hoezo niet?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:28 schreef hoas het volgende:
Waarom kom ik er niet uit?
Op een of andere manier kloppen de plattegronden niet.
staat in de OP, dat is het raam.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:32 schreef Peter het volgende:
Is dat bovenste in de wand een deur of raam? En hoe hoog van de grond begint dat?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe hoog begint die? Kan daar een keukenblad onderlangs lopen?
Een werkblad is zo'n 80cm hoog.quote:De vensterbank van het raam zit op 60 cm hoogte. Het raam bestaat uit twee gedeelten, het bovenste gedeelte kan open en bevind zich op ongeveer 1m hoogte. Dit bovenste deel is zo'n 50cm hoog.
Tjs, daar moet wel omheen te werken zijn als je daar echt een werkblad voor zou willen, maar ik vermoed dat je dat niet ziet zitten?quote:
hoeveel kastjes zijn dat ongeveer denk je?quote:Op zondag 30 maart 2014 12:01 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Ik zou een hoekkeuken maken met water (kraan, vaatwasser) op de lange kant, koken op de kant van 2,19m. En dan de koelkast (dat is een losstaande koelkast toch?) op de derde, korte wand.
Reden: a) ik vind een hoekkeuken altijd knus & gezellig b) de koelkast is wat dieper en komt daardoor beter tot zijn recht als hij los staat en niet tussen de kastjes gepropt
Schatting: 2 gewone onderkastjes, 1 kastje onder gootsteen, 1 hoekkastje + vaatwasser en ovenquote:Op zondag 30 maart 2014 12:09 schreef Saisai het volgende:
[..]
hoeveel kastjes zijn dat ongeveer denk je?
de keuken die er nu in zit, zit op de verkeerde plek (toekomstige slaapkamer), en is serieus 30 jaar oud en echt af.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:03 schreef speedcore het volgende:
als de keuken die er nu in staat geschikt is om te koken etc, doe er dan voorlopig helemaal niks aan maar ga eerst een jaar er gebruik van maken. dan kom je er vanzelf achter wat het meest praktisch is en kun je daar rekening mee houden als je er over een jaar geld aan gaat uitgeven
Dat willen we beiden niet, we willen de keuken bij de kamer betrekken. dat hokje is de plaats waar nu nog een wasbak hangt. de leidingen zijn er dus al.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:06 schreef BartNH het volgende:
Ik zou een keuken maken in de kantoorruimte en dat buro in die nis zetten. Heb je minder gehufter met leidingen ook.
Wat is dat hokje linksboven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |