Hier een keer per dag, namelijk in de morgen want als hij dan een of andere reactie zou hebben of krampjes dan zou hij daar 's nachts geen last meer van hebben. Was een tip van de ouwe rottenquote:Op zondag 30 maart 2014 17:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja ze heeft er wat stukjes af gehapt/sabbelt![]()
Toen jullie begonnen met hapjes hoe vaak boden jullie wat aan? Een keer per dag of vaker?
En slabben met mouwen lijken ons wel handig hebben jullie daar misschien ervaring mee?
Dat is idd erg slim van die ouwe rotten!quote:Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hier een keer per dag, namelijk in de morgen want als hij dan een of andere reactie zou hebben of krampjes dan zou hij daar 's nachts geen last meer van hebben. Was een tip van de ouwe rotten
Ik heb niet stilgestaan bij dat mogelijke effect van de Mirenaquote:Op zondag 30 maart 2014 20:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is idd erg slim van die ouwe rotten!
De zwangerschapskilo's waren er met 8 dagen af... Maar daarna ging ik flink vocht vasthouden en daarna het spiraal heeft weer wat kilo's in de plus gedaan.
Mus wat heftig doe maar goed kroelen met hem![]()
Dit was natuurlijk niet de kraamweek die we in gedachten hadden en het was en is best pittig. Gelukkig ben ik beter uit de bevalling gekomen dan ik er in ging! De eerste dag had ik last van naweeën en spierpijn en dat was hetquote:Op zondag 30 maart 2014 20:19 schreef GotC het volgende:
Mus, heftige kraamperiodeRed je het allemaal een beetje? Ook met jouw herstel?
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:52 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk niet de kraamweek die we in gedachten hadden en het was en is best pittig. Gelukkig ben ik beter uit de bevalling gekomen dan ik er in ging! De eerste dag had ik last van naweeën en spierpijn en dat was hetIk kan alle toestanden dus relatief goed handelen
![]()
En zwangerschapskilo'sOns buurmeisje vroeg gister of we nog een baby' tje krijgen
Ik ga er maar van uit dat het net als de vorige keer vanzelf goed komt
Helaas niet binnen een paar weken KP, maar na 6 maanden zat ik weer op mijn normale gewicht. Zonder er iets speciaals voor te doen.
Nja, maar als onze spartelkoningin op schoot zit tijdens het eten, wordt er dus niet gegeten (tenzij zij eet, maar zodra dat op is, moet ze weer alles zien/pakken/draaien). En ik heb dus werkelijk geen idee of hotels enzo standaard kinderstoelen hebben staan en of die dan niet te smerig voor woorden zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 21:07 schreef Kimpossible het volgende:
Thanks dames. Ik ben een tikje ongeduldig geloof ik, maar daar heb ik wel meer last van bij de doelen die ik voor mezelf voor ogen heb![]()
Spirit, ik geloof toch niet dat ik daarmee zou gaan zeulen, want voor dat ene restaurantje die er geen heeft staan kan d'r best op schoot gezeten worden. Denk ik. Maar Mijnes is dus nog maar 4 weken, dus so much voor mijn ervaring.
Ik ga er vanuit dat ze overal wel een simpele kinderstoel hebben staan. En als ze die niet hebben (sjieke dure tenten) ben je er waarschijnlijk ook niet echt welkom met een kleintje...quote:Op zondag 30 maart 2014 21:01 schreef Spirit82 het volgende:
Zonder bijlezen, sorry, gooi ik er even een vraag in: we willen over een paar weken naar Italië op vakantie. Met de auto en dan een beetje rondreizen. Campingbedje mee, buggy vandaag gekocht, maar is zo'n kinderstoel-to-go (zo'n ding wat je aan een stoel hangt) nou een aanrader of zouden ze bij hotels en restaurantjes ook gewoon kinderstoelen hebben?
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:55 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
Heb je een draagdoek trouwens? anders mag je mijne lenen? hij is blauw
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
Multitasken op topniveau dekt de lading helemaal inderdaad. Zo'n peutertje slokt ineens veel meer energie op dan normaal.
Maargoed, de peuter doet het hier wel heel goed en ze heeft vanmorgen zelfs bijna een uur met een broertje op schoot gezeten. Als hij dan huilt gaat er een speentje in, ze aait over zijn bolletje, praat tegen hem en is gewoon heel lief. Ik zou het zelf niet beter doen geloof ik. En als ik haar dan zo lief bezig zie word ik helemaal emo.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |