Je houdt jezelf ten onrechte voor dat zo iemand volstrekt uniek is in de last die hij of zij te dragen heeft. Mensen lijken meer op elkaar dan ze van elkaar verschillen; ze verlangen naar en gaan gebukt onder dezelfde dingen. Zo was Kurt Cobain erg beroemd en erg depressief, maar belangrijker nog is dat het hem tijdens zijn jeugd aan liefde en stabiliteit ontbrak en hij net voor zijn zelfmoord op het punt stond zijn relatie te verbreken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:29 schreef PeteSampras het volgende:
Je vader verliezen en kinderen op de wereld zetten, dat kunnen we allemaal wel. Meer dan een paar potjes neuken en een dagje ouder worden is daar niet voor nodig. Hoe daar mee om te gaan is al ettelijke malen geleefd. Hoe ga je om met zeven keer Wimbledon winnen? Vijf keer de US Open?
Huh, je relativeert nu toch ook de onzinnigheid van iets, het veter strikken?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:10 schreef Franny_G het volgende:
Ja, lekker alles stuk relativeren.
Ik vind dat je op alles trots mag zijn. Ook op je veterdiploma. Laat het calvinisme varen. Vier elk wapenfeit(je).
Je kunt ook gewoon doorgaan met je drinkpartijen, je gemeimer over meisjes, je semi-intellectuele gesprekken met vrienden en daar semi-literaire stukjes over schrijven op een forum.quote:Op zondag 8 juni 2014 06:11 schreef Mainport het volgende:
Op een dag hoop ik dat ik kan meepraten over de actualiteiten, over opgroeiende kinderen, over House of Cards, en dat ik uiteindelijk, vanuit een stabiele basis, over alles ironische grapjes kan maken, dat hoop ik oprecht.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:10 schreef Franny_G het volgende:
Ja, lekker alles stuk relativeren.
Ik vind dat je op alles trots mag zijn. Ook op je veterdiploma. Laat het calvinisme varen. Vier elk wapenfeit(je).
Een Grunbergepigoon!quote:Op zondag 8 juni 2014 07:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon doorgaan met je drinkpartijen, je gemeimer over meisjes, je semi-intellectuele gesprekken met vrienden en daar semi-literaire stukjes over schrijven op een forum.
Hooguit stilistisch, maar toch zeker niet inhoudelijk.quote:
Zie ik daar een duimpje omhoog van degene die elk jaar overtuigd moet worden een feestje te geven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |