Hoe vond je Suits trouwens?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat kun je zeggen, maar dat is niet zo.
Kan het op een of andere manier te maken hebben met dat ik over 3 weken, 3 weken op stage naar canada ga?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Goed, geen gevolgen voor het all-in loon dus. 3 kopjes is wel raar. In principe zou je het voorschot WUK moeten krijgen en de nabetaling.
Okeequote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:32 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik ga zondagavond waarschijnlijk episode 1x01 kijken.
Die urenverhoging is alleen als je 12 weken achter elkaar meer werkt dan je contracturen. Daarom hanteren ze bij ons een zogenaamde 'contracturen week' elke 12 weken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:33 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Kan het op een of andere manier te maken hebben met dat ik over 3 weken, 3 weken op stage naar canada ga?
Of misschien zodat ik niet om uren-verhoging op mn contract kan vragen omdat ik elke periode ver boven mijn contract heb gewerkt?
Hopelijk val ik niet in slaap. Zonder moord en doodslag kan het lastig worden om de aandacht er bij te houdenquote:
Waar in Canada? Wat voor stage? Ik heb daar 4 maanden gestudeerdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:33 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Kan het op een of andere manier te maken hebben met dat ik over 3 weken, 3 weken op stage naar canada ga?
Of misschien zodat ik niet om uren-verhoging op mn contract kan vragen omdat ik elke periode ver boven mijn contract heb gewerkt?
Nee joh. Altijd maar moord is ook zo saai. Beetje afwisseling tussen moord en niet-moord is erg fijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hopelijk val ik niet in slaap. Zonder moord en doodslag kan het lastig worden om de aandacht er bij te houden
Ik zag trouwens dat die blikjes mountain dew van 0.33 liter duurder zijn dan die flesjes van 0.5 literquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:36 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Waar in Canada? Wat voor stage? Ik heb daar 4 maanden gestudeerdSuper land! Heel veel plezier!
Maar het kan daar weinig mee te maken hebben volgens mij
Ah okee top!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:36 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Waar in Canada? Wat voor stage? Ik heb daar 4 maanden gestudeerdSuper land! Heel veel plezier!
Maar het kan daar weinig mee te maken hebben volgens mij
Hebben we blikjes Mountain Dew?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat die blikjes mountain dew van 0.33 liter duurder zijn dan die flesjes van 0.5 liter
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:42 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ah okee top!
Ik ga naar Edmonton, in alberta, 3 weken bij een oude jeugdvriend van mn vader werken omdat ik van school (tweetalig VWO) minstens 1 week op stage moet in een engelstalige omgeving... Heb er echt super zin in!
Heb ze hier niet gezien.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:43 schreef mujentas het volgende:
Sinds deze week (in de 7 meter worp in ieder geval).
Oh wow ziet er heel mooi uit zo helemaal in het oostenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]heel vet! Ik heb in Halifax, Nova Scotia gezeten. Ben nog nooit in Alberta geweest. Daar wil ik heel graag nog een keer naartoe (inclusief British Columbia).
Succes.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:46 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Oh wow ziet er heel mooi uit zo helemaal in het oosten![]()
Ben echt heel erg benieuwd in hoeverre het daar anders is vergeleken met europa, dit wordt mijn eerste reis buiten europa, en helemaal in mn eentje... SPANNEUUUND!
Het is een Westerse cultuur dus dat verschilt niet heel erg. Canadezen zijn echter super vriendelijk, veel vriendelijker dan Nederlanders. Het is wel wat duurder dan in Nederland en je moet bij de prijzen in winkels altijd nog zo'n 15% belasting bijtellen. Dat is wel irritant.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:46 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Oh wow ziet er heel mooi uit zo helemaal in het oosten![]()
Ben echt heel erg benieuwd in hoeverre het daar anders is vergeleken met europa, dit wordt mijn eerste reis buiten europa, en helemaal in mn eentje... SPANNEUUUND!
Edmonton is nu zonnig en -5 graden. Maar ook daar komt de lente eraan, en dan is het daar helemaal super.quote:
Hahahaha, is wel toepasselijk, ik ging vanmiddag even kijken hoe 'lekker' het weer daar was, maar toen ik keek was het er half 4 snachts en -15...quote:
Hahaha ontzettend bedanktquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het is een Westerse cultuur dus dat verschilt niet heel erg. Canadezen zijn echter super vriendelijk, veel vriendelijker dan Nederlanders. Het is wel wat duurder dan in Nederland en je moet bij de prijzen in winkels altijd nog zo'n 15% belasting bijtellen. Dat is wel irritant.
Verder super chill land. Veel plezier in de Tim Hortons
Ach het scheelt dat je nog geen 19 bent en dus geen alcohol mag drinken. Scheelt een hoop in de kostenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:51 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Hahaha ontzettend bedankten ik had al bedacht dat het daar waarschijnlijk wel duur gaat worden... Ach ja, reizen is nooit echt goedkoop, gelukkig hebben we deze maand onze winstuitkering gekregen
Noorden is sws duur. Kijk maar naar Noorwegen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:49 schreef Schuimpjes het volgende:
Het is een Westerse cultuur dus dat verschilt niet heel erg. Canadezen zijn echter super vriendelijk, veel vriendelijker dan Nederlanders. Het is wel wat duurder dan in Nederland en je moet bij de prijzen in winkels altijd nog zo'n 15% belasting bijtellen. Dat is wel irritant.
3 weken is niet echt lang en hoef je je ook niet echt zorgen te maken over de prijzen. 3 weekjes is wel te bekostigen hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:51 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Hahaha ontzettend bedankten ik had al bedacht dat het daar waarschijnlijk wel duur gaat worden... Ach ja, reizen is nooit echt goedkoop, gelukkig hebben we deze maand onze winstuitkering gekregen
daar komt het wel op neer ja. Daarnaast gebeurd er op verkoop meestal niks met de uren als er acties zijn. Tenzij het echt iets heel scherps is wat hard kan gaan dan is het wel handig dat te doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:42 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ohhh beter... Maar hoe bedenkt men dan of er meer mensen nodig zijn oid? Is het zo van "ja dan zijn er veel broden in de aanbieding, dus dan is een extra stel handen wel fijn" ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |