quote:Op zondag 30 maart 2014 12:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze zegt ook nog: Je mag niet in de PB maarrrrr uhhhhhh
En wat hebben we gisteravond uitgestraald dan![]()
Gio zenderkamer, die wordt nu alle hoeken doorgeslagen.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:14 schreef martend het volgende:
[..]Geweldig
hoop dat ze het er nog eens uitgebreid over gaan hebben, nu of later.
rienkie is inmiddels ook al bezig vingeroefeningen te doen hoorde ik emil / vanass over
Idd.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:16 schreef Voxs het volgende:
Emil loopt als een gekooide panter door de loods. Hij vreet zich op. Met gortdroge humor probeert hij de anderen aan te sporen voor het centraal.
Het is ook ongeloofelijk dat niemand zin heeft om mee te werken. Ze doen allemaal hun eigen ding. Walgelijk gewoon!quote:Op zondag 30 maart 2014 12:16 schreef Voxs het volgende:
Emil loopt als een gekooide panter door de loods. Hij vreet zich op. Met gortdroge humor probeert hij de anderen aan te sporen voor het centraal.
Hij moet vandaag doorkomen... Morgen komt zijn vriendin.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:17 schreef Tayu het volgende:
Emil heeft het niet meer zo naar zin in Utopia, lijkt het.
morgen ?quote:Op zondag 30 maart 2014 12:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij moet vandaag doorkomen... Morgen komt zijn vriendin.
Dat verklaart zijn gespannenheid enigszins.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij moet vandaag doorkomen... Morgen komt zijn vriendin.
Dat was de planning, maar is naar voren geschoven.quote:
Stel voor om Utopia nu maar in De Houten Kooi om te dopen. Naam Utopia slaat echt nergens op.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:17 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Het is ook ongeloofelijk dat niemand zin heeft om mee te werken. Ze doen allemaal hun eigen ding. Walgelijk gewoon!
owquote:Op zondag 30 maart 2014 12:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat was de planning, maar is naar voren geschoven.
Doodmoe wordt je ervanquote:Op zondag 30 maart 2014 12:19 schreef doodmoe het volgende:
Ze weten allemaal dat er centraal was en toch heeft niemand de moeite genomen om op tijd te zijn. Ze hebben echt allemaal schijt aan elkaar.
Jouw naam zou ik ervan wordenquote:Op zondag 30 maart 2014 12:19 schreef doodmoe het volgende:
Ze weten allemaal dat er centraal was en toch heeft niemand de moeite genomen om op tijd te zijn. Ze hebben echt allemaal schijt aan elkaar.
Oh toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 12:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat was de planning, maar is naar voren geschoven.
Lau: we gaan centraal hequote:Op zondag 30 maart 2014 12:20 schreef Urb het volgende:
Zuster Laura moet Andrea uit haar hobbyhoekje halen?
Juist!quote:Op zondag 30 maart 2014 12:21 schreef Jian het volgende:
Er is maar één juiste aanpak in vergaderingen. Zo en zo laat begint het overleg, degenen die aanwezig zijn nemen geldige besluiten. Als je niet aanwezig bent heb je geen stem, klaar. Het is zo simpel.
Waarvan aktequote:Op zondag 30 maart 2014 12:21 schreef Jian het volgende:
Er is maar één juiste aanpak in vergaderingen. Zo en zo laat begint het overleg, degenen die aanwezig zijn nemen geldige besluiten. Als je niet aanwezig bent heb je geen stem, klaar. Het is zo simpel.
Terecht.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:23 schreef Urb het volgende:
http://www.utopiatv.nl/ne(...)woner-van-de-week-12
Tot nu toe Nico, Isa & Ron top 3.
Ik ben het helemaal met jullie eensquote:Op zondag 30 maart 2014 12:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep ook mijn top3, Emil zou er voor mij nog bij mogen omdat zn droge humor en leuk met Nico.
Kan die crackkop eens in de mic praten... Niet te verstaan dat mens.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:25 schreef Tayu het volgende:
Héél duurzaam en héél goed voor het milieu (zelfs Billy neemt heel dat duurzame en milieubewuste niet meer serieus):
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |