Jaa jaa, wrijf het er nog maar even lekker in :pquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ach het scheelt dat je nog geen 19 bent en dus geen alcohol mag drinken. Scheelt een hoop in de kosten
Ach, als jij voor een 6-pack Heineken blikken van 0,5 liter ongeveer 28$ wilt betalenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Jaa jaa, wrijf het er nog maar even lekker in :p
Jaa precies, en ik woon daar dan ook gewoon in het huis van die mensen dus het zal wel meevallen, maar ik snap dat als ik een keer ergens naar een winkel ga, dat het er niet spotgoedkoop zal zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
3 weken is niet echt lang en hoef je je ook niet echt zorgen te maken over de prijzen. 3 weekjes is wel te bekostigen hoor
Klopt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Toeslaguren tellen sinds dit jaar niet meer mee bij het berekenen van de contracturen. Wanneer je dus een 12 uur contract hebt en altijd 12 uur op zondag werkt (en niets anders) krijg je dus 96 uur betaald.
Er mag echter wel afzonderlijk en in overleg met de medewerker van de regel worden afgeweken waardoor je iemand met een 12 uur contract in een week bijvoorbeeld alleen maar 6 uur op zondag hoeft in te plannen. Deze afspraken moeten schriftelijk worden bevestigd en worden opgeslagen in het personeelsdossier.
Niet spotgoedkoop, maar wel betaalbaar. Mocht je nog een nieuwe telefoon nodig hebben zou ik de daar ook kopen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:56 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Jaa precies, en ik woon daar dan ook gewoon in het huis van die mensen dus het zal wel meevallen, maar ik snap dat als ik een keer ergens naar een winkel ga, dat het er niet spotgoedkoop zal zijn
Bier heb ik nog niet leren drinkenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ach, als jij voor een 6-pack Heineken blikken van 0,5 liter ongeveer 28$ wilt betalen
Het schijnt daar inderdaad goedkoper te zijn. Toen onze ondernemer zei dat hij naar New York ging een paar jaar terug, moest hij voor het halve filiaal een iPhone meenemen. Dat feest ging niet door wegens teveel animoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Niet spotgoedkoop, maar wel betaalbaar. Mocht je nog een nieuwe telefoon nodig hebben zou ik de daar ook kopen.
Oh, er is genoeg hoor! (ervaren Lowlands barvrouw)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:57 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Bier heb ik nog niet leren drinken![]()
Moet wel snel gebeuren trouwens want volgens mij is er straks op lowlands niet veel anders te drinken :p
1 CAD is ongeveer 0,65 euro. Weet alleen niet hoe Brocolli vliegt. Als ze via bijvoorbeeld London Heathrow vliegt hoeft ze zich geen zorgen te maken om de Douane. Als ze rechtstreeks vanuit Canada naar Nederland vliegt dan heb je kans dat je nog wordt gepakt op Schipholquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:58 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het schijnt daar inderdaad goedkoper te zijn. Toen onze ondernemer zei dat hij naar New York ging een paar jaar terug, moest hij voor het halve filiaal een iPhone meenemen. Dat feest ging niet door wegens teveel animo
Oh schipper, kan je mij misschien ook even helpen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:56 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Klopt.
Daarnaast staat er dan op je loonstrookk 48 uur toeslagen en 48 uur TVT
het zal komen doordat je zoveel toeslaguren hebt. Contracturen- toeslaguren = gewerkte uren. De rest van je gewerkte uren gaan dan naar TVT. Dit word per week berekend. Doordat je een week minder toeslaguren hebt gehad dan je week contract heb je dus wel gewerkte uren staan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:33 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Kan het op een of andere manier te maken hebben met dat ik over 3 weken, 3 weken op stage naar canada ga?
Of misschien zodat ik niet om uren-verhoging op mn contract kan vragen omdat ik elke periode ver boven mijn contract heb gewerkt?
Ik bestel de S5 wel bij bol.com ofzoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:00 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
1 CAD is ongeveer 0,65 euro. Weet alleen niet hoe Brocolli vliegt. Als ze via bijvoorbeeld London Heathrow vliegt hoeft ze zich geen zorgen te maken om de Douane. Als ze rechtstreeks vanuit Canada naar Nederland vliegt dan heb je kans dat je nog wordt gepakt op Schiphol
Hahahaha goed om te weten!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:59 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Oh, er is genoeg hoor! (ervaren Lowlands barvrouw)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die was ik dus ook aan het typenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:00 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Oh schipper, kan je mij misschien ook even helpen?
Ik vroeg me af waarom ik op mijn loonstrookje 1 uur bij "gewerkt" heb en 55 uur bij "tvt" terwijl ik een 24 uren contract heb...
Weet jij daar misschien een logische verklaring voor?
Ooh okee! Dankjewel!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:01 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
het zal komen doordat je zoveel toeslaguren hebt. Contracturen- toeslaguren = gewerkte uren. De rest van je gewerkte uren gaan dan naar TVT. Dit word per week berekend. Doordat je een week minder toeslaguren hebt gehad dan je week contract heb je dus wel gewerkte uren staan.
Dat dit zo word vermeld heeft volgens mij voornamelijk te maken met een systeemtechnische kleine bug. Die verder geen gevolgen heeft en dus niet word opgelost.
Okee dan, geen alcohol in canada... *zucht* :pquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tel daar 15% belasting bij op en vervolgens keer 0,67. Kom je op 10 euro per fles uit.
En in Nederland:
[ afbeelding ]
Ik zag trouwens vandaag dat die milkshakes waar we het van de week over hadden een THT hebben tot septemberquote:
Kunnen waarschijnlijk ook buiten de koeling bewaard worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:04 schreef mujentas het volgende:
Ik zag trouwens vandaag dat die milkshakes waar we het van de week over hadden een THT hebben tot september
Redelijk...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:04 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
was het een beetje begrijpelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |