SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door DarkSonic2 op 29-03-2014 14:54:37 ]![]()
Het gaat niet om verliezen (dan was ik er al veel eerder mee gestopt), het gaat er om dat ik geen plezier meer heb in dit spel.
En dat is niet raar, want ik heb het verschrikkelijk veel gespeeld. Ik vond Fifa 14 echt veel beter dan Fifa 13, maar nu ben ik er gewoon klaar mee.![]()
Advocaat weg bij AZ aan het einde van het seizoen. Ik hoop op Marco van Basten, en anders van Marwijk als nieuwe trainer![]()
![]()
wel heel toevallig net nadat je dik bent ingemaakt'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gewoon een weekje opzij leggen, misschien gaat het dan wel weer kriebelen. Ik speel heel vaak weekjes niet. Of maandjes.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:42 schreef DutchSL het volgende:
Het gaat niet om verliezen (dan was ik er al veel eerder mee gestopt), het gaat er om dat ik geen plezier meer heb in dit spel.![]()
Ik verloor met 0-0 na penalty's ja. Dik ingemaaktquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:43 schreef poker4lifee het volgende:
wel heel toevallig net nadat je dik bent ingemaakt![]()
![]()
iddquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon een weekje opzij leggen, misschien gaat het dan wel weer kriebelen. Ik speel heel vaak weekjes niet. Of maandjes.hoef je het niet gelijk weg te doen. misschien dat je over een tijdje het toch weer wil spelen..
al zal ik dat bij fifa 14 overigens wel aanraden, daar niet van'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Eigenlijk moet je er mee stoppen na een 6-0 overwinning.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:43 schreef poker4lifee het volgende:
wel heel toevallig net nadat je dik bent ingemaakt![]()
![]()
Nu nog wachten tot ik hem binnen heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop ook dat van Basten naar AZ gaat gr grquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:42 schreef Toefjes het volgende:
Advocaat weg bij AZ aan het einde van het seizoen. Ik hoop op Marco van Basten, en anders van Marwijk als nieuwe trainer
lekker Gouweleeuw verneuken![]()
Ik ben wel fan van van Basten eigenlijk. Zoals hij Nederland op het EK toen liet voetballen, die wedstrijden tegen Frankrijk en Italiequote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat van Basten naar AZ gaat gr gr
lekker Gouweleeuw verneukenPlus, een hele aardige vent gewoon, plus eeuwige heldenstatus voor zijn aandeel in het winnen van het EK '88
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Nu nog wachten tot ik hem binnen heb.thanks die zet ik even op mijn smlenolijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is sport1 niet meer gratis. Was toch de hele maand maart toch? Ben bij me ouders maar die hebben standaard geen sport1 maar omdat ik dacht dat de hele maand maart sport1 gratis was is dat niet meer zo vandaag.![]()
Geniaal hoe je in dit verhaal naar de climax toewerkt. Ik heb het zelfde gemerkt inderdaad. Beetje karig van UPC.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:37 schreef Maver24 het volgende:
Is sport1 niet meer gratis. Was toch de hele maand maart toch? Ben bij me ouders maar die hebben standaard geen sport1 maar omdat ik dacht dat de hele maand maart sport1 gratis was is dat niet meer zo vandaag.![]()
Ik heb het toch gevonden, kanaal 15 moet je wezen,quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geniaal hoe je in dit verhaal naar de climax toewerkt. Ik heb het zelfde gemerkt inderdaad. Beetje karig van UPC.
zometeen toch naar Barca kijken om 16.00![]()
Wát een aidscup zeg, niet te zuinig, verloren door een van richting veranderd schot in de 90ste minuut
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik heb er 40 op completing. Daarnaast 100 al een hele tijd vastgeglitched in mijn watchlist waarbij ik voor het merendeel wel heb betaald maar nooit de speler heb gekregen. En dan is er ook nog spontaan 50k verdwenen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:56 schreef Maver24 het volgende:
wtf, al me spelers die ik heb verkocht staan op de webapp op completion, krijg toch de tering
Ik win dus.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik heb er ook een stuk of 40 op completing staan. ze zijn allemaal verkocht maar ja, ik heb er dus nu niks aan. Hoelang gaat dat duren voordat ze los komen?![]()
Die van mij staan nu al bijna 8 uur zo.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:59 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb er ook een stuk of 40 op completing staan. ze zijn allemaal verkocht maar ja, ik heb er dus nu niks aan. Hoelang gaat dat duren voordat ze los komen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
IF Shaqiri, goal en assist al
Pizarro ook trouwens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die van mij staan nu al bijna 8 uur zo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dani Alves is echt konkogoed dit jaar. Andere jaren speelde ik er echt graag tegen door die high/low en was het altijd een gatenkaas met hem, maar nu lijkt hij veel beter in positie te blijven. Kom hem ook vaak tegen de laatste tijd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren RvP, nu Dani Alves... Wel in een 15k pack. Volgens mij ga ik rijk worden met packs openen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol die completing bug is toch nog ergens goed voor..verkoop ineens tig team fitnesses voor 1.5kAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor het eerst in tijden weer wat activiteit op mijn blogje. Het is wel anders dan het voorgaande werk. Een kort gedachtenspinsel. Nothing special en twijfelde ook over het plaatsen.
Klik: Het is maar hoe je het bekijkt
Zit er wel aan te denken om m'n blogposts wat in te korten. Wat meer richting columnwerk te gaan.
Voor nu, alvast sorry.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Er staan wel veel minder spelers op de markt waardoor mensen meer gaan betalen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:17 schreef Tim86 het volgende:
lol die completing bug is toch nog ergens goed voor..verkoop ineens tig team fitnesses voor 1.5k![]()
Ik heb iets raars gedaan. Ik heb gepost in R&P. Ik ben hier wel wat gewend, maar het niveau daar van betreffende TS
R&P / Boos, terecht?
Het zal je partner maar wezen![]()
![]()
Ik heb op mijn spelers die nu op completion staan leuke bods staan. Up pogba voor 4k. SIF Godin 20k maar ja daar hebben we nu niks aan. Hopen dat het snel los komt maar dat zal wel niet![]()
ik zeg trollquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:20 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb iets raars gedaan. Ik heb gepost in R&P. Ik ben hier wel wat gewend, maar het niveau daar van betreffende TS
R&P / Boos, terecht?
Het zal je partner maar wezen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik weet het niet hoor. Ik heb al een paar van dit soort vrouwen meegemaakt. Ze bestaan echt. Dus het kan dat dit gewoon echt is. Ik hoop op een troll, maar ik vrees het ergste.quote:![]()
Respect voor de voetballer en persoon Marco, maar als trainer is het niks...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van van Basten eigenlijk. Zoals hij Nederland op het EK toen liet voetballen, die wedstrijden tegen Frankrijk en ItaliePlus, een hele aardige vent gewoon, plus eeuwige heldenstatus voor zijn aandeel in het winnen van het EK '88
![]()
Je hoeft niet bang te zijn hoor. Alles komt goedquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:32 schreef ThadCastle het volgende:
Man City wordt vandaag kampioen. Chelsea gaat niet winnen ben ik bang.![]()
![]()
Ik ga denk ik messi een keer halen. Wil messi toch een keer proberen. Kijken of ik em goedkoop kan oppikken![]()
Hij gaat wel gewoon in de verkoop. Ik kan hem wel aan Sanchez linken en een andere 433 kiezen... Maar dan moet ik weer knutselen...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dani Alves is echt konkogoed dit jaar. Andere jaren speelde ik er echt graag tegen door die high/low en was het altijd een gatenkaas met hem, maar nu lijkt hij veel beter in positie te blijven. Kom hem ook vaak tegen de laatste tijd.![]()
edit: zoveelste keer
[ Bericht 100% gewijzigd door Yvonne op 29-03-2014 16:52:37 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
De Leeuw gescoord uit bij Celtic
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vuurpijlencompilatie van David Luiz bij FOX![]()
Kerel kan er echt he-le-maal niets van
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De eerste spelers komen alweer vrij in de tradepile, weer 100k erbij van verkochte spelers, nog 20 staan er vast![]()
no shit sherlockquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:53 schreef Tim86 het volgende:
Vuurpijlencompilatie van David Luiz bij FOX![]()
Kerel kan er echt he-le-maal niets van
nu blessure, goeien handel![]()
Ik heb Reus ook maar gehaald als LW met maestro.. dan kan ik hem uittesten in mijn team en anders verkoop ik hem weer.![]()
SIF Reus bedoel je, die IF is nu 800k maar dat komt omdat het een IF van de eerste week is. SIF wordt echt sick goed![]()
![]()
Oh, ja "Weer IF Reus" wilde ik zeggenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:34 schreef Maver24 het volgende:
SIF Reus bedoel je, die IF is nu 800k maar dat komt omdat het een IF van de eerste week is. SIF wordt echt sick goed
Maar de NIF is al goed, laat staan de SIF.
Mooie hybrid met IF Pedro of IF Schürrle misschien?![]()
![]()
Torres
Die knul kan echt geen kut haha
Kijken wat Jose nu gaat zeggen.. aan de scheids ligt het sws niet. Dan stond het 2-0![]()
![]()
WBA - Cardiff
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hopelijk City kampioen hierdoor dan. Arsenal uit kan een grote stap worden.
Dan vanavond Bilbao ff winnen van Atletico![]()
![]()
1e potje met Reus was wel bijzonder.. ik speelde de slechtste 1e helft ooit (geen schoten en 2-0 achter) maar na rust kwam ik terug tot 2-2 en vervolgens won ik na penalties. Reus scoorde wel bij zijn debuut.![]()
Zou dat het grapje zijn?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit zeg je nu terwijl de 2 TT's hiervoor hetzelfde waren alleen dan met een andere username?![]()
Heb zowel Reus en Ribery, denk dat ik Frank maar ga verkopen aangezien Reus en Frank vrijwel hetzelfde spelen.![]()
Koop je toch een mooie IF RW ervoor terug ofzo?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:46 schreef Rogan het volgende:
Heb zowel Reus en Ribery, denk dat ik Frank maar ga verkopen aangezien Reus en Frank vrijwel hetzelfde spelen.![]()
![]()
Dat lijkt me inderdaad kapitaalvernietiging, 2 dezelfde type spelers. Prettig luxe probleem ook wel trouwensquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:46 schreef Rogan het volgende:
![]()
Diego speelt echt slecht bij mij.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
TOTY Iniesta
Of redelijk goedkoop: Diego.![]()
En, wat kreeg je er nog voor?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
TOTY Iniesta
Of redelijk goedkoop: Diego.![]()
Modric danquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Diego speelt echt slecht bij mij.
OF Sif Dos Santos als je meer coins te besteden hebt, daar zijn een aantal hier nogal lyrisch over.![]()
Ik heb Fifa 13 ook verkocht voor 20 euro (aan een kennis) en dat was in januari, zo'n slechte prijs is dat niet voor 2e hands spel. Ook ivm online pass en zo.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik laatst 20¤ voor FIFA14 PS4, toen maar via via verkocht. Afzetters daar![]()
ps3 krijg je denk max ¤8 maar ik heb zelden krassen gezien op discs, dan moet je echt je best hebben gedaan Dsl![]()
FIFA 14 heeft geen online pass meer he. Ze verkopen m zelf weer voor 50¤ ofzo. Verder berekenen ze de inkoopprijs op basis van de voorraad van alle winkels, terwijl ze die niet onderling willen versturen. (Maw als je 2e hands spel X wilt en die is wel in vestiging A en niet bij B dan zul je echt zelf naar B moeten.. )quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb Fifa 13 ook verkocht voor 20 euro (aan een kennis) en dat was in januari, zo'n slechte prijs is dat niet voor 2e hands spel. Ook ivm online pass en zo.![]()
Dat tweede vind ik niet zo relevant (wist het wel, ben ooit eens naar Zwolle geweest om Mass Effect Trilogy te halen die nergens anders te krijgen was..) en dat eerste.. tja, als je coins verkoopt aan die sites is het niet veel anders.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
FIFA 14 heeft geen online pass meer he. Ze verkopen m zelf weer voor 50¤ ofzo. Verder berekenen ze de inkoopprijs op basis van de voorraad van alle winkels, terwijl ze die niet onderling willen versturen. (Maw als je 2e hands spel X wilt en die is wel in vestiging A en niet bij B dan zul je echt zelf naar B moeten.. )
Als je moeite doet kun je hem misschien voor 25 of 30 euro verkopen aan een particulier, aan jou of je dat die moeite waard vindt.
Overigens, die 20 euro was dat contant of waardebon? Want contant betalen ze sowieso minder uit.![]()
Oh shit? Reus heeft een IF?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:51 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Koop je toch een mooie IF RW ervoor terug ofzo?![]()
Thnx
Reus heb ik overgehouden, traden ging niet echt goed met hem.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad kapitaalvernietiging, 2 dezelfde type spelers. Prettig luxe probleem ook wel trouwens![]()
Hij geeft ere wie ere toekomt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:44 schreef ThadCastle het volgende:
Kijken wat Jose nu gaat zeggen.. aan de scheids ligt het sws niet. Dan stond het 2-0Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Kwalbakkert ben jij dit?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:07 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Iker Muniain
(Ook op Fifa erg goede speler!)![]()
Depay gaat een hattrick scoren, ik sla er alvast een aantal inBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
In eigen goal bedoel je?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Depay gaat een hattrick scoren, ik sla er alvast een aantal in![]()
Dan wordt hij toch sterker?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er in ieder geval klaar voor
Welke malloot zet er trouwens een Guardian op een LF Depay![]()
Ja geprobeerd, voelde net als de nif, wel goed maar niks bijzondersquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:39 schreef Maver24 het volgende:
Hoe is IF Benzema ? Iemand al eens geprobeerd ?![]()
Prima speler. Ik vond zijn finishing alleen iets tegenvallen. Daartegenover stond wel dat hij veeeeeeeel beter in de lucht was dan ik had verwacht.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:39 schreef Maver24 het volgende:
Hoe is IF Benzema ? Iemand al eens geprobeerd ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De 2e keer krijg je 4k als je dat nieuwe toernooi wint en ik heb hem net voor de 2e keer gewonnen. In de halve finale was het 6-1 en in de finale 5-3 terwijl ik in de 1e ronde penalties nodig had om te winnen.![]()
![]()
Heb nu dit staan. moet alleen nog een spits en een RW, heb nog 1m coins maar geen idee wie ik nou moet halen. Moet zowiezo coins hebben voor SIF Reus
Puush doet het niet :S![]()
Puush doet het wel heel vaak niet, tijd om over te stappen naar ScreenCloud denk ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:54 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu dit staan. moet alleen nog een spits en een RW, heb nog 1m coins maar geen idee wie ik nou moet halen. Moet zowiezo coins hebben voor SIF Reus
Puush doet het niet :S
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En Gyazo? Is dat wel stabieler?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Puush doet het wel heel vaak niet, tijd om over te stappen naar ScreenCloud denk ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zivkogod![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
lolwut ik schakel net in en er wordt meteen gescoord![]()
Cocu is er 1 wedstrijd niet en meteen dit.
Niks Hiddink effect, Cocu is de grote man.
Hiljemark koekoek
[ Bericht 13% gewijzigd door ThadCastle op 29-03-2014 21:13:34 ]![]()
[Gijp]Die jongen moet eerst maar eens 10cm groeien als hij de top wil halen[/Gijp]quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Rekik he, die kan er helemaal niets vanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pffff, waarom neemt Depay die niet
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat die net vergat te vallen, anders hadden we 5 minuten geleden al een pingel gehad.![]()
![]()
zo redding hoor van Courtois'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hoe gaat het met wonderkind Bakalli eigenlijk? Want die speelde zo goed tegen NEC toen. Vaak geblesseerd, of gepasseerd?![]()
Dat laatste. Raakte destijds geblesseerd toen hij in topvorm was en kon daarna nooit meer zijn plek heroveren. Inmiddels is de concurrentie alleen maar toegenomen met een fitte Narsingh en uiteraard Ruiz. En in Jong PSV mag hij niet meer spelen omdat hij teveel in het eerste heeft gespeeld. Snap niet dat ze hem niet hebben verhuurd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:36 schreef Toefjes het volgende:
Hoe gaat het met wonderkind Bakalli eigenlijk? Want die speelde zo goed tegen NEC toen. Vaak geblesseerd, of gepasseerd?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was wel heel ongelukkig. Bal van de lijn gehaald en even later ligt hij er ineens aan de andere kant in na een counter.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar topvorm.. Vrijwel elke eredivisie speler heeft een goede wedstrijd tegen NEC gespeeld? (behoudens 11 AZ'ers). Verder was het toch niet veel soeps?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat laatste. Raakte destijds geblesseerd toen hij in topvorm was en kon daarna nooit meer zijn plek heroveren. Inmiddels is de concurrentie alleen maar toegenomen met een fitte Narsingh en uiteraard Ruiz. En in Jong PSV mag hij niet meer spelen omdat hij teveel in het eerste heeft gespeeld. Snap niet dat ze hem niet hebben verhuurd.![]()
Heel PSV was in topvorm in die eerste paar weken. Niet alleen tegen NEC. Wel toevalsbasis (inleveren biij de vleugels en dan zien we wel), maar het is nog steeds het leukste voetbal dat ik dit seizoen in NL heb gezien. Duurde ook niet lang though.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar topvorm.. Vrijwel elke eredivisie speler heeft een goede wedstrijd tegen NEC gespeeld? (behoudens 11 AZ'ers). Verder was het toch niet veel soeps?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wijnaldum vs Wijnaldum nuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, maar die plaatjes worden na een bepaald aantal views onzichtbaar op FOK!, dan mag je ze alleen nog op Gyazo zien. Zwaar irritant.quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
nicequote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:59 schreef AntiHero het volgende:
Greenshot installeren, heeft een standaard imgur koppeling
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ScreenCloud ookquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:59 schreef AntiHero het volgende:
Greenshot installeren, heeft een standaard imgur koppeling
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En daar gaat het middenvoetsbeentje van Depay
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan kunnen ze hem het beste in de laatste minuut in laten vallen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:23 schreef wieisboos het volgende:
Niet slim om Ruiz er af te halen die scoort altijd in de laatste minuut
ha ha![]()
Nou die onterechte penalty kun je ook weer wegstrepen tegen deze niet gegeven penalty.
edit. dat ging dus over die handsbal.
Nu nog een geval er bij![]()
![]()
Bohh morgen even die tukkers verslaan en dan zijn we al zo goed als kampioen
SIF Moreno
Ik had een Ince gekocht en die ging maar voor 2.3k weg. Nu heb ik 1 in mijn watch list en die gaat voor 7.1k weg.
[ Bericht 86% gewijzigd door DarkSonic2 op 30-03-2014 01:05:07 ]![]()
haha ja ik heb ook al 2 shandy op yoloooooquote:Op zondag 30 maart 2014 01:33 schreef Lindgren. het volgende:
sra op dit mkment staand te plassen. Goetjes aan ds2![]()
![]()
DS2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wild?quote:Op zondag 30 maart 2014 01:33 schreef Lindgren. het volgende:
sra op dit mkment staand te plassen. Goetjes aan ds2Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 30 maart 2014 03:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wist in de kroeg eewoonuit m'n hoofd
(Ben je nog droog?)
![]()
drijfnatquote:Op zondag 30 maart 2014 03:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?
(Ben je nog droog?)
nou ja het ging meer om of je een sloot gekopt had maar ja weet niet of je het niet doorhad of dat dat de grap was haha gr gr![]()
haha nee had ik niet door ben drijfnat van het bier en in mijn poeniequote:Op zondag 30 maart 2014 03:45 schreef Zhano het volgende:
nou ja het ging meer om of je een sloot gekopt had maar ja weet niet of je het niet doorhad of dat dat de grap was haha gr grhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Xbox markt is echt dood nu. Al 24u alles completing en amper 300k auctions nog. Wijs besluit om maintenance te skippen EA
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is door de kapotte markt mavertje, Maak je niet druk.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:08 schreef Maver24 het volgende:
IF Oscar is gewoon 100k gestegen in een dag. Had ik em gister nou maar gekocht voor 200k.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Lijkt me echt tof
Met 2 New Girl acteurs ook (Coach en Nick).Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ziet er goed uit jaquote:Op zondag 30 maart 2014 11:35 schreef Tim86 het volgende:
Lijkt me echt tof
Met 2 New Girl acteurs ook (Coach en Nick).
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Moet je klappen?quote:Op zondag 30 maart 2014 11:17 schreef Toefjes het volgende:
Hebben we bij de next gen consoles MEER of MINDER Xboxers??![]()
Gisteren Malavita/The Family gezien. Dat is ook echt een aanraderquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gisteren FIFA-toernooi met het team gewonnen
25 eurie rijker
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Is het ook. Als ik een nieuwe console koop wordt dat overigens wel een PS4 denk ik. Al hebben beide consoles nu nog geen games die ik echt graag wil spelen dus wacht ik voorlopig nog evenquote:Op zondag 30 maart 2014 11:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, het is toch bizar dat zoveel bugs, glitches en ellende exclusief voor de xboxers zijn?![]()
![]()
Ik zat net de samenvatting van Dortmund te kijken. Iedere keer als die kop van Reus in beeld komt moet ik weer hardop lachen omdat ik dan aan deze post van Lindgren moet denkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moest hier echt hardop om lachen.
Twee druppels water.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wacht ook hoor. Had laatst een PS4 besteld, maar was eigenlijk ook niet ontevreden toen ik een mail kreeg dat de order geannuleerd was. Maar ik denk hier wel dat er een verschuiving naar de PS4 kant zal komen uiteindelijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:56 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Is het ook. Als ik een nieuwe console koop wordt dat overigens wel een PS4 denk ik. Al hebben beide consoles nu nog geen games die ik echt graag wil spelen dus wacht ik voorlopig nog even![]()
Ziet er wel tof uit. Hopelijk hebben we nu al niet alle leuke stukjes gezien. Tevens heb ik het idee dat ze eigenlijk ook weer gewoon Coach en Nick spelen. T lijkt wel een spinoff van New Girlquote:Op zondag 30 maart 2014 11:35 schreef Tim86 het volgende:
Lijkt me echt tof
Met 2 New Girl acteurs ook (Coach en Nick).![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:57 schreef Tim86 het volgende:
Ik zat net de samenvatting van Dortmund te kijken. Iedere keer als die kop van Reus in beeld komt moet ik weer hardop lachen omdat ik dan aan deze post van Lindgren moet denken
[..]Laagste BIN al 52k zie ik nu. Ik heb hem gisteren voor 46.750 gekocht.
![]()
Daar vond ik echt weinig aan, alleen die stukjes met die kids waren ok.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gisteren Malavita/The Family gezien. Dat is ook echt een aanrader![]()
User Reviewsquote:
Dire, stupid, unfunny, mindless waste of time
man from nowhere moet je ook nog kijken he
Hij deed me qua sfeer echt denken aan City Island. Die vind ik ook zo tofquote:Op zondag 30 maart 2014 11:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar vond ik echt weinig aan, alleen die stukjes met die kids waren ok.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt ja, staat al een tijdje op mijn HDquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:57 schreef Tim86 het volgende:
Ik zat net de samenvatting van Dortmund te kijken. Iedere keer als die kop van Reus in beeld komt moet ik weer hardop lachen omdat ik dan aan deze post van Lindgren moet denken
[..]
Had een if navas nodig. Gelukkig stond er 1 op voor 190k bin. Gelijk maar gekocht. Staat er maar 1 op de markt verder voor 500k. Haha![]()
lolquote:zo hé gefeliciteerdquote:Op zondag 30 maart 2014 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Chandler was gisteren jarigDaar kwam ik achter toen de commentator dat zei. Vandaag o.a. Sergio Ramos en Willems.
quote:Op zondag 30 maart 2014 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Chandler was gisteren jarigDaar kwam ik achter toen de commentator dat zei. Vandaag o.a. Sergio Ramos en Willems.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen is sexy GK CB Rodriguez jarigquote:Op zondag 30 maart 2014 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik mis George
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik sprak m gister, hij mist jou niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Morgen is sexy GK CB Rodriguez jarig
Ik mis George![]()
Nogmaals: Dat is puur omdat de markt nu kapot is. Het is wel een paar K onder zijn normale prijs wellicht, maar dat is het. Straks zijn die prijzen gewoon weer normaal als mensen kunnen relisten.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:02 schreef Maver24 het volgende:
Had een if navas nodig. Gelukkig stond er 1 op voor 190k bin. Gelijk maar gekocht. Staat er maar 1 op de markt verder voor 500k. Haha
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Dit speelt erg lekkerheb nu nog de normale ari maar vanavond ga ik de if halen denk ik.
Depay heeft 47 goals en 10 assist in 42 wedstrijdenEcht een god. Briand is ook geniaal
Plaatje werkt niet helemaal volgens mij![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 12:08 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit speelt erg lekkerheb nu nog de normale ari maar vanavond ga ik de if halen denk ik.
Depay heeft 47 goals en 10 assist in 42 wedstrijdenEcht een god. Briand is ook geniaal
Ziet er tof uit jaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze noemen het maintenance, maar het het betekent bedrijfsborrel.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Heeft EA ooit tijdens een onderhoudsbeurt de web app beter gemaakt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze noemen het maintenance, maar het het betekent bedrijfsborrel.![]()
Jij vond City Island destijds ook zo tof toch?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jup, echt een top film!quote:Op zondag 30 maart 2014 12:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij vond City Island destijds ook zo tof toch?![]()
Heb je Malavita/The Family gezien toevallig (waar ik het net over had hier)? Die zal je dan ook wel tof vindenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah thanks! Had er nog niet over gehoord. Ga er deze week wel even naar kijken.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je Malavita/The Family gezien toevallig (waar ik het net over had hier)? Die zal je dan ook wel tof vinden![]()
352.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Maar weer even een vraagje over fifa, wat is jullie favoriete 2 spitsen formatie?
En met 4atb 41212.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
41212, maar ik vind 433 formaties wel leuker om mee te spelen nog steeds.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Maar weer even een vraagje over fifa, wat is jullie favoriete 2 spitsen formatie?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik moet toch Depay nog eens serieus proberen (en dan niet als invaller) dus dan maar een standaard Eredivisie 4-3-3 (4) team met Celtic-driehoekje. En je kunt vast niet zien dat ik Ajax-fan ben![]()
![]()
Vind 433 ook prima spelen, maar ik wil Costa met Benzema samen opstellen... Ik heb altijd een beetje ruzie met 41212. Maar zoiets zou nog wel kunnen.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
41212, maar ik vind 433 formaties wel leuker om mee te spelen nog steeds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom zelf op zoiets uit, maar ik dacht dat 3atb niet echt lekker speelde dit jaar.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ajax en FC SMLENOquote:Op zondag 30 maart 2014 12:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet toch Depay nog eens serieus proberen (en dan niet als invaller) dus dan maar een standaard Eredivisie 4-3-3 (4) team met Celtic-driehoekje. En je kunt vast niet zien dat ik Ajax-fan ben
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er werd net een IF Navas verkocht voor 250k , had em in me watchlist gezet. toch een mooi deal geweestquote:Op zondag 30 maart 2014 12:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nogmaals: Dat is puur omdat de markt nu kapot is. Het is wel een paar K onder zijn normale prijs wellicht, maar dat is het. Straks zijn die prijzen gewoon weer normaal als mensen kunnen relisten.
[ afbeelding ]![]()
IF Tim ImmersAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Snap ik, maar morgen is hij gewoon weer terug op de normale prijs. Of al sneller als EA een keer wat doet om het te fixen.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Er werd net een IF Navas verkocht voor 250k , had em in me watchlist gezet. toch een mooi deal geweestAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik hoop eigenlijk dat ze het gewoon fixen. IF Oscar moet weer zakkenquote:Op zondag 30 maart 2014 12:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snap ik, maar morgen is hij gewoon weer terug op de normale prijs. Of al sneller als EA een keer wat doet om het te fixen.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 12:45 schreef Tim86 het volgende:
Of al sneller als EA een keer wat doet om het te fixen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kantoor daar zit vol met coke en hoeren van al die FIFA coins van jou..die doen helemaal niks meer.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze het gewoon fixen. IF Oscar moet weer zakkenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 30 maart 2014 12:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kantoor daar zit vol met coke en hoeren van al die FIFA coins van jou..die doen helemaal niks meer.![]()
![]()
Alles is kut.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Maar weer even een vraagje over fifa, wat is jullie favoriete 2 spitsen formatie?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
woohoo, paar van mijn auctions zijn eindelijk afgelopen. Na een uur of 30
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij scoorde een hattrick gisteravond.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:04 schreef Lindgren. het volgende:
Zeg me alsjeblieft niet dat Dayro een SIF krijgt.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 13:04 schreef Lindgren. het volgende:
Zeg me alsjeblieft niet dat Dayro een SIF krijgt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
HoesenHij zette David Luiz aan de kant in zijn 1e wedstrijd (in dit team) en hij scoorde een hattrick. Serero en Schone scoorden verder nog en het werd 5-1.
![]()
SIF Kaka?
Ben wel benieuwd naar welke prijs zijn IF en SIF dan gaan.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Weer verloren in de finale van die Bayerncup door megaAids
Ze kunnen me een ziekte krijgen daar bij EA
Als de Guzman idd een IF krijgt als RM dan ga ik hem wel een kans geven als RW in de 433 met False 9. Hersi doet het opzich niet heel slecht maar ik ben toch niet helemaal tevreden.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Kon Hoesen in het echt maar watquote:Op zondag 30 maart 2014 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
HoesenHij zette David Luiz aan de kant in zijn 1e wedstrijd (in dit team) en hij scoorde een hattrick. Serero en Schone scoorden verder nog en het werd 5-1.
![]()
Scoren met Bakkali lukt mij maar niet.. sowieso heb ik wel moeite om te scoren met dit team maar ik heb net wel 4 wedstrijden gewonnen. En nu even Ajax kijken.![]()
Is dat een beugel of een grill?quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Beugel zo te zien. Was me ook nooit opgevallen. Ruiz had er ook eentje in zijn Twente tijdquote:Bakkali is maar matig. Alleen zijn stiftjes vond ik echt heel fijn/dodelijk, maar verder is hij toch wel echt te zwak in de duels.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Scoren met Bakkali lukt mij maar niet.. sowieso heb ik wel moeite om te scoren met dit team maar ik heb net wel 4 wedstrijden gewonnen. En nu even Ajax kijken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik merk die 84 dribbling ook niet in-game.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bakkali is maar matig. Alleen zijn stiftjes vond ik echt heel fijn/dodelijk, maar verder is hij toch wel echt te zwak in de duels.
Casta 4*![]()
![]()
Nice. 100k winst. Nog niet zo dik als Thad, maar toch![]()
En 4x IF Aurier verkocht voor 14k
Lekker die foto gedraaid
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Toch 12K winst op 4 IF's danquote:Op zondag 30 maart 2014 14:42 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker die foto gedraaid![]()
Heb je die foto achter een hor gemaakt?quote:Op zondag 30 maart 2014 14:42 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker die foto gedraaidAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Castelen![]()
Ajax echt brak weer zeg, de tering
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FanooooooooooAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
AZ speelt bijna altijd waardeloos na een midweekse wedstirjdquote:Op zondag 30 maart 2014 15:15 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
AZ wordt zoekgespeeld door Cambuur?![]()
En midweeks spelen ze dan dus ook altijd waardeloos, want van weekend naar midweek is net zo lang als van midweek naar weekend.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
AZ speelt bijna altijd waardeloos na een midweekse wedstirjd![]()
3x een IF Bonucci verkocht, 0 coins erbij. EA
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij mij kwamen er net ineens 20+ vrij na drie dagen![]()
Zit nu wel met drie geduplicate spelers in mn trade pile![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja bij mij ook veel, maar ik heb voor de meeste verkochte spelers geen coins gekregen...quote:Op zondag 30 maart 2014 15:36 schreef The_Yakuza het volgende:
Bij mij kwamen er net ineens 20+ vrij na drie dagen![]()
Zit nu wel met drie geduplicate spelers in mn trade pile
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SchoneeeeeeeeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
wilde het net zeggenquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Sweaty goals zijn zoooooo FIFA13quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maat van mij heeft zijn Ibra verkocht maar geen coins gekregen tot nu toequote:Op zondag 30 maart 2014 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja bij mij ook veel, maar ik heb voor de meeste verkochte spelers geen coins gekregen...![]()
![]()
Vertel dat maar tegen vrienden van me. Die proberen niks anders dan sweaty goalsquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bij mij is het ook 70k ofzo minimaal dat ik nu mis, maar dat is wel heel extreem jaquote:Op zondag 30 maart 2014 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maat van mij heeft zijn Ibra verkocht maar geen coins gekregen tot nu toe
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Speelde vrijdag met wat bier en wat vrienden fifa. Alleen er was 1x wel een raar doelpunt. Ik schoot de bal letterlijk dwars door de keeper heen.
Bij mij zitten IF Drogba en UP Suarez nog vast die zullen onderhand ook wel flink gedaald zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij is het ook 70k ofzo minimaal dat ik nu mis, maar dat is wel heel extreem ja![]()
Als je dit jaar een sweaty goal maakt heb je het zelf doorgaans gewoon goed uitgespeeld. Het is niet meer zoals vorig jaar imo dat het altijd de falende AI was waardoor het gewoon altijd de easy goal was.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vertel dat maar tegen vrienden van me. Die proberen niks anders dan sweaty goalsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien had je gewoon te veel bier op.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:47 schreef over_hedge het volgende:
Speelde vrijdag met wat bier en wat vrienden fifa. Alleen er was 1x wel een raar doelpunt. Ik schoot de bal letterlijk dwars door de keeper heen.Feyenoord Rotterdam![]()
Zou wel een mooie IF zijnquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee niet eens. Wat wel een faal. Maar ik was de genen die scoorde dus vond het niet ergquote:Op zondag 30 maart 2014 15:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Misschien had je gewoon te veel bier op.Maar hadden nog terug gekeken in slow motion en ging echt dwars door zijn borst heen.
Het lijkt wel FUT13 want ik pik nu een Torres Nilo op voor 1.4k BIN en hij stond er al 10 minuten op. Die voor 300c en 700c heb ik nu dan ook eindelijk binnen.![]()
Voor sweaty goals heb je tegenwoordig skills nodig. Afstandsschoten zijn voor noobs.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je dit jaar een sweaty goal maakt heb je het zelf doorgaans gewoon goed uitgespeeld. Het is niet meer zoals vorig jaar imo dat het altijd de falende AI was waardoor het gewoon altijd de easy goal was.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: