SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
BojannnnnnnnAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
naja ze proberen het vooral. meestal lukt het nietquote:Op zondag 30 maart 2014 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je dit jaar een sweaty goal maakt heb je het zelf doorgaans gewoon goed uitgespeeld. Het is niet meer zoals vorig jaar imo dat het altijd de falende AI was waardoor het gewoon altijd de easy goal was.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik had laatst ook een rare. Vriend van mij kopt een corner in en terwijl de bal richting doel vliegt wordt ineens mijn keeper automatisch geselecteerd waardoor hij hem niet opvangt (was een pisbal recht op hem af) maar hem via de bovenkant van zijn hoofd binnentikt..zag er zo debiel uitquote:Op zondag 30 maart 2014 15:47 schreef over_hedge het volgende:
Speelde vrijdag met wat bier en wat vrienden fifa. Alleen er was 1x wel een raar doelpunt. Ik schoot de bal letterlijk dwars door de keeper heen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Na die 2-0 was het verzet wel gebroken, maar Twente had eigenlijk veel meer kansen.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:52 schreef StijnDa het volgende:
Het wordt wel wat vernederend ondertussen voor Twente.
Speelt Ajax beter dan afgelopen weken?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vooral heel effectief en ze hadden ook geluk. Maar dat maakt mij niet veel uit.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:52 schreef StijnDa het volgende:
Speelt Ajax beter dan afgelopen weken?![]()
Ajax speelt helemaal niet zo goed eigenlijkquote:Op zondag 30 maart 2014 15:52 schreef StijnDa het volgende:
Speelt Ajax beter dan afgelopen weken?![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een rare. Vriend van mij kopt een corner in en terwijl de bal richting doel vliegt wordt ineens mijn keeper automatisch geselecteerd waardoor hij hem niet opvangt (was een pisbal recht op hem af) maar hem via de bovenkant van zijn hoofd binnentikt..zag er zo debiel uitFifa heeft soms wel aparte dingen. Maar een bal door de keeper heen was toch wel echt het diepte punt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Leuk voor hem, scoren voor een Franse middenmotor. Hij had ook al lang in Engeland kunnen zitten.quote:![]()
Jezus, dat is wel IF-waardig jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stijf in de kruising met die snelheid... Die zie ik er alleen uit gehouden worden door echte top keepersquote:Op zondag 30 maart 2014 16:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat doet die keeper dan joh... Die zie je toch van verre aankomen?![]()
Serero MOTM. DS2 heeft vaak gesmst dus.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar ik bedoel dat ie zo lang nog wacht.. Het kan zijn dat zn zicht ontnomen word, maar die Naldo legt niet bepaald subtiel aanquote:Op zondag 30 maart 2014 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stijf in de kruising met die snelheid... Die zie ik er alleen uit gehouden worden door echte top keepers![]()
![]()
Zo'n bal draait nog bij hèquote:Op zondag 30 maart 2014 16:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar ik bedoel dat ie zo lang nog wacht.. Het kan zijn dat zn zicht ontnomen word, maar die Naldo legt niet bepaald subtiel aanHet is niet goed in te schatten waar die bal gaat neerploffen.
Bovendien onderkant lat, zie er maar eens aan te komen met een duik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |