abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 18 oktober 2000 @ 18:52:47 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_401669
Goed krijgen we vandaag weer een grote monoloog van Koos of kunnen we na deze uitzending zeggen: Goh het was een keertje leuk
I'm getting too old for this....
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 oktober 2000 @ 19:20:29 #2
862 Arcee
Look closer
pi_401697
Waarom moest Kimmie huilen?

Koos: "Kim heb een mooi smoeltje"

Strakke actie van Vewdy trouwens. Hij was diegene die inzag dat de weekopdracht niet haalbaar was. Plusje voor hem. Blijft een lul natuurlijk

  woensdag 18 oktober 2000 @ 19:24:19 #3
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_401701
Fewdie, Koos en Mister Ed bespreken de dames.

Mister Ed: "nou sorry hoor ik leg de lat wat hoger....."
kan iemand een plaatje achterhalen van zijn eigenste moppie (ongetwijfelde van de tweede leg trouwens, die baby van 11 dagen).

Het walgelijke is wel dat alle bewoners in zijn fake interviewtechnieken trappen.

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
pi_401704
Hmmm, mannenonderonsje. Conclusie: een vrouw is er om verleidelijk te zijn voor de man. Weinig geëmancipeerd boeltje daar. Bianca is te stoer, Hieke teveel moeder en te weinig femme fatale, Annet krijgen ze geen harde van, Kim d'r mond staat scheef en Desiree laat je afdrogen.
Tjonge, jonge, jongens toch.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_401708
Ik hen harstikke in een deuk gelegen!!!!

Heerlijk die mannenpraat (ben zelf een vrouw) en Ferdi en Koos die er met open ogen intrappen.

Ik ga het zeggen: Dat Ed nog maar lang mag blijven!!!

pi_401733
Major break!
Wat ik al vermoedde hebben we dus nu met z'n allen kunnen ZIEN! Annet valt definitief door de mand. Eerst een 'JA ik ga d'r voor', onmiddellijk gevolgd door een heftig 'NEE ik ook niet schudden als de andere teamleden te kennen geven NIET door te willen sporten ten koste van het andere team.
No backbone at all! Dit soort types heult mee met de vijand in oorlogstijd.
Haar 'moeder Theresa troost'-attitude bekijk ik voortaan met heel andere ogen. Bah bah.
pi_401739
JAHAA! EDJE ROELT!!!! Ik heb ontzéttend genoten van al die gesprekken die Ed op gang brengt....hij laat Koos gewoon hardop zeggen dat ie van Desire wel een harde zou krijgen....!!!!Way to go Ed!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 oktober 2000 @ 19:59:07 #8
862 Arcee
Look closer
pi_401744
quote:
Op 18 oktober 2000 19:49 schreef trevanian het volgende:
Major break!
Wat ik al vermoedde hebben we dus nu met z'n allen kunnen ZIEN! Annet valt definitief door de mand. Eerst een 'JA ik ga d'r voor', onmiddellijk gevolgd door een heftig 'NEE ik ook niet schudden als de andere teamleden te kennen geven NIET door te willen sporten ten koste van het andere team.
Helemaal mee eens! Viel mij ook tegen idd. Ik dacht al dat ze baalde dat Robin haar eerst vroeg. Zegt ze dat ze wel voor die 1600 km wil gaan en als Bianca dan zegt dat ze 't liever voor de hele groep wil en anders maar niet dan is ze 't er gelijk mee eens. Zwak dus idd.
pi_401803
ART,

Bedankt voor je scherpe analyse.

Ed is ok.
pi_402270
heeft nog iemand gekeken????
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_403501
Ed weet de anderen inderdaad leuke uitspraken te ontlokken.

Ferdy heeft het na vanavond definitief bij mij verbruid: Zeggen dat de weekopdraht "zonde van zijn tijd" is. Kan iemand mij vertellen wat hij voor vreselijk belangrijks te doen heeft deze week?

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')