Naast de boekjes.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:59 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zag dat wij flink wat van die sisi/pepsi krijgen. Ik weet echt niet waar we die zooi kwijt moeten. De paasmolens en die krattenpresentatie nemen al een hoop ruimte in beslag
Wij krijgen bijna 100 colli(300 pakken) edet binnen...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:59 schreef mujentas het volgende:
Ik zag dat wij flink wat van die sisi/pepsi krijgen. Ik weet echt niet waar we die zooi kwijt moeten. De paasmolens en die krattenpresentatie nemen al een hoop ruimte in beslag
Pauzes zijn achteraf handmatig aan te passen via het correctiescherm. Vooraf kun je alleen de pauze aanpassen door iemand bijvoorbeeld voor shiftjes van 2-3 uur in te plannen en dan weer later laten starten. Bijvoorbeeld van 7 tot 10 en van 10:30 tot 14:00.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:07 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ideeën zijn welkom, maar volgens mij is het in renr niet mogelijk om de pauze handmatig aan te passen en plakt ook de asm er een half uurtje aan je werktijd vast
Het is alweer een tijd geleden dat ik met renr gewerkt heb, dus ik kan het mis hebben..
Zeker weer zo'n fantastische aanbieding waar er een dubbeltje afgaat?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:00 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij krijgen bijna 100 colli(300 pakken) edet binnen...
Goed, geen gevolgen voor het all-in loon dus. 3 kopjes is wel raar. In principe zou je het voorschot WUK moeten krijgen en de nabetaling.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:59 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Gewerkt = 1 u
Toeslag = 27,25 u
Tvt = 55,50 u
Adv = 7,54 u
Vakantie = 9,28 u
En die winstuitkering heeft 3 verschillende kopjes maar het is:
14,40 + 35,24 + 67,79 euro...
2e gratis. Dus twee pakken voor ongeveer 9 euro.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:01 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n fantastische aanbieding waar er een dubbeltje afgaat?
Ik heb eigenlijk nog niet eens gekeken
2e gratis, dus wel goede aanbieding.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:01 schreef mujentas het volgende:
Zeker weer zo'n fantastische aanbieding waar er een dubbeltje afgaat?
Ik heb eigenlijk nog niet eens gekeken
Het voordeel is dat de winkel van Fery net wat meer ruimte heeft dan de gemiddelde winkelquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:02 schreef exelletor het volgende:
[..]
2e gratis, dus wel goede aanbieding.Maar van die colli stroopwafels hebben we nog 2/3 staan volgens mij... Overigens hebben wij niks te klagen over de aantallen, moet je eens kijken wat er bij ferry binnenkomt.
Ze hadden beter die stroopwafels op 99 cent kunnen gooien, in lijn met route 99, zat ik van de week te denken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:02 schreef exelletor het volgende:
[..]
2e gratis, dus wel goede aanbieding.Maar van die colli stroopwafels hebben we nog 2/3 staan volgens mij... Overigens hebben wij niks te klagen over de aantallen, moet je eens kijken wat er bij ferry binnenkomt.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:03 schreef Schuimpjes het volgende:
Het voordeel is dat de winkel van Fery net wat meer ruimte heeft dan de gemiddelde winkel
Tip: Gooi die in een minitainer en rij die de winkel in op het moment dat het mooi weer wordt. Deurtje open en verkopen die handelquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:03 schreef d4v1d het volgende:
ah, het bbq vlees komt weer
Hier staat ook al anderhalve doos kooltjes standaard op de navullingkar die er maar niet in gaat
Zo ziet het ook nog eens best wel armoedig uit...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:04 schreef mujentas het volgende:
Ze hadden beter die stroopwafels op 99 cent kunnen gooien, in lijn met route 99, zat ik van de week te denken.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:04 schreef Schuimpjes het volgende:
Tip: Gooi die in een minitainer en rij die de winkel in op het moment dat het mooi weer wordt. Deurtje open en verkopen die handel
hmm?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:05 schreef exelletor het volgende:
[..]
Zo ziet het ook nog eens best wel armoedig uit...
Wij gooien altijd houtskool en briketten onder de deli/kaas vitrine.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:04 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Tip: Gooi die in een minitainer en rij die de winkel in op het moment dat het mooi weer wordt. Deurtje open en verkopen die handel
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:07 schreef mujentas het volgende:
Wij gooien altijd houtskool en briketten onder de deli/kaas vitrine.
Kunnen jullie beter naast de boekjes presenteren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:08 schreef mujentas het volgende:
Wat zit je nou te'en. Staat niemand in de weg en het staat er prima
Daar staan ze ook, in de seizoensworp van koken en tafelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:09 schreef exelletor het volgende:
[..]
Kunnen jullie beter naast de boekjes presenteren.
Nee, naast de boekjes staan de vuilniszakken, daarnaast de lampjes en pas naast de lampjes, staat de seizoensworp van NF meuk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:10 schreef mujentas het volgende:
Daar staan ze ook, in de seizoensworp van koken en tafelen.
Dan staan ze er toch naast? Alleen niet direct naast de boekjes.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:16 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nee, naast de boekjes staan de vuilniszakken, daarnaast de lampjes en pas naast de lampjes, staat de seizoensworp van NF meuk.
Ja, dan kun je ook wel zeggen dat het vlees naast de agf staat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:17 schreef mujentas het volgende:
Dan staan ze er toch naast? Alleen niet direct naast de boekjes.
Dat kun je zeggen, maar dat is niet zo.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:19 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ja, dan kun je ook wel zeggen dat het vlees naast de agf staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |