze met zn 10ene op zon mini podioum. en toen gingen ze een lied zingenr over een p[alatselijk cafe waar ze gisteren niet inkwamen omdat ze eruit zagen als nazis
quote:Gewoon slaplaat eraf schroeven en kijken of je een paar slechte contacten ziet, soldeerbout erbij, kan iedere prutser zo doen, bespaart je een hele hoop geld.
Op zondag 13 oktober 2002 21:34 schreef Pietjuh het volgende:[..]
hahahahaha
![]()
Moet trouwens eerst nog eens dat draadje in me gitaar goed vast laten zetten want versterking valt echt hele tijd weg. Soms doet ie het wel en dan weer niet. Echt superirritant.
Maar ik ga van de week eerst eens langs om te kijken hoe die nu eigenlijk klinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |