Ik heb ongeisoleerd al schimmelvorming, dus het zal erna nog wel erger wordenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:09 schreef Devil010 het volgende:
Waarom isoleren als het geheel toch aan bepaalde zijkanten open is? Kijk uit met vocht, je kunt ook condens krijgen nl en dat tast je bouwsel aan op den duur. Beter is m.i. het geheel te laten 'ademen' dus geen isolatie.
Dan is er toch wat anders aan de hand... optrekkend vocht?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:24 schreef hoas het volgende:
[..]
Ik heb ongeisoleerd al schimmelvorming, dus het zal erna nog wel erger worden
Hij is aan de voorkant open, is verder vrijstaand en vorig jaar gebouwd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:23 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Dan is er toch wat anders aan de hand... optrekkend vocht?
Regenwater? Mosvorming?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:56 schreef hoas het volgende:
[..]
Hij is aan de voorkant open, is verder vrijstaand en vorig jaar gebouwd.
Ik maak er dit jaar roosters in, de schimmel zit alleen aan de achterkant plafond.
Zijn wel onbehandelde underlayment platen maar schilderen is geen optie dan sluit je het helemaal af want bovenop zitten bitumen.
Nee puur condens wat niet weg kan, dak heeft ook een flink afschot dus binnen notime is het droog, achter in de hoek is geen ventilatie en dus een dood klimaat.quote:
Dan zou ik eerder zorgen dat die condens weg kan dan nog extra isolatie aan te brengen, het probleem wordt dan alleen maar groter. Pak de bron aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:47 schreef hoas het volgende:
[..]
Nee puur condens wat niet weg kan, dak heeft ook een flink afschot dus binnen notime is het droog, achter in de hoek is geen ventilatie en dus een dood klimaat.
HOAS is niet de TS he..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:48 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder zorgen dat die condens weg kan dan nog extra isolatie aan te brengen, het probleem wordt dan alleen maar groter. Pak de bron aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |