Nope, met zomerse outfits meestal een beige lange chino. Toch vind ik dit wel gaaf uitzien, en in Milaan zag je het eigenlijk constant (colbert met korte broek).quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:01 schreef Ludd het volgende:
Een korte broek, maar lange mouwen, Is dat niet heeeeeeeeeeeeel vreemd?
Ik vind dat er echt heel raar uitzien, zie het in het dagelijks leven ook nooit eigenlijk. Draag jij dat wel eens TS?
Op staat of op de catwalk? Ik zie het wel eens in magazins en webshops, maar in het echt heb ik het nog nóóit gezien. Overdag althans niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:27 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nope, met zomerse outfits meestal een beige lange chino. Toch vind ik dit wel gaaf uitzien, en in Milaan zag je het eigenlijk constant (colbert met korte broek).
Op straat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:29 schreef Ludd het volgende:
[..]
Op staat of op de catwalk? Ik zie het wel eens in magazins en webshops, maar in het echt heb ik het nog nóóit gezien. Overdag althans niet.
Nee ik ga geen foto's van mensen op straat maken.quote:
Haha, nee, ik bedoelde algemene foto's. De foto's uit de OP heb je ook niet zelf gemaakt toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee ik ga geen foto's van mensen op straat maken.
Ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:26 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand waar ik een soortgelijk cobert kan kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |