Misschien wilden we jou wel de kans geven er ook deel van uit te maken?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:30 schreef ikbenschipper het volgende:
Jullie hebben tijdens mijn werk niet jullie best gedaan om een nieuw record neer te zetten![]()
Had laatst een vent die 2 van die flessen Bacardi in zijn tas had zitten. Ik vroeg of ik in zijn tas mocht kijken, ging die helemaal trippen (hij was ook dronken), dus ik vroeg een andere gozer om te komen, maar hij ging doodleuk verder met een potje opruimen dat was gevallen. Ik die vent vragen om mee te lopen naar kantoor, hij weigerde en ging verder trippen. Ik heb uiteindelijk wel die tas uit zijn handen getrokken, toen is ie de deur uit gegaan. Politie gebeld die heeft hem uiteindelijk aangehouden omdat hij van zijn brommer af was gelazerdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:27 schreef marsipilamie het volgende:
[..]
Ouch, vind ik echt niet kunnen wij draaien tussen 1800-2100 meer omzet dan tussen 8.00-11.00 in de ochtend. Dus dekking en veiligheid is echt wel belangrijk
haha met mijn 40 urige werkweek lukt dat hooguit als ik niet 'savonds werkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:32 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Misschien wilden we jou wel de kans geven er ook deel van uit te maken?
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:32 schreef exelletor het volgende:
Vandaag gaat niet meer lukken denk ik.
Gewoon op je mobiel zitten tijdens werktijd, net als 75% van andere (A)SM's.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:33 schreef ikbenschipper het volgende:
haha met mijn 40 urige werkweek lukt dat hooguit als ik niet 'savonds werkEn dan heb ik 'savonds ook nog geregeld plannen.
Zo ziet onze kader planning er ook ongeveer uit. En ze werken om en om de zondag en de derde zondag bij ons staat een teamleider VA als kader ingepland, die de handen helemaal vrij heeft/over staat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:28 schreef ikbenschipper het volgende:
Als we er allebei de hele week zijn ziet onze planning er ongeveer zo uit.
rooster A
Ma 9-18
Di 14-22
Wo 9-18
Do X
Vr 9-18
Za 14-22
Rooster B
Ma 14-22
Di 9-18
Wo X
Do 9-18
Vr 14-22
Za 9-18
Maar mag je dus als (A)SM beslissen over de openingstijden?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:37 schreef ikbenschipper het volgende:
Heb laatst nog een hele discussie gehad of we wel tot 22:00 open moeten want dan draaien we zo weinig omzet (valt best mee geregeld meer dan tussen 8 en 9 's ochtends). Toen ik vroeg of we dan ook pas om 9 uur open mochten omdat we dus tussen 8 en 9 zo weinig omzet draaide was het antwoord "nee". Ik zo van "daarom is mijn antwoord om al om 9 uur dicht te gaan dus "nee"" Toen was het stil.....
en kwam er ergens een "euh okay"
ik heb mijn mobiel in mijn bureaula liggen en als ik boven ben en hem hoor kijk ik wel even snel. Op de vloer heb ik hem niet bij me.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:34 schreef exelletor het volgende:
[..]
Gewoon op je mobiel zitten tijdens werktijd, net als 75% van andere (A)SM's.
De sluitingstijden zijn niet heilig. De openingstijd meer..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
Maar mag je dus als (A)SM beslissen over de openingstijden?
Ik vind het wel belangrijk om altijd bij me te hebben hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:37 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
ik heb mijn mobiel in mijn bureaula liggen en als ik boven ben en hem hoor kijk ik wel even snel. Op de vloer heb ik hem niet bij me.
Ik heb een looptoestel bij me, zie geen reden om ook en mobiel bij me te hebben. (tenzij winkel verbouwing waarbij de telefooncentrale niet werkt).quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik vind het wel belangrijk om altijd bij me te hebben hoor.
Ik zou ook mijn god niet weten wat ik dan zou moeten doenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:32 schreef mujentas het volgende:
[..]
Had laatst een vent die 2 van die flessen Bacardi in zijn tas had zitten. Ik vroeg of ik in zijn tas mocht kijken, ging die helemaal trippen (hij was ook dronken), dus ik vroeg een andere gozer om te komen, maar hij ging doodleuk verder met een potje opruimen dat was gevallen. Ik die vent vragen om mee te lopen naar kantoor, hij weigerde en ging verder trippen. Ik heb uiteindelijk wel die tas uit zijn handen getrokken, toen is ie de deur uit gegaan. Politie gebeld die heeft hem uiteindelijk aangehouden omdat hij van zijn brommer af was gelazerd
Maar moraal van het verhaal, parttimertjes heb je in zo'n situatie geen reet aan.
Tsja, die werkt alleen in het filiaal.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:40 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik heb een looptoestel bij me, zie geen reden om ook en mobiel bij me te hebben. (tenzij winkel verbouwing waarbij de telefooncentrale niet werkt).
In principe is het beleid bij wwm dat je niet achter de dief aan gaat rennen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:41 schreef mujentas het volgende:
Tsja, die werkt alleen in het filiaal.
2 weken terug was ik achter een winkeldief aan en toen was het wel handig dat ik meteen even zijn nummerbord kon noteren. Hij is van de week aangehouden
BHV'ers moeten die toch bij zich hebben voor goede comminucatiequote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:37 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
ik heb mijn mobiel in mijn bureaula liggen en als ik boven ben en hem hoor kijk ik wel even snel. Op de vloer heb ik hem niet bij me.
Ik weet wat het beleid is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:42 schreef exelletor het volgende:
[..]
In principe is het beleid bij wwm dat je niet achter de dief aan gaat rennen.
Pen en papier?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:41 schreef mujentas het volgende:
[..]
Tsja, die werkt alleen in het filiaal.
2 weken terug was ik achter een winkeldief aan en toen was het wel handig dat ik meteen even zijn nummerbord kon noteren. Hij is van de week aangehouden
En die hebben allemaal elkaars nummer in hun telefoon staan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
BHV'ers moeten die toch bij zich hebben voor goede comminucatieBij ons doen ze dat
beleid bekend, uitvoering door mijzelf gemiddeldquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:42 schreef exelletor het volgende:
[..]
In principe is het beleid bij wwm dat je niet achter de dief aan gaat rennen.
om het principe.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:43 schreef mujentas het volgende:
Het gaat dan ook niet om die paar rotcenten natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |