medewerkertje pesten week kan je t ook noemenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die urenverhoging is alleen als je 12 weken achter elkaar meer werkt dan je contracturen. Daarom hanteren ze bij ons een zogenaamde 'contracturen week' elke 12 weken.
Bij ons hebben ze überhaupt schijt aan contracturen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:07 schreef d4v1d het volgende:
medewerkertje pesten week kan je t ook noemen
en ook niet in Nederlandquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:04 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Okee dan, geen alcohol in canada... *zucht* :p
Een Breezer zekerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:10 schreef exelletor het volgende:
[..]
Voor een brocollitaartje haal ik wel wat voor je, Broccolitaartje.
Ik voel het... Die stekende pijn in mn hart... Nou gelukkig mag ik lekker al mn hersencellen behouden, dat kan jij niet zeggen met je alcohol...quote:
Dat vind ik nou tof van je, exelletorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:10 schreef exelletor het volgende:
[..]
Voor een brocollitaartje haal ik wel wat voor je, Broccolitaartje.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:01 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Hahahaha goed om te weten!
Doe me dan maar een fristi.Haten op FristiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt. Na openen moet die wel in de koeling.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:05 schreef exelletor het volgende:
[..]
Kunnen waarschijnlijk ook buiten de koeling bewaard worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Haten op Fristi
[..]
Klopt. Na openen moet die wel in de koeling.We hadden het over die nieuwe milkshakes bij drinkzuivel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weet ikquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:13 schreef mujentas het volgende:
[..]
We hadden het over die nieuwe milkshakes bij drinkzuivel.
Dat was mijn naam op League of legends. Kutspelquote:
En nog ergens anders toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat was mijn naam op League of legends. Kutspel_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |