ja, maar hij weigert om naar de huisarts te gaanquote:
Ik zou hem gewoon een paar weken op de bank laten parkeren; moet je eens kijken hoe snel hij naar de huisarts gaat.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:12 schreef MiekeJansje het volgende:
[..]
ja, maar hij weigert om naar de huisarts te gaan
opzoek dus naar een oplossing die hem kan helpen en zoals ik al aangaf verschillende dingen gevonden online van anti snurkkussen tot anti snurkring maar op internet zie je vaak door de bomen het bos niet meer, vandaar dat ik het hier kwam vragen
hem op de bank laten slapen, doet mijn vriend ook af en toe. Maar meestal tik ik hem aan en gaat hij op zijn zij liggen en snurkt hij niet meer.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:05 schreef MiekeJansje het volgende:
Hai,
Vraagje! Mijn vriend snurkt als een malle (geloof me een stoomgemaal is er niets bij) en helaas is ons appartement te klein en onze bank te hard om ergens anders te gaan slapen. Dus nu ben ik opzoek naar een oplossing. Iemand tips?
Oh en ik ben zelf al aan het googlen geslagen, vind je natuurlijk alles. Zat te denken aan een anti snurkbeugel? Iemand daar ervaring mee? Had er een gevonden op - niet zo duur en ze zeggen dat iedereen het eenvoudig kan dragen.
Ben benieuwd of jullie me kunnen helpen, want ben een beetje ten einde raad zo onderhand!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |