SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yuri, weet je nog niet op wie je valt?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die chick uit de OP mag weleens aan haar flexibiliteit gaan werken man, jezus. Wat een slechte squat.
Nou en.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:26 schreef Sapstengel het volgende:
Het gaat toch om de ass, niet om de form.
quote:Op zondag 30 maart 2014 00:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
yuri, weet je nog niet op wie je valt?
je ontwijkt de vraag?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
It's Always Sunny in Philadelphia is echt zo hilarisch, vooral Charlie.
[..]
Nou en.
[..]
YouTube-channel is ook goed: https://www.youtube.com/user/keppiezbt/videosquote:Op zondag 30 maart 2014 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze site kwam ik lang geleden tegen en komt nu wel van pas.
http://www.nomadicmatt.com/
En hij heeft ook een boek geschreven: http://www.bol.com/nl/p/h(...)70065bba51d000002853
Ik moet altijd hard lollen om Mac die zijn overgewicht goedpraat met THIS IS MASS BRO of iets van die strekking.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
It's Always Sunny in Philadelphia is echt zo hilarisch, vooral Charlie.
Lol klopt wel redelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:10 schreef no1uknow het volgende:
Mijn beeld van lovelotion is overigens echt zo'n autistje die in een woonvorm met begeleiding woont met een lichamelijke en verstandelijke beperking. Of twee.
Hahaha.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik moet altijd hard lollen om Mac die zijn overgewicht goedpraat met THIS IS MASS BRO of iets van die strekking.
Hoezo?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die chick uit de OP mag weleens aan haar flexibiliteit gaan werken man, jezus. Wat een slechte squat.
Niet diep. Zelfs niet onder parallel. Half-squat = geen squat.quote:
Gewoon een soort van houvast/tegengewicht. Ik steek mijn armen bijv. vooruit wanneer ik tijdens de warm-up bodyweight squats doe.quote:
Ik kan ATG squatten en in third world squat positie zitten maar mijn hamstring flexibiliteit is belabberd.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:14 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen die handen zien er heel gehandicapt uit ofzo.
En idd, ze mag wel aan haar flexibiliteit werken. Als je niet tot below parallel kan heb je poverty flexibiliteit.
Ik heb in de gym met een aantal gasten getraind die gewoon met moeite tot aan parallel komen met squats, heel apart.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik kan ATG squatten en in third world squat positie zitten maar mijn hamstring flexibiliteit is belabberd.
Als ik een Romanian deadlift uitvoer komt de bar amper halverwege mijn bovenbenen.
Sommige mensen kunnen inderdaad niet squatten, heb er ook wel een paar (niet-trainende personen) gezien die absoluut niet kunnen squatten, hakken komen van de grond en dan nog komen ze niet voorbij parallel enzo.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb in de gym met een aantal gasten getraind die gewoon met moeite tot aan parallel komen met squats, heel apart.
Zelf kom ik met goede vorm tot halverwege scheen met RDL, als ik nu ga staan en mn rug bol, kan ik de grond aanraken met m'n vingertoppen. Doe zelf ook altijd front squats, vind het fijn dat je daarmee ook heel makkelijk erg diep kunt gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |